Besvaret May 9, 2014 At jeg har hentet Anna tidligt i vuggestue og vi har hygget max :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 Træning, mit overskud, min familie :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 Min veninde kommer til pizza hygge om en times tid og skal have nyheden om den lille ny vi venter os :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 At jeg har været med ude og se min svigerinde få tilrettet brudekjole og at hun + mor + svigermor tog med hjem til mig og drak kaffe og hyggede. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 Baaaahhhh! :prik :( Kom du ikke afsted? :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 At der kun er en eksamen tilbage for mine eleverne. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 Min morsdags gave!!Hvad, hvad, hvad? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 o 10 dage til sommerferie :yay :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 Hvad, hvad, hvad? :D 80 minutters spabehandling. Noget med mudder, massage og olie. Lækkert ikk? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 80 minutters spabehandling. Noget med mudder, massage og olie. Lækkert ikk?Åhh jalousi!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 80 minutters spabehandling. Noget med mudder, massage og olie. Lækkert ikk?Ej hvor er jeg bare totalt misundelig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 80 minutters spabehandling. Noget med mudder, massage og olie. Lækkert ikk?Deeejligt! Jeg fik også et gavekort til massage i fødselsdagsgave - en hel time. :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 Udsigten fra min have. Kan kun glæde mig til endnu flere lyse og varmere sommernætter. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 Kom du ikke afsted? :(Nej. Skulle have været det, men fik madforgiftning :( Jeg er stadig bitter! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2014 Nej. Skulle have været det, men fik madforgiftning :( Jeg er stadig bitter! Ej altså :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 80 minutters spabehandling. Noget med mudder, massage og olie. Lækkert ikk? SÅ lækkert! Den perfekte gave! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Sommerhus hygge med familien Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 At min søster og svoger har kobberbryllup i dag! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Nået endnu en milepæl, er 10 uger henne idag, skal hjem til mgp hygge hos mine forældre senere :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Mit nye skagen ur, som jeg har købt for fødselsdagspenge :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 Mit nye termokrus fyldt med kaffe :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2014 At jeg allerede på den lille time E har sovet, har stablet brænde som fyldte i carporten, fået sat vasketøj over og har hængt en tørresnor til nødstilfælder op i kælderen :yay Og at det havebord vi har haft kigget på til 2000kr af en eller anden grund var til salg til 600kr i Silvan idag. Totalt tilfældigt, at jeg opdagede det :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites