Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

- Besøg af Vinnus, Pixie, JustMe og Aron :)

- At jeg sidder og skriver med en veninde fra mine ungdomspolitiske dage. Det er dødsjovt at genopfriske minderne fra EP valgkampen for fem år siden. Tiden går alt for stærkt.. Og så var der vel egentlig på valgaftenen jeg sidste gang havde sex inden jeg mødte Allan :o ellers har jeg sgu glemt noget. Haha :blush

- Og så gør der mig glad at der kommer Hannibal på kanal 5 i aften :glad

Hey, hvor blev min invitation af? :P

Ej, jeg ville nok alligevel ikke have haft energi - jeg er vist officielt blevet til en hval med ødemer i ben og fødder. Jeg kommer vist ikke så langt væk hjemmefra, før den baby er ude :P

Del dette indlæg

Her, hvor blev min invitation af? :P

Ej, jeg ville nok alligevel ikke have haft energi - jeg er vist officielt blevet til en hval med ødemer i ben og fødder. Jeg kommer vist ikke så langt væk hjemmefra, før den baby er ude :P

Mig og Theodor kommer til jer en dag! :kram2 Jeg kan godt lide hvaler!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mig og Theodor kommer til jer en dag! :kram2 Jeg kan godt lide hvaler!

I er mere end velkomne! Og jeg kan godt lide, at du kan lide hvaler :P :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder godt Mette!!

Eftersom jeg er en af se interviewede (håber det er ok for dig, at jeg "afslører" det?), tænkte jeg en del over, hvem af dem der passer på mig, men synes især jeg ka genkende mig selv i en af dem - men ved jo så ik, om jeg som sådan ER en af dem, eller om jeg ik er brugt så meget ;) haha, gav det overhovedet lige mening??

Det er helt op til dig, hvad du vil afsløre. :) Men nu kan jeg da så "offentligt" sige tak fordi du gad være med :kiss

Du er brugt lige så meget som de andre fire. Eller dvs. jeg har transkriberet alt af interviewene af tre af deltagerne og så har jeg sprunget et par passager over ved dig og en anden, fordi jeg røg lidt i tidsnød :blush Men I er alle fem "placeret". Og der kan jo sagtens være "overlap", jeg kan også se mig selv mest i en gruppe, og så med lidt fra en anden. Det gør heller ikke noget, det er ikke meningen at typerne er "hugget ud i sten", mennesker er jo individuelle :)

Men det glæder mig, at du især genkender en af dem. :yay Hvis du har lyst, kan du da sende mig en pm med hvilken ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto

Det er da super godt :super

Tak :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

At Elliot kom op på alle fire et par gange her til aften! :yay 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er helt op til dig, hvad du vil afsløre. :) Men nu kan jeg da så "offentligt" sige tak fordi du gad være med :kiss

Du er brugt lige så meget som de andre fire. Eller dvs. jeg har transkriberet alt af interviewene af tre af deltagerne og så har jeg sprunget et par passager over ved dig og en anden, fordi jeg røg lidt i tidsnød :blush Men I er alle fem "placeret". Og der kan jo sagtens være "overlap", jeg kan også se mig selv mest i en gruppe, og så med lidt fra en anden. Det gør heller ikke noget, det er ikke meningen at typerne er "hugget ud i sten", mennesker er jo individuelle :)

Men det glæder mig, at du især genkender en af dem. :yay Hvis du har lyst, kan du da sende mig en pm med hvilken ;)

Det var så lidt! Det var egentlig rart at få rodet lidt op i fortiden :)

Forstår godt du kortede det lidt ned, vi kom også vidt omring :)

Jeg tænker den sidste passer på mig??

Del dette indlæg

Annonce ♥

At Elliot kom op på alle fire et par gange her til aften! :yay

Har du ik lige født??

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var så lidt! Det var egentlig rart at få rodet lidt op i fortiden :)

Forstår godt du kortede det lidt ned, vi kom også vidt omring :)

Jeg tænker den sidste passer på mig??

Det er jeg glad for, for det er også der, jeg har sat dig :)

Og fedt at du er glad for interviewet også, jeg synes også det var rigtig hyggeligt og interessant at høre dig fortælle :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du ik lige født??

Jo, det synes jeg jo også :blink :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey, hvor blev min invitation af? :P

Det ville have været hyggeligt :)

Vi tager også gerne en tur vest på :) kunne være hyggeligt at møde dig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg har AFLEVERET! :yay

Og min søde far, der blev helt blød og fortalte, at han er helt vildt stolt af mig :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke, hvor må det altså være en fed fornemmelse :D

Ja det var lidt fint :) Nu skal jeg bare koble ud og slappe lidt af inden jeg skal forberede mig til den mundtlige del :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og min søde far, der blev helt blød og fortalte, at han er helt vildt stolt af mig :biglove

:loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det var lidt fint :) Nu skal jeg bare koble ud og slappe lidt af inden jeg skal forberede mig til den mundtlige del :)

Fedt med at have afleveret!!! Hvornår skal den forsvares??

God plan at koble af! Det er fortjent!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kæreste  :biglove nus på ryggen hjælper på næsten alt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Min dejlige mand og min skønne datter ❤️

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min dejlige mand og min skønne datter ❤️

:ditto bortset fra søn i stedet. Jeg er gået i koma på sofaen og de to løber rundt i lejligheden og skriger af grin :D Valdemar har fået sådan en oppustelig hammer-dims og den er BARE sjov at jagte far med :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Barsel!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Frokostdate med min søster

Ny lækker lille fix barnevogn til lillesøster

En GLAD og elskelig datter

Badebassin og hjemmelavet vandrutsjebane i haven med Dicte

Dicte og far har leget så godt, det er SÅ skønt at se på

Jeg har kunne spise aftensmad idag (virkelig stort!)

Min mand har overrasket og købt ny bil til mig og pigerne

At lillesøster burde være her om 7 uger

Alt i alt bare sådan en dag hvor ALT går den rigtige vej :) :kuller :glad Så pyt med plukkeveer og andet ubehag, hvor er det bare skønt endelig at kunne nyde graviditet og barsel (det har jeg sørme også fortjent langt om længe :p)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Frokostdate med min søster

Ny lækker lille fix barnevogn til lillesøster

En GLAD og elskelig datter

Badebassin og hjemmelavet vandrutsjebane i haven med Dicte

Dicte og far har leget så godt, det er SÅ skønt at se på

Jeg har kunne spise aftensmad idag (virkelig stort!)

Min mand har overrasket og købt ny bil til mig og pigerne

At lillesøster burde være her om 7 uger

Alt i alt bare sådan en dag hvor ALT går den rigtige vej :) :kuller :glad Så pyt med plukkeveer og andet ubehag, hvor er det bare skønt endelig at kunne nyde graviditet og barsel (det har jeg sørme også fortjent langt om længe :p)

Det har du!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ville have været hyggeligt :)

Vi tager også gerne en tur vest på :) kunne være hyggeligt at møde dig :)

Hvor er i altså søde :kram2

Vi burde aftale en dag, men jeg tør næsten ikke - der er måske noget under optræk herhjemme :unsure

Men kryds lige fingre for, at det bare er baby der laver ballade, jeg VIL ikke føde før uge 37, basta!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh! :glad og :7himmel (og endnu engang tillykke!!! - jeg kan huske jeg synes det var MEGA antiklimaks, fordi jeg afleverede helt alene og kørte helt alene hjem bagefter <_<)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.