Besvaret July 30, 2014 At vores skønne pige var så sød til at spise grød for første gang i dag, sammen med sin far. De to smelter mit hjerte <3 Og så lader det til at jeg skal være studerende igen, jeg er blevet optaget på sygeplejerskeuddannelsen :) Fedt med fedt på - tillykke søde! :yay :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 At Troldemor er kommet på ind på studiet og Fru-Nielsens gode nyhed om muligt job :yay Åh, alle de dejlige opdateringer!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2014 Oh geeez, jeg glæder mig til at mine nye New Balance løbesko på posthuset... :P Og prøve dem! Og lige nu (fordi jeg røvkeder mig på jobbet) har jeg siddet og læst og proteinpulver, lagt noget i kurven og overvejer at bestille det :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2014 At Karla og C havde en rigtig hyggelig far-datter-date igår, mens jeg hyggede med gode veninder. C har arbejdet sent de sidste mange dage, og Karla har tydeligvis savnet sin far. Hun var i fantastisk humør i morges, og ville slet ikke i vuggestue, men bare blive og putte med far hele morgenen :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2014 En underskrevet købsaftale på vores kommende hus! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2014 Oh geeez, jeg glæder mig til at mine nye New Balance løbesko på posthuset... :P Og prøve dem! Og lige nu (fordi jeg røvkeder mig på jobbet) har jeg siddet og læst og proteinpulver, lagt noget i kurven og overvejer at bestille det :-) Jeg har lige købt et par nye New Balance sko. De er SÅ gode! Lagde ud med at løbe 10 km i dem uden problemer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2014 At Troldemor er kommet på ind på studiet og Fru-Nielsens gode nyhed om muligt job :yay Åh, alle de dejlige opdateringer!! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2014 Jeg har lige købt et par nye New Balance sko. De er SÅ gode! Lagde ud med at løbe 10 km i dem uden problemer :) FEDT! Nu glæder jeg mig endnu mere :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2014 Har haft den nemmeste, sødeste, dejligste søn med i Fårup idag :loveshower Kæft, han har været excellent! Han stod op allerede kl 6, og blev først puttet til middagslur kl 14, og der var INGEN pyller eller lignende. Kun en artig lille fyr, der holdt i hånd, blev i nærheden hele tiden, grinede og smilede og charmede alt og alle, turde køre i "vilde" rutchebaner (altså i børneforstand ;)) med andre end mor, og spiste som en hest til frokost. Love love love! :loveshower (at han så nu herhjemme har fundet ud af, at sugerøret fra hans slushice kan lave en MEGA høj fløjtelyd, der går durk ind i min hjerne, og at han "spiller" konstant på det, det er mindre skønt. Men han får lov. Mor kan rumme meget, når vi har haft sådan en dag :D) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2014 En fantastisk dag med min lille familie :loveshower Vi tog toget ind til København, gik en tur i Rundetårn, hvor det sjoveste var at gå op, for da vi kom op ville Filippa gerne ned igen :rolleyes Bagefter spiste vi brunch på en café i 1½ time, hvilket jeg er ret imponeret over, at Filippa gad. Da jeg sagde til hende, at det var super-hyggeligt at hun var så god til at være på café, svarede hun, at det havde mormor lært hende :D Bagefter strollede vi rundt, jeg fandt to par øreringe på udsalg og Filippa fik lov til at vælge en ting i Disney-butikken - det blev til en blød Snehvide-dukke. Så gik vi i Kongens Have på en legeplads og så marionetteater inden vi spiste is og kørte hjem med tog :loveshower Ingen lur til min store pige :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2014 At Farmor kiggede uanmeldt forbi i morges, Erica spurgte om hun måtte komme med Farmor hjem, hvilket hun godt måtte. Så fik jeg lige lavet 70% af mine hængepartier (vaske udendørs skraldespanden, tømme tagrender, hænge toiletrulleholder, strygejern, toiletbørster og termostater op, sat børnesikring på Ericas vindue samt mange andre småting). Utroligt så meget man kan nå, når man ikke har selskab af en tumling! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2014 At min mand har sommerferie om et par timer :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2014 Vi afslutter vores skønne ferie med en tur i Givskud sammen med et hold naboer der har to børn på 2 og 6 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2014 Den her alt for dejlige tøs :wub :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2014 Den her alt for dejlige tøs :wub :kuller :loveshower :wub :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2014 Den her alt for dejlige tøs :wub :kuller Aaaaaw :biglove Nuj en charmeprinsesse :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2014 Den her alt for dejlige tøs :wub :kuller Hvor er hun lækker!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2014 :loveshower :wub :biglove Aaaaaw :biglove Nuj en charmeprinsesse :loveshower Hvor er hun lækker!! :loveshower mange tak.. :) hvad er det man siger Charme, selvtillid og lækkert hår :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2014 mange tak.. :) hvad er det man siger Charme, selvtillid og lækkert hår :P Dét har hun i hvert fald! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2014 Vi skal holde indflytterfest idag og vise huset frem til venner og familie, det blir godt vejr og en helt fantastisk slutning på vores ferie :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2014 At vi skal tilbringe dagen i zoo :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2014 At dagen bliver brugt i sengen med 'mod fjerne kyster'-maraton og fælles drømmerier om vores fremtid som familie. Spontan middagsaftale med gode venner! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2014 At være kreativ. Har lige lavet ti halskæder Skal dog bruge lidt hjælp til at vælge hvilken beg skal bruge til fødselsdag. Skal have min zebrabuksedragt på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites