Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Kaffe på altanen :)

Del dette indlæg

Min store dreng, der elsker jordbær og selv kan sidde og gnaske i dem.. :biglove

XuDCR3i.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min store dreng, der elsker jordbær og selv kan sidde og gnaske i dem.. :biglove

XuDCR3i.jpg

Det går bare så hurtigt :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

At benægte stress og deadlines, og putte i sofaen med træt glad tumling, der hygger med iPad mens jeg ser gossip girl :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

At se smølfe film med Mie - hun er HELT opslugt!!! Rart når nu jeg ikke er helt på toppen!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super lækker formiddag med sindsygt overskud. Leg og grin med manden imens vi gjorde hele lejligheden ren.

Mine forældre er på besøg nu og glæden ved at se Malivas overraskelse over at de er HERhjemme :wub

Det er en god dag!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At min mand har købt fløde og jordbær til mig fordi han tænkte, at jeg trængte til lidt forkælelse :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

At min mand har købt fløde og jordbær til mig fordi han tænkte, at jeg trængte til lidt forkælelse :biglove

:loveshower Søde mand!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower Søde mand!

Indeed :biglove Men han kom så også hjem til mere eller mindre opløst kone, så det faldt på et tørt sted :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Indeed :biglove Men han kom så også hjem til mere eller mindre opløst kone, så det faldt på et tørt sted :unsure

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2

Tak :) (Har sgi også brug for de kram for tiden :blush)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak :) (Har sgi også brug for de kram for tiden :blush)

Der er endnu flere hvor de kommer fra!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At manden mente at han skulle betale Mies sommer garderobe :yay

At jeg på trods af dårlig mave har haft en rigtig god dag - nogle gange er det nok meget godt at kroppen siger fra så man får et pusterum, mistænker at mit stress niveau udløste maveproblemerne.

At Mie bare har været en solstråle og putte trold (når nu jeg skal undvære hende imorgen er det ekstra rart).

At min mand er sød og betænksom og skriver flere "hvordan har du det?" Sms'er og spørger om hvad jeg har lyst til at spise mv.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kiss :kram Barbamama

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for kram, søde skønne piger :lovebk

Det bliver jo bedre liiiiiiiige om lidt, skal bare lige holde ud i ca 4 uger, så er specialet afleveret :box

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

En sød pige på BK, som vil "donere" nogle G-tests til et kommende TESTMONSTER!

:lovebk :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

At dem fra kirken er så gode til at invitere min mand på aftensmad, så han får noget ordentligt mad :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

At min mor og hendes kæreste kommer idag :yay

At min søde kusine skrev igår og spurgte om ikke de måtte komme til kaffe på lørdag og se huset :glad

At jeg har weekend indtil på tirsdag og at manden og jeg skal hygge alene med god frokost på mandag på hans fødselsdag (at jeg på ingen måde aner hvad han skal have i gave er så en anden sag :prik)

Del dette indlæg

Annonce ♥

❤️-blink og ❤️-lyd :kuller At M. Bare elsker babyer og er så kærlig og omsorgsfuld :biglove Og at manden insisterer på at klare støvsugning og gulvvask :P Jeg brokker mig ikke :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

❤️-blink og ❤️-lyd :kuller At M. Bare elsker babyer og er så kærlig og omsorgsfuld :biglove Og at manden insisterer på at klare støvsugning og gulvvask :P Jeg brokker mig ikke :D

:biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er du gravid?? :o :d :loveshower Jeg lån da bare slet ikke følge med :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

1100 kr tilbage i varme :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min vejleder. Ej men hold OP hvor kan hun bare samle en op fra gulvet og give en troen tilbage på alting. Jeg er imponeret, jeg er taknemlig, jeg er FAN! :loveshower

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.