Besvaret April 30, 2014 Min store dreng, der elsker jordbær og selv kan sidde og gnaske i dem.. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Min store dreng, der elsker jordbær og selv kan sidde og gnaske i dem.. :biglove Det går bare så hurtigt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 At benægte stress og deadlines, og putte i sofaen med træt glad tumling, der hygger med iPad mens jeg ser gossip girl :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 At se smølfe film med Mie - hun er HELT opslugt!!! Rart når nu jeg ikke er helt på toppen!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Super lækker formiddag med sindsygt overskud. Leg og grin med manden imens vi gjorde hele lejligheden ren. Mine forældre er på besøg nu og glæden ved at se Malivas overraskelse over at de er HERhjemme :wub Det er en god dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 At min mand har købt fløde og jordbær til mig fordi han tænkte, at jeg trængte til lidt forkælelse :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 At min mand har købt fløde og jordbær til mig fordi han tænkte, at jeg trængte til lidt forkælelse :biglove :loveshower Søde mand! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 :loveshower Søde mand! Indeed :biglove Men han kom så også hjem til mere eller mindre opløst kone, så det faldt på et tørt sted :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Indeed :biglove Men han kom så også hjem til mere eller mindre opløst kone, så det faldt på et tørt sted :unsure :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 :kram2 :kram2 :kram2 Tak :) (Har sgi også brug for de kram for tiden :blush) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Tak :) (Har sgi også brug for de kram for tiden :blush) Der er endnu flere hvor de kommer fra! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 At manden mente at han skulle betale Mies sommer garderobe :yay At jeg på trods af dårlig mave har haft en rigtig god dag - nogle gange er det nok meget godt at kroppen siger fra så man får et pusterum, mistænker at mit stress niveau udløste maveproblemerne. At Mie bare har været en solstråle og putte trold (når nu jeg skal undvære hende imorgen er det ekstra rart). At min mand er sød og betænksom og skriver flere "hvordan har du det?" Sms'er og spørger om hvad jeg har lyst til at spise mv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Indeed :biglove Men han kom så også hjem til mere eller mindre opløst kone, så det faldt på et tørt sted :unsure :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Tak for kram, søde skønne piger :lovebk Det bliver jo bedre liiiiiiiige om lidt, skal bare lige holde ud i ca 4 uger, så er specialet afleveret :box Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Indeed :biglove Men han kom så også hjem til mere eller mindre opløst kone, så det faldt på et tørt sted :unsure:kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 En sød pige på BK, som vil "donere" nogle G-tests til et kommende TESTMONSTER! :lovebk :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 At dem fra kirken er så gode til at invitere min mand på aftensmad, så han får noget ordentligt mad :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 At min mor og hendes kæreste kommer idag :yay At min søde kusine skrev igår og spurgte om ikke de måtte komme til kaffe på lørdag og se huset :glad At jeg har weekend indtil på tirsdag og at manden og jeg skal hygge alene med god frokost på mandag på hans fødselsdag (at jeg på ingen måde aner hvad han skal have i gave er så en anden sag :prik) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 ❤️-blink og ❤️-lyd :kuller At M. Bare elsker babyer og er så kærlig og omsorgsfuld :biglove Og at manden insisterer på at klare støvsugning og gulvvask :P Jeg brokker mig ikke :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 ❤️-blink og ❤️-lyd :kuller At M. Bare elsker babyer og er så kærlig og omsorgsfuld :biglove Og at manden insisterer på at klare støvsugning og gulvvask :P Jeg brokker mig ikke :D :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 ❤️-blink og ❤️-lyd :kuller At M. Bare elsker babyer og er så kærlig og omsorgsfuld :biglove Og at manden insisterer på at klare støvsugning og gulvvask :P Jeg brokker mig ikke :DEr du gravid?? :o :d :loveshower Jeg lån da bare slet ikke følge med :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 Min vejleder. Ej men hold OP hvor kan hun bare samle en op fra gulvet og give en troen tilbage på alting. Jeg er imponeret, jeg er taknemlig, jeg er FAN! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites