Besvaret April 29, 2014 True true :) Jeg kan dog ikke lide den fra Baresso, men din tankegang kan jeg godt li ;) Jeg har ikke smagt den fra Baresso, jeg kan bare godt lide lakrids :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Jeg har ikke smagt den fra Baresso, jeg kan bare godt lide lakrids :D Så kan du nok godt li den, den er meget lakrids!! Helt kvalm i længden (til mig hvert fald) ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Så kan du nok godt li den, den er meget lakrids!! Helt kvalm i længden (til mig hvert fald) ;) Kvalm og lakrids, det lyder til at det er lige mig :D Men jeg går nu faktisk slet ikke ret tit på Baresso. Det føles ikke så attraktivt mere, efter at jeg er begyndt at spise LCHF :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Kvalm og lakrids, det lyder til at det er lige mig :D Men jeg går nu faktisk slet ikke ret tit på Baresso. Det føles ikke så attraktivt mere, efter at jeg er begyndt at spise LCHF :DBaresso er en af mine svagheder når jeg er inde i byen - skal helst holde mig herhjemme stadig. Jeg er for svag, haha!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Baresso er en af mine svagheder når jeg er inde i byen - skal helst holde mig herhjemme stadig. Jeg er for svag, haha!! Haha :D Vi har en rigtig hyggelig te-salon i Aalborg som godt og LCHF venligt alternativ til Baresso ;) Ellers havde jeg nok også været svag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Årets første store is samt dejlig gåtur med mand og hund :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 At min agurk plante er kommet op af jorden. (Altså bare en lille spire). Eihhhh.... Hehe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Årets første store is samt dejlig gåtur med mand og hund :-) :super og :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 At sidde på terrassen og nyde vejret :) Nyder at kunne være ude i stedet for at kukkelurre indenfor. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Haha :D Vi har en rigtig hyggelig te-salon i Aalborg som godt og LCHF venligt alternativ til Baresso ;) Ellers havde jeg nok også været svag :DHvor er den henne? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Hvor er den henne? I Maren Turis gade. :) Nede ved Japan Photo og den der bar/diskotek, der engang hed Club Eden. Den hedder Behag din smag, og de serverer kaffe, the, varm valrhona chokolade og små kager og brød. Rigtig hyggeligt sted, synes jeg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Det gode vejr At jeg har fået pakke (bøger fra Amazon- yay) At vi eeeeendelig starter behandling :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Dette indlæg som Mette har skrevet til Susanne i Voksen smalltalk: Jeg kender ikke lige det, du fortæller om, og jeg kan mærke, at jeg ikke har lyst til at kigge nærmere på det i aften ;) Fik bare lyst til at sende dig et kram og minde dig om nogle af alle de gode ting i verden. :kram Som vores børn. Og alle de søde piger og gode mødre på bk :lovebk Og solskin. Og historien om 5-årige Halfdan, der sendte politiet et gækkebrev, og hvor politiet tog sig tid til at svare og invitere ham på besøg på politigården. Og alle dem, der laver frivilligt arbejde. Alle dem der samler ind til folk i nød. Alle smukke og romantiske frierier. Alle, der arbejder for børns trivsel. Alle, der med liv og sjæl går op i at fejre, deres barns fødselsdag. Vi kan ikke redde verden, men vi kan gøre den del af verden, vi befinder os i, til et bedre sted. Og det gør du, søde Susanne. Glæd dig over det :kram2 Og sov godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Dette indlæg som Mette har skrevet til Susanne i Voksen smalltalk::kiss :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 At Valdemar har haft en super dag idag med bedsteforældre-dag i legestuen :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Dette indlæg som Mette har skrevet til Susanne i Voksen smalltalk: :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Verdens sødeste BK-piger!!! :biglove :lovebk Den her sang for fuld udblæsning i biloradioen i morges (nu mangler jeg den klassiske smiley med solbriller - det er den mest ROCK jeg lige kan komme på :D) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Verdens sødeste BK-piger!!! :biglove :lovebk Den her sang for fuld udblæsning i biloradioen i morges (nu mangler jeg den klassiske smiley med solbriller - det er den mest ROCK jeg lige kan komme på :D) Den sang er også for fed :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 At min fod er i orden igen, og jeg derfor kan komme ud og løbe med min kæreste alligevel :yay Og at solen skinner igen idag er jo bare endnu federe :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 SU dag :D elsker dagen i dag, hvor kontoen er fyldt med penge, inden der skal betales regninger i morgen :shooter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Maja tid - er godt nok hjemme med dårlig mave, men er ikke dårlig hele tiden, så nu ser jeg hobitten og slapper af i sofaen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 At K har studiedag i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 At besøge min tvillingegravide kusine. Næste gang jeg ser hende, er det sikkert sammen med to små lækre bebser :biglove At Elliot bare har været en stjerne idag - glad og fyldt med latter. Så dejligt! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 At jeg har fået 4 i den eksamen som jeg var 99% sikker på at være dumpet! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 At jeg har fået 4 i den eksamen som jeg var 99% sikker på at være dumpet! :yay Fantastisk :yay Tillykke med det! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites