Besvaret June 28, 2014 At vi har været i svømmehal At William sover en god lang lur og dermed overlader mig til lidt strikketid At J gør badeværelse rent Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2014 :loveshower ;) Fedt Anita! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2014 At have mulighed for at være spontan igen! Mie sov kun til kl 14 så vi tog i Jyllands park zoo! At Mie fik sin første is - men ikke var synderligt imponeret - hun ligner nemlig mig så :biglove jeg er heller ikke stor is fan! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2014 At vi med håndbold blev nordjyske mestre idag :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2014 En spontan hyggedag med en god veninde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2014 Min dejlige datter. Vi har haft total hyggedag i dag, mens regnen stod ned i stænger. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2014 At jeg langt om længe har fået opdateret min mor-tråd og har fået skrevet en fødselsberetning. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2014 Majas reaktion da hun så sit nye værelse 'Nej... Det er bare ikke sket!' :lol :lol :lol:lolhit Hvor er hun bare herlig! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2014 At Melissa lavede lækker aftensmad til os - og en kæmpe portion lækker salat som jeg nu har ku guffe af til natmad. Elsker at få (hjemmelavet) mad jeg ikke selv har lavet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Synet af min 1-årige søn, der leger med hunden og hviner af fryd, når vapsen generobrer sit legetøj (vi har en lille og ekstremt godmodig hund). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 At jeg lige har bestilt tid ved lægen til at få fjernet min spiral :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 At jeg lige har bestilt tid ved lægen til at få fjernet min spiral :7himmel :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 En billedserie med 43 af verdens gladeste børn: http://www.buzzfeed.com/mrloganrhoades/43-of-the-happiest-little-kids-in-the-whole-wide-world Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 En billedserie med 43 af verdens gladeste børn: http://www.buzzfeed.com/mrloganrhoades/43-of-the-happiest-little-kids-in-the-whole-wide-world Årh hvor fint :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 At jeg lige har bestilt tid ved lægen til at få fjernet min spiral :7himmel Uuuuhhhh :D :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 At jeg lige har bestilt tid ved lægen til at få fjernet min spiral :7himmel :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 At det tog under 10 min fra jeg havde parkeret bilen ved sygehuset til jeg havde fået taget blodprøve og var kørt igen. Super dygtig dame der stak i mig :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Min fantastiske svigermor der lige er kommet og har hentet alt vores vasketøj, så vi kan få vasket tøj. Når nu kloaken er stoppet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 At jeg lige har bestilt tid ved lægen til at få fjernet min spiral :7himmel Fedt! :loveshower så kommer der ski da nok snart en ny lille barbabule Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Fedt! :loveshower så kommer der ski da nok snart en ny lille barbabule Det kan man da håbe :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Vores første køb til baby :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Vores fine nye klapvogn (som tydeligvis også gør Storm glad! :lol): Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Ny kjole til mor her., med plads til voksende mave! Og til den sølle pris af 50kr! :p love my job! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2014 Vores fine nye klapvogn (som tydeligvis også gør Storm glad! :lol): Den skal I nok blive glad for, søde :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites