Besvaret April 20, 2014 At jeg blev faster til en lille pige igår... Hende skal jeg se i dag ❤️ Og ellers min dejlige familie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 At S og Edith kommer hjem i eftermiddag, så krydser for at jeg kan få lov at være hjemme sammen med dem og ikke være på arbejde! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 At vejret er skønt, Elliot griner og vi skal snart på cafe og fejre min fars fødselsdag :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 At ægge-chai faktisk minder en del om Baressos chaichino :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 At hører min dejlige familie lege i stuen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 At jeg skal til påskefrokost hos min moster, og HELE familien kommer :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 At Noah var nem at putte, og jeg kun har været oppe kl 24 og 3 efter 3 laaange skod-nætter. At D tog over kl 6 og jeg derefter har sovet til 9.30! At jeg skal i svømmehallen med C og hendes kæreste i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 At ægge-chai faktisk minder en del om Baressos chaichino :yayOpskriiiiift!!! Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 At have overskud til både at lege, smide en jordbær-cheesecake i fryseren til dessert i aften, gøre rent og nu sidde med kaffe/kakao/en masse fedt og læse en bog mens Anabella sover. Glæder mig til gæster i aften, kan bare mærke det bliver godt og med overskud på madfronten :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 Opskriiiiift!!! Tak :)Jeg lavede den af:Ca 2 dl chaite (Jeg brugte pukka, og jeg målte ikke, jeg tog bare et alm kaffekrus og fyldte nogenlunde) Ca 1 dl kogende vand (dvs. Halvt krus) Ca 1 spsk kokosolie Lidt vanilje (nok 1/4 tsk) 1 tsk kanel 1 æg 2 tsk kokossukker Det er æggekaffen fra "Mæt og Slank" bare med chaite i stedet for kaffe :) Jeg tænker, at med 2 æg og 3 tsk kokossukker, så vil den ligne rigtig meget. Jeg ville også helst have lavet den af 3 dl chaite i stedet for 2 + vand, men så tror jeg ikke den bliver særligt varm :chin: måske man skal lave teen i en gryde, så den holder sig varm? Der må eksperimenteres ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 Fantastisk familietur i Zoo og nu lyserøde bobler i haven, mens Anna leger med vand :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 Vejret :glad Vi er slet ikke inde idag :) Vi har hygger med en tur på borgvold i formiddag, frokost på en rasteplads, eftermiddagsmad på trampolinen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 At ægge-chai faktisk minder en del om Baressos chaichino :yayopskrift?Edit. Sorry! Har set du har svaret på det en gang ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 opskrift? Jeg lavede den af: Ca 2 dl chaite (Jeg brugte pukka, og jeg målte ikke, jeg tog bare et alm kaffekrus og fyldte nogenlunde) Ca 1 dl kogende vand (dvs. Halvt krus) Ca 1 spsk kokosolie Lidt vanilje (nok 1/4 tsk) 1 tsk kanel 1 æg 2 tsk kokossukker Det er æggekaffen fra "Mæt og Slank" bare med chaite i stedet for kaffe :) Jeg tænker, at med 2 æg og 3 tsk kokossukker, så vil den ligne rigtig meget. Jeg ville også helst have lavet den af 3 dl chaite i stedet for 2 + vand, men så tror jeg ikke den bliver særligt varm :chin: måske man skal lave teen i en gryde, så den holder sig varm? Der må eksperimenteres ;) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 Solen, god mad, dejlig datter, vidunderlig mand, ferie, havet, luften, naturen - kort sagt: LIVET :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 Den skønneste påskefrokost hos min moster med HELE familien - vi har bare HYGGET i stor stil, og siddet udenfor i det dejlige solskin. Virkelig en skøn søndag :wub og Ayah har bare været helt fantastisk og leget med de andre børn udenfor. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 9 dejlige timer på Bakken i det fantastiske vejr :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 Jeg har fundet en brugt voksipose, som jeg skal hente i morgen :glad Er SÅ træt af duniduoen, og efter den bøvlede idag (:gal), gik jeg på dba og fandt en ny. Hurra! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 Jeg har fundet en brugt voksipose, som jeg skal hente i morgen :glad Er SÅ træt af duniduoen, og efter den bøvlede idag (:gal), gik jeg på dba og fandt en ny. Hurra! :glad Lækkert :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 Jeg har fundet en brugt voksipose, som jeg skal hente i morgen :glad Er SÅ træt af duniduoen, og efter den bøvlede idag (:gal), gik jeg på dba og fandt en ny. Hurra! :gladHvorfor er du træt af DuniDuo-en? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 At vi har haft en hyggelig grill aften med mandens bror, svigerinde og Marius' 2 kusiner :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 Lækkert :super Hvorfor er du træt af DuniDuo-en? :unsure Mega! Årh, jamen jeg synes den er bøvlet - det er som om dynen er for stor/bred og velcroen er slidt, så det er svært at få den lukket ordenligt.. :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 Tosomhed med min mand! :biglove snak, sofahygge og snolder! Luna er på påske"ferie" hos mormor indtil i morgen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2014 Mega! Årh, jamen jeg synes den er bøvlet - det er som om dynen er for stor/bred og velcroen er slidt, så det er svært at få den lukket ordenligt.. :unsure Er det en du har købt brugt?Jeg er nemlig total uforstående duni-fan. :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites