Besvaret April 24, 2014 At det er weekend i morgen og de har lovet godt vejr! (antijinx!) At jeg skal til fys i morgen eftermiddag og sættes på plads. At jeg i morgen starter på Pergotime og jeg nu bare er 100% klar til at blive gravid igen og er helt spændt :wub Ih hvor spændende :kuller Og yay for weekendvejr :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2014 En mega hyggelig aften på restaurant med Brian, Mar, min far og hans kone. :loveshower Mar var SÅ dygtig! Mega sød og charmetrold, sad pænt hele aftenen (Og vi var der alligevel nok i to timer :o) og spiste som en hest, mens han sagde "MMMMM" hele tiden :D Og virkelig god mad og rigtig sød vært/kok, der engagerede sig rigtig meget i Mar :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2014 Der kan man se, så lærte jeg noget nyt idag :) Good to know til når jeg en dag skal ud og købe juicer :super Det er altid godt at lære noget nyt ;) Men der er en dyr vane - der går meget frugt og grønt på den konto - bliver godt når man kan tage det fra haven ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2014 Det er altid godt at lære noget nyt ;) Men der er en dyr vane - der går meget frugt og grønt på den konto - bliver godt når man kan tage det fra haven ;) Åh hvem der bare havde have :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2014 At jeg i morgen starter på Pergotime og jeg nu bare er 100% klar til at blive gravid igen og er helt spændt :wub Ditto!!!:-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 24, 2014 Det er altid godt at lære noget nyt ;) Men der er en dyr vane - der går meget frugt og grønt på den konto - bliver godt når man kan tage det fra haven ;) Kom gerne med opskrifter :) Vi købte også en juicer til alle æblerne fra haven sidste år, og nu bruger jeg den da jævnligt til diverse rester. Det bliver mest æble/gulerod/appelsin/vindruer/mynte, fordi har vi næsten altid i huset. Jeg mangler stadig at prøve med 'rigtige' grøntsager Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2014 Morgen sol og croissant'er i sengen mens robot støvsugeren gør rent :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2014 Det er om 2.5 uge! :yay Jeg hhar købt stort set alle frøene. Mangler kun grønkål og rosenkål. De er købt med stor rabat i Kvickly og har med glæde betalt 15 kr for et brev økologiske frø :) Man kan altid købe til lager ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2014 Vi er blevet enige om at købe en cybex sirona til junior - og gemalen har sq præsteret en helt normal ikke-nedsat-kvalitets-sædprøve:-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2014 Mere glad idag :) Frokost med min mormor i solen, nu neglelak og is i solen, glæder mig til at hente Dicte, og min søster har inviteret til aftensmad i haven. Elsker forår :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2014 Kom gerne med opskrifter :) Vi købte også en juicer til alle æblerne fra haven sidste år, og nu bruger jeg den da jævnligt til diverse rester. Det bliver mest æble/gulerod/appelsin/vindruer/mynte, fordi har vi næsten altid i huset. Jeg mangler stadig at prøve med 'rigtige' grøntsager Jeg opretter lige en sepearat juice-tråd senere ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2014 God og spændende telefonsamtale med potentiel kommende leder :) (Jeg har ikke søgt endnu, så det var desværre ikke samtale med invitation til samtale, men en god samtale er stadig en god samtale :)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2014 Vi har spist på vores terrasse for første gang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2014 Helt igennem 1. Klasses putning af Luna. sagde godnat, gav et nys og gik ud og satte mig i stolen uden for hendes værelse som jeg plejer. Hun sagde intet og 5 min efter kunne jeg høre hendes tunge vejr trækning = hun sover! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2014 Helt igennem 1. Klasses putning af Luna. sagde godnat, gav et nys og gik ud og satte mig i stolen uden for hendes værelse som jeg plejer. Hun sagde intet og 5 min efter kunne jeg høre hendes tunge vejr trækning = hun sover! :glad Dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2014 At jeg nåede at få trænet. Godt nok kun i 30 min, men fik da kørt 13,82 km på de 30 min :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2014 Skrevet under på vores drømmehus :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2014 Skrevet under på vores drømmehus :-D:kram :wee :glad :kiss :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2014 Skrevet under på vores drømmehus :-DTillykke :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2014 At jeg har holdt den hyggeligste fridag med David i dag :yay Begriber ikke at man kan elske sådan en lille størrelse SÅ meget :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2014 At sidde og kigge på sit überskønne sovende barn :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2014 Anlægsgartneren, der på to timer har fået fældet alle de buske der skal :) Nu henter S trailer og så skal der køres væk, beskæres buske og klippes hæk :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2014 At jeg har mig tid. GodmorgenDK, hækler og bare afslapning :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2014 Dejligt :) Det er skønt og må gerne fortsætte! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2014 At jeg har mig tid. GodmorgenDK, hækler og bare afslapning :yay Ih hvor hyggeligt, jeg gad godt lære at hækle, det er en af de få ting jeg aldrig har fået lært... Del dette indlæg Link to post Share on other sites