Besvaret May 11, 2014 Akademisk kreativt flow (er der noget, der hedder det?) Jeg fik lige færten af en idé og nu er det lidt som om at hele mit speciale viser sig som en film på fast-forward inde i mit hoved :D Har skrevet noter ned og hååååååber at det stadig giver mening imorgen for jeg SKAL sove, men er lige pludselig "tændt" igen og lidt optimist :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2014 At vi snart er hjemme efter en dejlig bryllupsrejse :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2014 Akademisk kreativt flow (er der noget, der hedder det?) Jeg fik lige færten af en idé og nu er det lidt som om at hele mit speciale viser sig som en film på fast-forward inde i mit hoved :D Har skrevet noter ned og hååååååber at det stadig giver mening imorgen for jeg SKAL sove, men er lige pludselig "tændt" igen og lidt optimist :glad Hurra! Der er ikke noget bedre end når det begynder at samle sig til noget der giver mening! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2014 Hurra! Der er ikke noget bedre end når det begynder at samle sig til noget der giver mening! :yay Præcis :yay At det hele så nok vælter imorgen er en anden sag :lolhit Men lige nu nyder jeg, at det måske fungerer :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2014 Præcis :yay At det hele så nok vælter imorgen er en anden sag :lolhit Men lige nu nyder jeg, at det måske fungerer :bunny Lad os nu se.. En god nats søvn (:goodluck) og en solid morgenmad er guld værd for hjernen og kreativiteten :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Enormt vellykket møde i banken i dag - det ser sgu ud til at vi får lov at låne til vores drømmehus. Og at vi i morgen (på min fødselsdag) skal ud for at se huset og bagefter skal på sushi-restaurant :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 At jeg endelig fandt nogle sommerbukser jeg kan passe og bruge som gravid :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 At maleren kom og gav et rigtig billigt tilbud på at lave vores andet børneværelset klar til at få sat tapet op og blive malet. Så slipper vi for at bruge en masse timer på at pille gammel tapet ned, spartle og slibe.. hurra! Det tog så lang tid for min mand sidst, og nu bliver det gjort på en dag! :glad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Min madglade søn, der bare spiser løs af nærmest alt.. :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Dagens tv-avis, hvor jeg kun nåede at få gode nyheder med: - Nyt projekt med mindre tvangsfiksering i psykiatrien. - Fællesskabspris til ildsjæl med genial ny idé: Cykelture til ældre i christianiacykler. - Solskin i st. Bededagsferien. - Guld til AaB. Så er der sgi da noget ved at se nyheder :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Lyden af J og Maliva der var i bad sammen :wub og at han putter hende i aften :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Den sødeste farmor i Hvem vil være millionær - og så hedder hun Gerda ligesom min farmor gjorde :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 Den sødeste farmor i Hvem vil være millionær - og så hedder hun Gerda ligesom min farmor gjorde :bigloveJeg så det! Hun var virkelig sød! Og sjov :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2014 At se eurovision på et ordentligt fjernsyn (55" og fuld HD) med ordentlig lyd og uden alt for fulde mennesker - sammen med mega entusiastisk og glad danse loppe Aka Mie! Musik (jeg hører alt for lidt musik i hverdagen). Fantastisk datter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Fødselsdag :D Tillykke :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 At vi har fået gæsteplads hos min mor, mens vores dp har ferie, så nu kan Mar hygge med sin elskede mormor i stedet for at skulle ud til voksne, han aldrig har mødt før. :) Elsker bare at have en mor, det er dagplejemor :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 At vi har fået gæsteplads hos min mor, mens vores dp har ferie, så nu kan Mar hygge med sin elskede mormor i stedet for at skulle ud til voksne, han aldrig har mødt før. :) Elsker bare at have en mor, det er dagplejemor :loveshower :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 At vi har fået gæsteplads hos min mor, mens vores dp har ferie, så nu kan Mar hygge med sin elskede mormor i stedet for at skulle ud til voksne, han aldrig har mødt før. :) Elsker bare at have en mor, det er dagplejemor :loveshower fedt fedt fedt! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Fridag... Aflevere Luna sent og hente tidligt! Sara-tid oprydning morgenkaffe! :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites