Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

:P Jeg skal i hvert fald have nogle centimeter af. Det er frygtelig varmt med det lange hår i denne varme :)

Ja for søren! Og mit ryger alligevel altid op i en hestehale - så kan det ligeså godt ryge af.. :P

Del dette indlæg

Ja for søren! Og mit ryger alligevel altid op i en hestehale - så kan det ligeså godt ryge af.. :P

Det gør mit nemlig også. Og pt er hestehalen så lang at den kan sætte sig fast i armhulen. Det er IKKE praktisk :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det gør mit nemlig også. Og pt er hestehalen så lang at den kan sætte sig fast i armhulen. Det er IKKE praktisk :lol

Hahaha, har du overvejet at lave en knold? :D

Jeg har konstant en knold på toppen af hovedet også om natten.. Mit hår er så sygt tykt, at det ikke engang hjælper at blive klippet!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At manden har fri idag. Og at vi får besøg af en længe savnet veninde.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hahaha, har du overvejet at lave en knold? :D

Jeg har konstant en knold på toppen af hovedet også om natten.. Mit hår er så sygt tykt, at det ikke engang hjælper at blive klippet!

Det kan jeg sq ikke finde ud af

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan jeg sq ikke finde ud af

Del dette indlæg

Annonce ♥

At ventetiden nu ENDELIG er ved at være ovre..... I morgen ved jeg om jeg er kommet ind på skolen eller ej, det er så vildt!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At ventetiden nu ENDELIG er ved at være ovre..... I morgen ved jeg om jeg er kommet ind på skolen eller ej, det er så vildt!!

Jeg krydser alt hvad jeg kan! :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lolhit nu er mit væk!! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ka selvfølgelig godt være... Eller nogle flere og strammere elastikker? Jeg har selv minimum tre i for at det holder..

Ja du er nok inde på det rette :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lolhit nu er mit væk!! :yay

Skøøøøønt :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh jeg håber virkelig for dig. Er det sygeplejerske?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bliver spændende :) krydser for dig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har købt nye løbesko. Det bliver dejligt - I går løb jeg 5 km. :-D Så har løbet 14 siden i torsdags

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh hvor spændende!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha spændende! Jeg skal nok krydse fingre Chris!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak, hvor er i søde!! :Loveshower

Ja Louise, det er sygeplejerske :) Jeg læste lige en artikel den anden dag, om at sygeplejerskeuddannelsen har fået 30% flere ansøgere i år end sidste år..... Så nerverne sidder virkelig udenpå tøjet :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja Louise, det er sygeplejerske :) Jeg læste lige en artikel den anden dag, om at sygeplejerskeuddannelsen har fået 30% flere ansøgere i år end sidste år..... Så nerverne sidder virkelig udenpå tøjet :unsure

Krydser fingre for dig :goodluck :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyh ha. Søger du kvote 1 eller 2? Og I flere byer? Jeg krydser i hvert fald alt. Er sikker på du vil være en fantastisk sygeplejerske!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyh ha. Søger du kvote 1 eller 2? Og I flere byer? Jeg krydser i hvert fald alt. Er sikker på du vil være en fantastisk sygeplejerske!

Tusind tak, det var virkelig sødt sagt!! :kram2

Jeg søger kvote 1, og i Holstebro, Viborg og Esbjerg.....

Esbjerg havde laveste kvotient sidste år, så chancerne er nok størst for at komme ind der :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak, det var virkelig sødt sagt!! :kram2

Jeg søger kvote 1, og i Holstebro, Viborg og Esbjerg.....

Esbjerg havde laveste kvotient sidste år, så chancerne er nok størst for at komme ind der :)

Jeg sender god karma din vej :goodluck !!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sender god karma din vej :goodluck !!!!

:ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

At BK-piger bare en skønne - tak, I ved hvem I er :lovebk

Del dette indlæg

Annonce ♥

Indkaldelse til NF :) og held og lykke med optagelselsen Christina...

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.