Besvaret May 13, 2014 Fridag indenfor i regnen med stearinlys, skralde-tv, bøger, varm kaffe og hunden :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Kaffe med mælk :biglove Er kronisk træt, så kan ikke undvære min kaffe. Købte en vildt lækker men dyr kaffe, som er bedre end chokolade Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Min dejlige søn, som lige pludselig sige. Jeg synes aldrig dig og far skændes. Det synes jeg er dejligt. Vi taler lidt videre og han siger at nogle i børnehaven godt kan være kede hjemme, men ikke i børnehaven. Raphael er fx nogle gange ked hjemme og det havde han prøvet at fortælle Raphaels mor. Jeg elsker min søde, empatiske og til tider indblandende dreng, rigtig højt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Min dejlige søn, som lige pludselig sige. Jeg synes aldrig dig og far skændes. Det synes jeg er dejligt. Vi taler lidt videre og han siger at nogle i børnehaven godt kan være kede hjemme, men ikke i børnehaven. Raphael er fx nogle gange ked hjemme og det havde han prøvet at fortælle Raphaels mor. Jeg elsker min søde, empatiske og til tider indblandende dreng, rigtig højt. :biglove hvordan kan "NOGEN" ikke se hvor skøn han er? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 At jeg har bilen de 2 næste dage! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 :biglove hvordan kan "NOGEN" ikke se hvor skøn han er? Ja, samme tanke har jeg ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 Mail fra min vejleder om at min typologi (= essensen af min analyse, dvs. det bærende element i mit speciale) "umiddelbart ser OK ud" :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 Mail fra min vejleder om at min typologi (= essensen af min analyse, dvs. det bærende element i mit speciale) "umiddelbart ser OK ud" :yay :yay :glad det går fremad! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 :yay :glad det går fremad! Det er det også nødt til, jeg har ca 9 arbejdsdage tilbage med det :lolhit :o :D :unsure :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 Mail fra min vejleder om at min typologi (= essensen af min analyse, dvs. det bærende element i mit speciale) "umiddelbart ser OK ud" :yay:bunny fedt- også tilbage til bøgerne :kiss :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 At det er dagplejens dag og jeg derfor har tidlig fri og skal hygge med min søn, DP, de andre børn og deres mødre i eftermiddag :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 :bunny fedt- også tilbage til bøgerne :kiss :D Ay ay! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 Mail fra min vejleder om at min typologi (= essensen af min analyse, dvs. det bærende element i mit speciale) "umiddelbart ser OK ud" :yay:yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 At da jeg fortalte pædagogerne i Majas børnehave at vi flytter, og at hun skal flytte til en ny børnehave at de sagde "Ej øv... Det er da virkelig desværre... Hende kommer vi godt nok til at savne" :wub Elsker at vi bare aldrig får andet end ros omkring hende, fordi alle pædagoger der har været i nærheden af hende, bare synes hun er super skøn :wub Man kan aldrig få nok af søde ord om sit barn/sine børn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 At da jeg fortalte pædagogerne i Majas børnehave at vi flytter, og at hun skal flytte til en ny børnehave at de sagde "Ej øv... Det er da virkelig desværre... Hende kommer vi godt nok til at savne" :wub Elsker at vi bare aldrig får andet end ros omkring hende, fordi alle pædagoger der har været i nærheden af hende, bare synes hun er super skøn :wubHun er dælme også bedårende! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 At have haft en komme-ovenpå-sygdom-dag alene hjemme, hvor jeg har begrænset de praktiske gøremål og hygget mig på sofaen med BK, lidt serie-kiggeri på Viaplay og bog = en lille smule overskud titter frem i baggrunden. Håber det også kigger frem i morgen, når den står på lang dag på arbejdet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 At min kæreste lige har ringet og fortalt at han har fået job når han er færdiguddannet om en måned! Og at de selvfølgelig havde fuld forståelse for at jeg har termin lige der omkring, så han skulle da bare have barsel (det er ikke givet i den branche) og de var vildt begejstrede for ham! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 At vi får flere penge end vi havde regnet med, for grundsalg til vores naboer. Vi skal så stadig selv købe et stykke grund, men skal altså ikke punge ud med helt så mange penge som vi troede. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 At betragte Erica mens hun sidder og leger selv! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 At jeg har været ude og ride i dag. Hvis man ser bort fra en trækketur for et par år siden, har jeg ikke redet siden folkeskolen for ca 15 år siden :o Godt nok var det kun i skridt, men det var en helt fremmed hest. Jeg NØD det og hun var så nem at have med at gøre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2014 Neglelak på fingre og tæer :loveshower Elsker Essie. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2014 At min mands firma, i samarbejde med med et reklamebureau, har vundet en Telly Award.. Er så stolt, at jeg er lige ved at krænge over! :loveshower http://www.bureaubiz.dk/Nyheder/Artikler/2014/Uge-20/Tre-minutter-lang-film-om-Bents-hjertestop-vinder-pris Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2014 At der idag kom en med en kæmpe buket blomster til mig fra mit arbejde...med et kort fra leder og kollegaer...det varmer altså at nogen tænker på en når man er væk så længe :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2014 At jeg idag bestod mig bachelor med et 10 tal og har fået to flotte buketter. Samt at min vejleder opfordrede mig til at søge job hvor hun arbejder og bruge hende som reference. Og fagforeningen vil kører sag mod min gamle arbejdsplads Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2014 At jeg idag bestod mig bachelor med et 10 tal og har fået to flotte buketter. Samt at min vejleder opfordrede mig til at søge job hvor hun arbejder og bruge hende som reference. Og fagforeningen vil kører sag mod min gamle arbejdsplads Fantastisk! Tillykke!!! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites