Besvaret July 29, 2014 Jeg sender god karma din vej :goodluck !!!!:ditto :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 At det nu er afgjort at vi flytter i hus 1/11! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 At BK-piger bare en skønne - tak, I ved hvem I er :lovebk :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 En tur i vesterhavet mine to yndlings!!! Og den lille af dem syntes faktisk det var SJOVT i dag :yay fremskridt!!! Et fantastisk besøg af venner!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 At en café i Skive har krabbehaler på menukortet.. KRABBEHALER :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 At en café i Skive har krabbehaler på menukortet.. KRABBEHALER :lolGad vide hvor de krabber er fanget henne?! :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 En hel fantastisk dag i Tivoli Friheden i dag! :loveshower Erica turde prøve det hele og hun nød det big time! :yay Helt afgjort en succes, som skal gentages! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 At en café i Skive har krabbehaler på menukortet.. KRABBEHALER :lol :lol :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 En hel fantastisk dag i Tivoli Friheden i dag! :loveshower Erica turde prøve det hele og hun nød det big time! :yay Helt afgjort en succes, som skal gentages! Skønt. Her vil Felix også alle steder når vi ser reklamer i fjernsynet og bonbon land var også en stor succes. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Griner lidt over alle vores navnetråde herinde :D Jeg overvejede ellers i dag at lave en, men 3 på rad og række :P :lol Ahh.. Vi venter lige lidt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Griner lidt over alle vores navnetråde herinde :D Jeg overvejede ellers i dag at lave en, men 3 på rad og række :P :lol Ahh.. Vi venter lige lidt :D Haha ja det må være svært at finde navne til M-navne :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Griner lidt over alle vores navnetråde herinde :D Jeg overvejede ellers i dag at lave en, men 3 på rad og række :P :lol Ahh.. Vi venter lige lidt :D Ha ha - syntes bare du skal lave en - måske vi kan finde inspiration hos hinanden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Ha ha - syntes bare du skal lave en - måske vi kan finde inspiration hos hinanden :) :ditto :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Ih altså, hvor er det dejligt med god karma, hep og :goodluck , tusind tak piger! Jeg håber det hjælper :loveshower :lovebk Jeg var inde og tjekke adgangskvotienter engang i nat (ja, jeg har sovet ringe, og de blev frigivet kl 00.01 ;) ) og umiddelbart ser det ret lovende ud..... :bunny Men intet er afgjort før der lander et optagelsesbrev i min e-boks! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Ih altså, hvor er det dejligt med god karma, hep og :goodluck , tusind tak piger! Jeg håber det hjælper :loveshower :lovebk Jeg var inde og tjekke adgangskvotienter engang i nat (ja, jeg har sovet ringe, og de blev frigivet kl 00.01 ;) ) og umiddelbart ser det ret lovende ud..... :bunny Men intet er afgjort før der lander et optagelsesbrev i min e-boks! Åh ja kunne godt huske det sidste år at sidde og vente på det brev og så fortrød jeg endda efter første dag pga angst. Er heldigvis glad for mit bytte :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 F5 f5 f5 TroldeMor! Sidder og venter spændt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Ih altså, hvor er det dejligt med god karma, hep og :goodluck , tusind tak piger! Jeg håber det hjælper :loveshower :lovebk Jeg var inde og tjekke adgangskvotienter engang i nat (ja, jeg har sovet ringe, og de blev frigivet kl 00.01 ;) ) og umiddelbart ser det ret lovende ud..... :bunny Men intet er afgjort før der lander et optagelsesbrev i min e-boks! Uh hvor spændende!! :goodluck :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 F5 f5 f5 TroldeMor! Sidder og venter spændt!:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 At en café i Skive har krabbehaler på menukortet.. KRABBEHALER :lol:D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Ha ha - syntes bare du skal lave en - måske vi kan finde inspiration hos hinanden :)Jeg snuser også i jeres tråde :D Jeg er selv gået igang med overvejelse af navne, for manden har kun 1 og det vil jeg ikke være med til- men tror jeg skal bruge kvindelist for at komme udenom det :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Jeg har lavet en tråd i job og uddannelse ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Vi skal sætte havetelt op idag til vores fest på lørdag :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Jeg har lavet en tråd i job og uddannelse ;) Og den tråd gør mig glad :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 At min søster er optaget på sin drømme uddannelse (forudsat hun altså består spansk på torsdag men det gør hun :) selvfølgelig) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Nå ja at vi (trods dårlige nyheder) har haft en monster hyggelig dag med min mor. Mie er blevet røv forkælet af sin mor og mormor og fået en MASSE nyt legetøj fra et marked! Vi har spillet "klunker" mens Mie sov og ellers bare rå hygget!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites