Besvaret May 28, 2014 At jeg har ferie om 3 timer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2014 At få dette billede på mail, som min veninde der er fotograf har taget af os. :) Hvor er det bare et skønt billede :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2014 Tandlægen er overstået for denne gang og jeg går på ferie i dag og flyver til Menorca på fredag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2014 At få dette billede på mail, som min veninde der er fotograf har taget af os. :) Dejligt billede! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2014 At jeg lige om nu... smutter hjem til en dejlig forlænget weekend :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2014 At jeg har ferie om 3 timer :) Åh hvor lækkert!! Jeg har ferie om 2 timer :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2014 Indlæg fra Søren Holmberg (mener jeg han hedder) på kursus idag. Ham kan man kun blive glad i låget af at høre på :D Han er anbefales værdi hvis I får chancen engang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2014 At vi er blevet udskrevet :glad :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2014 At vi er blevet udskrevet :glad :wee Skønt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2014 At vi er blevet udskrevet :glad :wee :yay hvor dejligt! Jeg husker stadig hvor fantastisk det var at tage Dicte med hjem :) så kunne vi endelig begynde som 'rigtig' familie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2014 At vi er blevet udskrevet :glad :wee Yay hvor fedt! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2014 Mega hyggelig dag på Hjallerup marked :loveshower Vi har aet kaniner og marsvin, spist kæmpehotdogs og friske ærter, kørt radiobiler, købt lidt småting og generelt bare mega hygget :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2014 Mega hyggelig dag på Hjallerup marked :loveshower Vi har aet kaniner og marsvin, spist kæmpehotdogs og friske ærter, kørt radiobiler, købt lidt småting og generelt bare mega hygget :loveshower Det lyder rigtig hyggeligt :)Min x står i en stand derude, så hvis du er stødt i en lille små skaldet mand, der puster sig op, så er det nok ham :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2014 At jeg gennemførte mit mål og fik cyklet de 20 km rundt om Sjælsø, som jeg gerne ville inden det går løs til mini-tri :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2014 Det lyder rigtig hyggeligt :) Min x står i en stand derude, så hvis du er stødt i en lille små skaldet mand, der puster sig op, så er det nok ham :D Hehe lille småskaldet råbende mand, dem var der faktisk en del af :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2014 At solen skinner og vi vil på tur i Jesperhus blimsterpark :) At Marius sover endnu og det foregår i sin egen sen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2014 At sidde udenfor og spise morgenmad! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2014 At putte sammen med min dejlige mand i vores egen seng :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2014 At solen skinner og vi vil på tur i Jesperhus blimsterpark :) At Marius sover endnu og det foregår i sin egen sen :yay :Yay Ene gode ting :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2014 At vi lige om lidt skal hjem til svigermekanikken, og samle køjeseng på børnebørnsværelset - og så skal det ellers bare indrettes flot, og at vi i denne uge kom et skridt tættere på PB start :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2014 At jeg spontant stod af toget i Valby på vej hjem fra arbejde og ringede på hos min lillesøster, der har fødselsdag i dag og hun var hjemme og blev vildt overrasket og glad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2014 Veloverstået nf, så bliver jeg ikke mere glad idag ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2014 Veloverstået nf, så bliver jeg ikke mere glad idag ;-):yay :kram2 :glad :wee :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2014 Veloverstået nf, så bliver jeg ikke mere glad idag ;-) Kender følelsen ;) Dejligt med god scanning :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites