Besvaret June 4, 2014 At få dem her hjem fra fotografen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2014 At få dem her hjem fra fotografen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2014 Tusind tak FruLR og Caddie! Ja, billederne er taget for mere end to uger siden, så den er faktisk blevet større siden! :-/ hele 4 cm i omkreds siden billederne. Suk, hvor er det godt der kun er lidt over tre uger til termin :-) Og så gør det mig også virkelig glad at vi i dag har fundet et hus som bare er rigtig fint og kan blive vores drømmehus med lidt arbejde - og til en rigtig lækker pris! :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2014 Min datter har lavet pøller på toilettet i dag. Sært at man bliver så glad for lort! Juhuuu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2014 Tanken om at jeg måske er gravid igen :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2014 Tanken om at jeg måske er gravid igen :kuller Åh hvor jeg håber for dig at den er der :kuller Hvornår tror du at undfangelsen i så fald har fundet sted? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2014 Åh hvor jeg håber for dig at den er der :kuller Hvornår tror du at undfangelsen i så fald har fundet sted? Jeg aner det ikke! :D Men jeg vil tro jeg får termin start/midt i februar, hvis den er der. Jeg håber håber håber sådan!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2014 Jeg aner det ikke! :D Men jeg vil tro jeg får termin start/midt i februar, hvis den er der. Jeg håber håber håber sådan!! Februar børn er skønne :) krydser og hepper med dig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2014 Jeg aner det ikke! :D Men jeg vil tro jeg får termin start/midt i februar, hvis den er der. Jeg håber håber håber sådan!! Så får du måske lov til en terminsscanning :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2014 Så får du måske lov til en terminsscanning :yay Det satser jeg kraftigt på (hvis jeg tester positivt i morgen, så er det på CD 53!). Også grundet at jeg har haft en MA - så tror jeg næsten det er default at få en trygheds/terminsscanning? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2014 Det satser jeg kraftigt på (hvis jeg tester positivt i morgen, så er det på CD 53!). Også grundet at jeg har haft en MA - så tror jeg næsten det er default at få en trygheds/terminsscanning? Ved det ikke, men det håber jeg på :goodluck Ej hvor er der længe til i morgen. Har du kun taget den ene test her i dag? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2014 Det satser jeg kraftigt på (hvis jeg tester positivt i morgen, så er det på CD 53!). Også grundet at jeg har haft en MA - så tror jeg næsten det er default at få en trygheds/terminsscanning? Det fik jeg af min læge uden nogen problemer. Håber også du får det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2014 At få dem her hjem fra fotografen! De er fine :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2014 Min datter har lavet pøller på toilettet i dag. Sært at man bliver så glad for lort! Juhuuu Så ved man, at man er blevet forælder :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2014 Tanken om at jeg måske er gravid igen :kuller Jeg håber med!!!!! :kuller :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2014 Ved det ikke, men det håber jeg på :goodluck Ej hvor er der længe til i morgen. Har du kun taget den ene test her i dag? Ja, har kun taget den ene - og har kun én tilbage, som jeg så bruger i morgen tidlig. Og da alt er lukket i morgen har jeg ikke mulighed for at købe nye og dermed ej heller mulighed for at teste med morgenurin fredag morgen, så jeg satser på at i morgen er bragende positiv!! :D :D Så må jeg teste op ad dagen fredag, når jeg har fået købt nogle flere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2014 Ja, har kun taget den ene - og har kun én tilbage, som jeg så bruger i morgen tidlig. Og da alt er lukket i morgen har jeg ikke mulighed for at købe nye og dermed ej heller mulighed for at teste med morgenurin fredag morgen, så jeg satser på at i morgen er bragende positiv!! :D :D Så må jeg teste op ad dagen fredag, når jeg har fået købt nogle flere :) Der må da være en eller anden døgnnetto eller fakta der har åbent imorgen :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2014 Der må da være en eller anden døgnnetto eller fakta der har åbent imorgen :p Ja :ditto Eller tankstation :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2014 At jeg kom ud at løbe her til aften, selvom jeg virkelig ikke gad! At det så var en dårlig tur, er mindre vigtigt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2014 At den eksamen jeg havde regnet med at aflevere blankt i i dag (ville hellere bruge tiden på at få en god karakter i næste eksamen - det her var et af mine meget svære fag, så et 2-tal er succes for mig), viste sig at være relativt nem. Så selvom jeg slet ikke havde læst op, brugte jeg 3 timer på en ret fornuftig besvarelse. Er spændt på resultatet - tror måske endda det kan snige sig op på et 4-tal :yay (fra hende som ellers før i tiden kun var tilfreds ved 10 og 12). Og hvis den er bestået, betyder det, at jeg har sommerferie i hele august :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2014 At vi skal i zoo idag :glad Så turen går til Aalborg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites