Besvaret May 6, 2014 Tillykke :) jeg har også fødselsdag i morgen - og skal også have gourmetsushi :D (hvor bestiller du fra? :) ) Også tillykke med fødselsdagen til dig :hurra :balloons :balloon :balloons :hurra Hvad er det med os kvinder og sushi? :D Og hvad er gourmet-sushi egentlig? :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 Tillykke med fødselsdagen til Maj85, Pada og Fru-Nielsen, håber ikke jeg har misset nogen.. Eller også tillykke til jer :balloon :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 At J er entusiastisk omkring "Endeligt ikke-ryger" bogen :yay Han sluger alle ordene og snakker meget op rygestop. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 At J er entusiastisk omkring "Endeligt ikke-ryger" bogen :yay Han sluger alle ordene og snakker meget op rygestop. Fedt! Håber han er ved at være klar til at droppe det "pjat". Det var også den, bare som dvd, som gjorde det endelige udslag her da min kæreste kvittede for godt 1½ år siden. Efter at ha røget siden han var 11. ELSKER at han bare aldrig lugter af røg mere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 Også tillykke med fødselsdagen til dig :hurra :balloons :balloon :balloons :hurra Hvad er det med os kvinder og sushi? :D Og hvad er gourmet-sushi egentlig? :chin: Tak! :) Ja, det ved jeg ikke.. Det er bare så dejligt let og så er det flot at se på! :glad Det er vist bare almindelig sushi, men fra en virkelig virkelig god (og dyr!) restaurant. Det er det bedste sushi i hele byen, synes jeg ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 Også tillykke med fødselsdagen til dig :hurra :balloons :balloon :balloons :hurra Hvad er det med os kvinder og sushi? :D Og hvad er gourmet-sushi egentlig? :chin: TAK! I KBH er der en masse lækre sushi-restauranter :D , men gourmetsushi er her dyrere (fx 400 kr for 26 stk), men selvfølgelig også mere lækkert :D mums! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 Tillykke til jer der har fødselsdag!! :hurra :balloons TAK :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 Har snart fri. Skal hente min datter, lave lasagna(sund udgave) og slappe af med min dejlige mand!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 TAK! I KBH er der en masse lækre sushi-restauranter :D , men gourmetsushi er her dyrere (fx 400 kr for 26 stk), men selvfølgelig også mere lækkert :D mums! Synes sushi er dyrt i forvejen - er det specielt dyrt? Sværger til Sticks'N'Sushi - Det er gourmet for mig :DNøj, jeg glæder mig til fredag! :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 Synes sushi er dyrt i forvejen - er det specielt dyrt? Sværger til Sticks'N'Sushi - Det er gourmet for mig :D Det er også gourmet og i den dyre ende i forvejen ja! (Altså sticks'N'Sushi :) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 Min skønne datter som putter sine dukker og giver dem mad og ble på. Hun bliver så god til at være storesøster, hun er sådan en kærlig pige :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 Min skønne datter som putter sine dukker og giver dem mad og ble på. Hun bliver så god til at være storesøster, hun er sådan en kærlig pige :wub Hvor kært :biglove Den side oplever man ikke med en dreng. Vi har ingen dukker. Men han er efterhånden god til at snakke om Asger i maven :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 At svigermor og min bonus mormor begge begyndte at græde af glæde da de fik at vide de skal være henholdsvis farmor og oldemor, og at min svigerfar blev så glad han gav en flaske af den dyre rødvin (tak men kan jo ikke drikken den) og min morfar der blev ellevild over udsigten til en ny legekammerat. Er så lykkelig især fordi de ikke er typerne der normalt viser følelser :7himmel :loveshower Også har vi fået datoen på nakkefoldsscanning :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 Hvor kært :biglove Den side oplever man ikke med en dreng. Vi har ingen dukker. Men han er efterhånden god til at snakke om Asger i maven :loveshower Det er også hyggeligt, det gør Dicte også :) Hun har også lige givet min mave et kys :kuller Tilgengæld fjoller hun meget og siger hun er en lille baby, så jeg er spændt på om hun bliver baby igen når lillesøster kommer. Lige nu får hun mælk i sutteflaske - barnet det altid har nægtet at tage en flaske :p Min nevø fik faktisk en drenge dukke da de ventede på lillebror, det havde han meget glæde af :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2014 At min kusine igår fødte et sæt sunde og raske tvillinger (uge 35) :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2014 Har lige bestilt den danefæ vinterjakke, som jeg har fået penge til i fødselsdagsgave :yay Det er jo lige før jeg glæder mig til vinter! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2014 En mega fed Justin koncert i går. Har været høj over den hele dagen ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2014 Træning fra morgenstunden, sp besøg, dejligt veninde besøg og min 1. Løbetur i 3,5 år. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Har lige bestilt den danefæ vinterjakke, som jeg har fået penge til i fødselsdagsgave :yay Det er jo lige før jeg glæder mig til vinter!De er også fede :) jeg fik også en i sommers af mine forældre.Hvilken en har du valgt? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 At Lilly starter dagen med at stille sig ved trappen og kalde "Diddeeee?" på Mathilde :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 En mega fed Justin koncert i går. Har været høj over den hele dagen ^_^Baaaahhhh! :prik :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Bryllupsdag :biglove Tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2014 Baaaahhhh! :prik :( Jeg har også tænkt på dig. Min FB-væg og instagram har været proppet med positive opdatering om koncerten - må ikke være opløftende at læse, hvis din også har været det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites