Besvaret April 28, 2014 Sol og forelskelse :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 At vi nu kan begynde at sige højt - at vi venter os :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 At vi nu kan begynde at sige højt - at vi venter os :glad:yay :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Det dejlige vejr! :loveshower At jeg kan hente mine og Ericas nye sko i eftermiddag :loveshower At jeg lige har lavet en spontan aftensmadsaftale med en veninde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Lækker håndværker som arbejder på naboens hus :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 At vi nu kan begynde at sige højt - at vi venter os :glad :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Lækker håndværker som arbejder på naboens hus :blushLyder lækkert :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Lækker håndværker som arbejder på naboens hus :blushOmmenommenom... :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Hvor er der dog nogle skønne mennesker i denne verden, som varmer ens hjerte :) Fik en gave som jeg helt kom til at græde over. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Min fantastiske familie! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Lyder lækkert :DOg total distraherende når man skal forestille at skrive opgave :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Ommenommenom... :sandieHan kommer endnu da næste tre dage også :p Hihi. Jeg er total åndssvag. Tog mig selv i at gå ud og vande mine drukker ved fordøren bare for at kigge lidt :blushMen jeg har fortalt A at der er lækker håndværker på, så så gør det ikke noget :D haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Ja, det er virkelig fedt.. Der er næsten kun børnefamilie i vores ende af gaden :yay Træls med gamle på begge sider. Er de så gamle at de snart sælger eller "bare" vores forældres generation? Den ene side har en datter på 12-13 år. Til den anden side er han lige død (han var midt i 90erne) og så er datteren flyttet ind med sin mand og de er vel ca. 60. Overfor bor en meget sød mand med pige på 13 og tvillinger på 5 år. Ham snakker vi med, men vi har vist ikke noget til fælles. De fleste her i området har børn i skolealderen - husene er dyre ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2014 Han kommer endnu da næste tre dage også :p Hihi. Jeg er total åndssvag. Tog mig selv i at gå ud og vande mine drukker ved fordøren bare for at kigge lidt :blush Men jeg har fortalt A at der er lækker håndværker på, så så gør det ikke noget :D haha Du må have flere blomster og flere krukker! :lol Sådan noget fortæller jeg også Tim meget åbent, ingen sure miner eller jalousi der! :) Vi skal da have lov at kigge!!! :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Kaffe!!!! Tror det er forældre, der har opfundet kaffe!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Kaffe!!!! Tror det er forældre, der har opfundet kaffe!! :D :ditto + æg og lakrids. Altså ikke, at forældre har opfundet æg og lakrids, men at det gør mig glad sammen med kaffen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 :ditto + æg og lakrids. Altså ikke, at forældre har opfundet æg og lakrids, men at det gør mig glad sammen med kaffen :DLakrids?? Og æg? På samme tid?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Kaffe!!!! Tror det er forældre, der har opfundet kaffe!! :DDet må det være :DMine forældre drak tonsvis af kaffe da jeg var barn og nu gør jeg det selv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Det fantastiske vejr! Jeg er cyklet på arbejde i dag uden jakke og kun i tynd 3/4-ærmet bluse! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Vi sov til kl. 8, Luna og jeg! skønt vejr og negletid hos min skønne veninde senere! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Lakrids?? Og æg? På samme tid?? Ja altså en æggekaffe med lakridspulver i stedet for kanel :) Jeg tænkte, at hvis Baresso kan lave lakridskaffe, så kan jeg vel også :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Mere dejlig start på dagen: At aflevere smilende og vinkende dreng i legestue til bedsteforældredag og at løbe hjem bagefter med omvej ned omkring en skøn park med en lille sø :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 At der er bestilt nano simkort til mig, hvilket jo kun betyder en ting :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Og total distraherende når man skal forestille at skrive opgave :pKunne jeg godt forestille mig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2014 Ja altså en æggekaffe med lakridspulver i stedet for kanel :) Jeg tænkte, at hvis Baresso kan lave lakridskaffe, så kan jeg vel også :) True true :) Jeg kan dog ikke lide den fra Baresso, men din tankegang kan jeg godt li ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites