Besvaret July 1, 2014 At baby værelset begynder at ligne et værelse. Jeg ved der er 3 mdr endnu men jeg keder mig :) Det kræver billeder!!!! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 At Caroline blev hentet 13.30 i vs af bedstefar, at de havde Mega hygget og vi spiste aftensmad sammen og hyggede endnu mere! De to har det bare så skønt sammen :-) At Caroline var hurtigt i brusebad, gerne ville selv og synes det var en fest - Og at da far kom hjem, at hun kaldte, og så havde lavet i bleen. Alligevel skiftede han hende bare, og legede flyvedyne så hun grinte :-) elsker den mand! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 Det kræver billeder!!!! ;) Det kommer men mangler stadig uro over puslebord, sengen, billeder på væggen osv. Men reol og puslebord er på plads og der er sat ting på plads :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 Fantastisk NF :wub Årh hvor skønt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2014 Årh hvor skønt :loveshower NU skal den her graviditet bare nydes fuldt ud! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2014 NU skal den her graviditet bare nydes fuldt ud! :loveshower Jaaaa :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2014 At mine dagpenge er gået ind :) (Nogle gange må man godt glæde sig over noget så simpelt som at ting ikke fucker op :D) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2014 fridag imorgen som står på landsskue med den lille familie :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2014 fridag imorgen som står på landsskue med den lille familie :biglove Hvor hyggeligt :) ville også gerne afsted men det passer bare ikke ind i vores planer :( Felix ville elske det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2014 ½ dag i sengen, bare fordi :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2014 Graviditetsbukser!!!! Beholdte dem på imens jeg købte dem og så kom de normale bukser i posen. Befrielse!!! Har gået med åbne bukser hele dagen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2014 Graviditetsbukser!!!! Beholdte dem på imens jeg købte dem og så kom de normale bukser i posen. Befrielse!!! Har gået med åbne bukser hele dagen :D Kan lige se billedet for mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2014 Graviditetsbukser!!!! Beholdte dem på imens jeg købte dem og så kom de normale bukser i posen. Befrielse!!! Har gået med åbne bukser hele dagen :D Haha fantastisk! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2014 ½ dag i sengen, bare fordi :7himmel Lækkert! :) (og nogenlunde :ditto) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2014 McD fritter :rolleyes :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2014 McD fritter :rolleyes :whistling McD fritter :rolleyes :whistling McD fritter :rolleyes :whistling Go til dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2014 Henvisning til udredning af min søde lille Immanuel :glad Min mand slog i bordet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2014 Henvisning til udredning af min søde lille Immanuel :glad Min mand slog i bordet :) Dejligt :) Håber I hurtigt får afklaring og en løsning :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2014 Dejligt :) Håber I hurtigt får afklaring og en løsning :goodluckHåber jeg også :) og dejligt for dig, at lægen kunne finde den i dag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2014 Henvisning til udredning af min søde lille Immanuel :glad Min mand slog i bordet :) Godt din mand kommer på banen. Hvad skal han udredes for? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2014 Godt din mand kommer på banen. Hvad skal han udredes for?Lægen skrev bare lille vækst, men håber, at de undersøger for refluks :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2014 At Erica får sin nye seng på fredag! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2014 Lægen skrev bare lille vækst, men håber, at de undersøger for refluks :goodluck Lyder som en god ide med refluks :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites