Besvaret July 29, 2014 :P Jeg skal i hvert fald have nogle centimeter af. Det er frygtelig varmt med det lange hår i denne varme :) Ja for søren! Og mit ryger alligevel altid op i en hestehale - så kan det ligeså godt ryge af.. :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Ja for søren! Og mit ryger alligevel altid op i en hestehale - så kan det ligeså godt ryge af.. :P Det gør mit nemlig også. Og pt er hestehalen så lang at den kan sætte sig fast i armhulen. Det er IKKE praktisk :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Det gør mit nemlig også. Og pt er hestehalen så lang at den kan sætte sig fast i armhulen. Det er IKKE praktisk :lolHahaha, har du overvejet at lave en knold? :DJeg har konstant en knold på toppen af hovedet også om natten.. Mit hår er så sygt tykt, at det ikke engang hjælper at blive klippet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 At manden har fri idag. Og at vi får besøg af en længe savnet veninde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Hahaha, har du overvejet at lave en knold? :D Jeg har konstant en knold på toppen af hovedet også om natten.. Mit hår er så sygt tykt, at det ikke engang hjælper at blive klippet! Det kan jeg sq ikke finde ud af Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Det kan jeg sq ikke finde ud af Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 At ventetiden nu ENDELIG er ved at være ovre..... I morgen ved jeg om jeg er kommet ind på skolen eller ej, det er så vildt!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 At ventetiden nu ENDELIG er ved at være ovre..... I morgen ved jeg om jeg er kommet ind på skolen eller ej, det er så vildt!! Jeg krydser alt hvad jeg kan! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Det gør mit nemlig også. Og pt er hestehalen så lang at den kan sætte sig fast i armhulen. Det er IKKE praktisk :lol :lolhit nu er mit væk!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Det ka selvfølgelig godt være... Eller nogle flere og strammere elastikker? Jeg har selv minimum tre i for at det holder.. Ja du er nok inde på det rette :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 :lolhit nu er mit væk!! :yay Skøøøøønt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 At ventetiden nu ENDELIG er ved at være ovre..... I morgen ved jeg om jeg er kommet ind på skolen eller ej, det er så vildt!! Åh jeg håber virkelig for dig. Er det sygeplejerske? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 At ventetiden nu ENDELIG er ved at være ovre..... I morgen ved jeg om jeg er kommet ind på skolen eller ej, det er så vildt!! Bliver spændende :) krydser for dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Har købt nye løbesko. Det bliver dejligt - I går løb jeg 5 km. :-D Så har løbet 14 siden i torsdags Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 At ventetiden nu ENDELIG er ved at være ovre..... I morgen ved jeg om jeg er kommet ind på skolen eller ej, det er så vildt!! Uhh hvor spændende!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 At ventetiden nu ENDELIG er ved at være ovre..... I morgen ved jeg om jeg er kommet ind på skolen eller ej, det er så vildt!! :goodluck :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 At ventetiden nu ENDELIG er ved at være ovre..... I morgen ved jeg om jeg er kommet ind på skolen eller ej, det er så vildt!!Puha spændende! Jeg skal nok krydse fingre Chris! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Tusind tak, hvor er i søde!! :Loveshower Ja Louise, det er sygeplejerske :) Jeg læste lige en artikel den anden dag, om at sygeplejerskeuddannelsen har fået 30% flere ansøgere i år end sidste år..... Så nerverne sidder virkelig udenpå tøjet :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Tusind tak, hvor er i søde!! :Loveshower Ja Louise, det er sygeplejerske :) Jeg læste lige en artikel den anden dag, om at sygeplejerskeuddannelsen har fået 30% flere ansøgere i år end sidste år..... Så nerverne sidder virkelig udenpå tøjet :unsure Krydser fingre for dig :goodluck :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Tusind tak, hvor er i søde!! :Loveshower Ja Louise, det er sygeplejerske :) Jeg læste lige en artikel den anden dag, om at sygeplejerskeuddannelsen har fået 30% flere ansøgere i år end sidste år..... Så nerverne sidder virkelig udenpå tøjet :unsure Pyh ha. Søger du kvote 1 eller 2? Og I flere byer? Jeg krydser i hvert fald alt. Er sikker på du vil være en fantastisk sygeplejerske! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Pyh ha. Søger du kvote 1 eller 2? Og I flere byer? Jeg krydser i hvert fald alt. Er sikker på du vil være en fantastisk sygeplejerske! Tusind tak, det var virkelig sødt sagt!! :kram2 Jeg søger kvote 1, og i Holstebro, Viborg og Esbjerg..... Esbjerg havde laveste kvotient sidste år, så chancerne er nok størst for at komme ind der :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Tusind tak, det var virkelig sødt sagt!! :kram2 Jeg søger kvote 1, og i Holstebro, Viborg og Esbjerg..... Esbjerg havde laveste kvotient sidste år, så chancerne er nok størst for at komme ind der :) Jeg sender god karma din vej :goodluck !!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Jeg sender god karma din vej :goodluck !!!!:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 At BK-piger bare en skønne - tak, I ved hvem I er :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Indkaldelse til NF :) og held og lykke med optagelselsen Christina... Del dette indlæg Link to post Share on other sites