Besvaret May 3, 2014 Hvad har du købt i h&m? Nu du spørger ;) Iiiihhhh... må ikke sætte billeder ind :prik! Jeg har købt en hvid blazer en grålig denimskjorte, en ærmeløs sort skjorte med hvide prikker, en sort basis t-shirt og 3 par hipster blondetrusser uden kant :) Og nu har jeg lige fundet nogen flere ting, mens jeg fandt det her på nettet, som jeg helt sikkert skal ind og have :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2014 Følelsen af veer :yay :wee :yay Uh det lyder godt, håber de tager til så du snart skal se jeres lille vidunder. Rigtig god fødsel! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Super hyggelig tur i zoo med Brian og Mar :loveshower Vi klappede geder, kiggede fisk, dværgmanguster, "kauv" (= giraffer) og mange andre dyr, og spiste lækker medbragt frokost. Og nu er der siesta for os alle tre :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Tusind tak piger :) vi har fået den lækreste lille dreng :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Tusind tak piger :) vi har fået den lækreste lille dreng :) Tillykke!!!! :loveshower :loveshower :loveshower Hvad skal han hedde? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Tusind tak piger :) vi har fået den lækreste lille dreng :)Stort tillykke :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Tillykke!!!! :loveshower :loveshower :loveshower Hvad skal han hedde? :) Immanuel :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Stort tillykke :loveshower :loveshower :loveshowerTak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Immanuel :loveshower Hvor fint :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Immanuel :loveshowerSmukt navn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Åh hvor fint :wub :wub Det er så fint et navn! Jeg havde faktisk foreslået det, men manden afviste det blankt, men det er virkeligt et flot navn :wubÅrh, min mand afviste til gengæld Aron, som jeg er helt vild men :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Tusind tak piger :) vi har fået den lækreste lille dreng :)Tillykke kære du! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 En god dåb er overstået :wub Tillykke :kram2 (havde tænkt SÅ mange gange på, om jeg skulle være taget med, men synes bare ikke jeg kunne overskue den lange køretur i specialestresset :() Dejligt, at det gik godt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Tusind tak piger :) vi har fået den lækreste lille dreng :) Åhh tillykke! Bliver helt rørt! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 En god dåb er overstået :wub Tillykke med det. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Stort tillykke Skruk :loveshower Stort tillykke med dåb taz :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 At Erica har opført sig EKSEMPLARISK på dagens tur over grænsen! Turen var ellers tæt på at blive aflyst da manden har meget ondt i ryggen og jeg kastede op i nat og havde dårlig mave i morges. Men vi tog af sted alligevel og Erica var så sød til at køre i bil, sidde i vognen eller holde i hånd, når hun var nede. Og vi var altså igennem kassen tre gange! Så dejligt nu når overskuddet ikke var i top. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Tusind tak piger :) vi har fået den lækreste lille dreng :) Åh, hvor fantastisk!!! Kæmpe-tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Nu du spørger ;) Iiiihhhh... må ikke sætte billeder ind :prik! Jeg har købt en hvid blazer en grålig denimskjorte, en ærmeløs sort skjorte med hvide prikker, en sort basis t-shirt og 3 par hipster blondetrusser uden kant :) Og nu har jeg lige fundet nogen flere ting, mens jeg fandt det her på nettet, som jeg helt sikkert skal ind og have :rolleyes Ih det lyder fint! Træls, at du ikke sætte billeder ind - for gad godt se dem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Tusind tak piger :) vi har fået den lækreste lille dreng :) Tillykke med Immanuel :hurra håber du havde en god fødsel! Del dette indlæg Link to post Share on other sites