Besvaret June 17, 2014 Jeg har fået job!!! :o :yay :bunnyTillykke :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2014 CAND.FUCKING.FÆRDIG!!!! :yay :loveshower :bunny Et par mindre fejl trak mig ned på et 10-tal, men generelt var både vejleder og censor meget imponerede (og skidesøde). Fik både kram og klap på skulderen og "husk at du er nået så langt fordi du kan noget". Begyndte sgu at tude :blush Men nu har jeg sommerferie! :yay og jeg er psykolog :o Tillykke :glad Kan man bestille tid hos psykologen :P :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2014 Og der var gaver :biglove Og min far har sagt at vi skal tage ud at spise i aften uden at kigge på priser, men bare sende regningen til ham :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2014 Og der var gaver :biglove Og min far har sagt at vi skal tage ud at spise i aften uden at kigge på priser, men bare sende regningen til ham :D Fine gaver og sød sød far :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2014 Fine gaver og sød sød far :biglove Meget :biglove Og min mor siger, at der er gave på vej fra hende også ^_^ Søde søde mennesker omkring mig :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2014 Æhm hvor går man hen i Aalborg og spiser mega lækker mad MED sit 2-årige? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2014 Meget :biglove Og min mor siger, at der er gave på vej fra hende også ^_^ Søde søde mennesker omkring mig :biglove Ja dejlige mennesker :biglove Men det er også en stor ting at blive færdig :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2014 Tillykke :yay Kæmpe tillykke!!! Hvad skal du arbejde med? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2014 Meget :biglove Og min mor siger, at der er gave på vej fra hende også ^_^ Søde søde mennesker omkring mig :biglove SÅ flot!!! Kæmpe tillykke!!! Nyd aftenen! Og fede gaver ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2014 Æhm hvor går man hen i Aalborg og spiser mega lækker mad MED sit 2-årige? :unsure Fellini- De ELSKER børn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2014 Jeg har fået job!!! :o :yay :bunny Sådan!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2014 CAND.FUCKING.FÆRDIG!!!! :yay :loveshower :bunny Et par mindre fejl trak mig ned på et 10-tal, men generelt var både vejleder og censor meget imponerede (og skidesøde). Fik både kram og klap på skulderen og "husk at du er nået så langt fordi du kan noget". Begyndte sgu at tude :blush Men nu har jeg sommerferie! :yay og jeg er psykolog :o Kæmpe stort tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2014 Stort tillykke Mette. Sejt gået :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2014 CAND.FUCKING.FÆRDIG!!!! :yay :loveshower :bunny Et par mindre fejl trak mig ned på et 10-tal, men generelt var både vejleder og censor meget imponerede (og skidesøde). Fik både kram og klap på skulderen og "husk at du er nået så langt fordi du kan noget". Begyndte sgu at tude :blush Men nu har jeg sommerferie! :yay og jeg er psykolog :o Stort tillykke :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2014 Stort tillykke med graviditet, job og færdig uddannet :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2014 Tillykke til alle med job og uddannelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2014 Jeg har fået job!!! :o :yay :bunny Tillykke, hvor er det fedt!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2014 CAND.FUCKING.FÆRDIG!!!! :yay :loveshower :bunny Et par mindre fejl trak mig ned på et 10-tal, men generelt var både vejleder og censor meget imponerede (og skidesøde). Fik både kram og klap på skulderen og "husk at du er nået så langt fordi du kan noget". Begyndte sgu at tude :blush Men nu har jeg sommerferie! :yay og jeg er psykolog :o Stort tillykke! Fedt med 10-tal! Og den nye titel! :yay :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2014 Kæmpe stort tillykke, Mette!! :yay :glad :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2014 Endnu engang tak for alle lykønskningerne, søde piger :loveshower Vi er lige kommet hjem fra en dejlig tur ude at spise. :) Imorgen tror jeg, at jeg vil tilbringe hele dagen i sofaen med gossip girl :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2014 Tillykke søde Mette :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2014 CAND.FUCKING.FÆRDIG!!!! :yay :loveshower :bunny Et par mindre fejl trak mig ned på et 10-tal, men generelt var både vejleder og censor meget imponerede (og skidesøde). Fik både kram og klap på skulderen og "husk at du er nået så langt fordi du kan noget". Begyndte sgu at tude :blush Men nu har jeg sommerferie! :yay og jeg er psykolog :o Hell ya!!!!STORT tillykke søde Mette! Hvor er det dejligt altså!!! :glad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2014 Tak igen :lovebk Hell ya!!!! STORT tillykke søde Mette! Hvor er det dejligt altså!!! :glad :yay Tak! Og tusind tak fordi du ville være med. Vi snakkede faktisk en hel del om dig til eksamen ;) (gode ting, bare rolig ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2014 CAND.FUCKING.FÆRDIG!!!! :yay :loveshower :bunny Et par mindre fejl trak mig ned på et 10-tal, men generelt var både vejleder og censor meget imponerede (og skidesøde). Fik både kram og klap på skulderen og "husk at du er nået så langt fordi du kan noget". Begyndte sgu at tude :blush Men nu har jeg sommerferie! :yay og jeg er psykolog :o Det var jo dét jeg sagde! STORT tillykke, både med titel og karakter :) Hurraaaaaaa! Tillykke! :glad Hvor, spørger den nysgerrige fag-nørd? ;) Har fået stillingen som assisterende risiko analytiker hos Pensam i Farum. Så det kan jo ikke blive bedre - min drømmestilling og SÅ tæt på, hvor jeg bor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2014 Tak igen :lovebk Tak! Og tusind tak fordi du ville være med. Vi snakkede faktisk en hel del om dig til eksamen ;) (gode ting, bare rolig ;)) Selv tak. Godt jeg ku bidrage positivt til det hele! Har været lidt nervøs, når nu jeg har været med i opgaven :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites