Besvaret June 26, 2014 Hvad er det for en der er din yndlings og hvorfor? (ren nysgerrighed, fordi jeg tit stener over hvad der får folk til at vælge en given plads/toiletdør etc - jeg er crazy, I KNOW :rolleyes) Min er singelsæddet oppe foran = man får ingen ulækker sidekammerat (jah, jeg er mega sart) og jeg får ikke kvalme fordi jeg kan se ud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2014 At jeg freaking tog mit løbetøj på kl. 21:15 og løb 15 min i meget hastigt tempo! :yay :glad (jeg var SÅ træt af mig selv i går aftes, fordi jeg ikke fik nosste mig afsted som planlagt, så YAY for jeg fik det gjort i dag) :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2014 Hvad er det for en der er din yndlings og hvorfor? (ren nysgerrighed, fordi jeg tit stener over hvad der får folk til at vælge en given plads/toiletdør etc - jeg er crazy, I KNOW :rolleyes) I rutebusser er min yndlingsplads over hjulet så jeg kan sætte det ene ben op, helst der hvor der ikke er en stolpe ved vinduet og helst i højre side. I bybusser er det den første ledige, de kører som en brækket arm så skal sidde ned hurtigst muligt inden jeg bliver kastet rundt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2014 At mine forældre og 2 af mine søstre i dag fik at vide jeg er gravid og de skreg alle 4 op som var der blevet scoret i en landskamp :D :biglove herligt! Nu skal min dejlige storesøster så have det at vide ellers venter vi med at offentlig gøre noget til efter ferien! Måske NF! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2014 Min er singelsæddet oppe foran = man får ingen ulækker sidekammerat (jah, jeg er mega sart) og jeg får ikke kvalme fordi jeg kan se ud. :ditto - jeg får dog ikke kvalme (almindeligvis), men jeg nyder udsigten og kan godt lide følelsen af at sidde for mig selv i min egen lille verden. Og jeg kan godt lide at holde øje med, hvem der kommer ind i bussen. Så kan jeg sidde og forestille mig, hvem de er, og hvor de skal hen. ^_^ 2. prioritet er i venstre side ca. 2-3 bagerste række, ca. ved døren. Jeg er ikke helt sikker på, hvorfor... :unsure Jeg hader at sidde på de semi-forreste pladser, især at køre baglæns der hvor man sidder 2 og 2 overfor hinanden. Jeg kan heller ikke lide at sidde lige bagved chaufføren, der føler jeg mig mast. Jeg tror ikke at jeg har en favorit toiletbås, men jeg læste engang at den første statistisk set er den reneste, så den tager jeg, når jeg tænker over det. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2014 Jeg hader vist bare generelt at køre i bus og gør det stort set aldrig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2014 Jeg kan faktisk rigtig godt lide at køre bus HVIS: - Jeg kan få en god plads - Temperatur og luft er i orden - Jeg har musik :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2014 At Ønskebebs' bebs har det godt inde i maven :loveshowerHvor er du sød :kiss Hehe.. Dagens godnat-tuder :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2014 At vi fik atvide at bebsen er sund og rask :kuller At BK-piger bare er fantastiske :biglove Vi har hentet ny, brugt, bil i dag :) Har her til aften være ude at spise med Nitzen og hendes familie og efterfølgende fik pigerne også leget, det er simpelthen fantastisk hvad BK fører med sig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2014 Jeg kan faktisk rigtig godt lide at køre bus HVIS: - Jeg kan få en god plads - Temperatur og luft er i orden - Jeg har musik :) :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2014 7 timer til weekend 10 arbejdsdage til ferie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2014 7 timer til weekend 10 arbejdsdage til ferie :ditto blot 4 timer og 45 min til weekend og 10 arbejdsdage til 3 ugers ferie :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2014 Jeg har fået arbejde :yay :glad Et vikariat, men nu er jeg sikret arbejde med det samme jeg er uddannet! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2014 Jeg har fået arbejde :yay :glad Et vikariat, men nu er jeg sikret arbejde med det samme jeg er uddannet! :glad Sådan!!!! :yay Tillykke!!! :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2014 Jeg har fået arbejde :yay :glad Et vikariat, men nu er jeg sikret arbejde med det samme jeg er uddannet! :gladTold you.. :yay :wee :glad Tillykke søde! :kram2 :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2014 Tsk I to! :kiss Nu er Allan ved at putte stangtræt Theodor, som kun har sovet en halv time i vuggestuen i dag, og så skal vi hygge med sushi på sofaen, faxe kondi og engelsk fudge købt af en ægte englænder med den skønneste dialekt til internationalt marked :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2014 Jeg har fået arbejde :yay :glad Et vikariat, men nu er jeg sikret arbejde med det samme jeg er uddannet! :gladTillykke :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2014 Jeg har fået arbejde :yay :glad Et vikariat, men nu er jeg sikret arbejde med det samme jeg er uddannet! :glad Tillykke :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2014 Jeg har fået arbejde :yay :glad Et vikariat, men nu er jeg sikret arbejde med det samme jeg er uddannet! :glad Tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2014 Jeg har fået arbejde :yay :glad Et vikariat, men nu er jeg sikret arbejde med det samme jeg er uddannet! :glad Fedt! Tillykke :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2014 Jeg har fået arbejde :yay :glad Et vikariat, men nu er jeg sikret arbejde med det samme jeg er uddannet! :gladFedt :glad stort tillykke :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2014 Jeg har fået arbejde :yay :glad Et vikariat, men nu er jeg sikret arbejde med det samme jeg er uddannet! :glad:yay stort tillykke :kram2 Det giver da også gode muligheder for fastansættelse efterfølgende, trods alt :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2014 Tsk I to! :kiss Nu er Allan ved at putte stangtræt Theodor, som kun har sovet en halv time i vuggestuen i dag, og så skal vi hygge med sushi på sofaen, faxe kondi og engelsk fudge købt af en ægte englænder med den skønneste dialekt til internationalt marked :glad Tillykke og ha en skøn aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2014 Tillykke og ha en skøn aften :) Juhuuu tillykke!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites