Besvaret April 18, 2014 Ferie, solskin, havearbejde og tid med mine dejlige to! :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 At jeg nåede at se min mormor igår og fik sagt til hende at jeg elskede hende, inden hun tabte kampen til kræften og sov stille ind i morges:kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 Denne fantastiske lykkerus, i at være mor :7himmel :wub Sad og tudbrølede at lykke tidligere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Min familie :wub Og BK-piger har hevet mit humør i lang og givet mig optimismen tilbage :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Har haft en hyggelig frokost med min lillesøster. Det er længe siden sidst så skønt at være sammen igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Shopping, is i solen og at jeg rendte ind i en veninde i en butik og endte med at spise frokost med hende :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Super hyggelig dag hos skønne venner :biglove Valdemar, der kommer og beder om "nøsjer" (nysser) :kuller At drømme om saltfisk og vingummier :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Super hyggelig dag hos skønne venner :biglove Valdemar, der kommer og beder om "nøsjer" (nysser) :kuller At drømme om saltfisk og vingummier :badgirl :kiss Jeg drømmer om piratos.. :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Det fantastiske vejr! Og at Ayah og jeg har været ude og lege på legepladsen hele dagen :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Mine børn :wub Vi er ved mine forældre og vi hygger os bare BIG TIME! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 :kiss Jeg drømmer om piratos.. :blush Mmmmm piraaaaaatos :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Min skønne familie og årets første grill-aften! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Shopping, is i solen og at jeg rendte ind i en veninde i en butik og endte med at spise frokost med hende :yayYAY :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 At vi virkelig rykker i haven og jeg får min køkkenhave i år - Nuj, hvor jeg glæder mig! Jeg har købt alle mulige frø :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Shopping med mand og børn(Vi sku' bare ha' gardiner....) Det blev til lidt tøj, Playstation 4, nye løbesko til manden og diverse småting :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Den dejligste dag i sommerhus! Lækker frokost, voksen tid :seng mens Mie sov og derefter total familie hygge :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 En totalt hyggelig dag med Erica, hvor vi gik ind til byen og spiste frokost ved åen og bare hyggede og havde god tid! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Solskin At en pind er verdens bedste legetøj når man er 20 mdr gammel. At min terrasse har fået en ordentlig omgang og er klar til sommerbrug. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 YAY :glad Ja! At jeg så nu sidder og savner er jo så lidt træls, men har virkelig haft en dejlig dag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Alt syntes jeg :) Det har virkelig været nogle dejlige påske dage, den slags for livet bare helt helt perfekt og alt føltes så sin rette plads :biglove Dicte der var så sød og deltagende da hun mødte sin kusine på 3 uger for første gang, det giver mig sommerfugle i maven over vi snart får en lillesøster, og fortrøstningsfuld om at hun nok skal klare at blive storesøster Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Alle jer søde kvinder herinde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 Alle jer søde kvinder herinde :loveshower:kram2 :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 At dagen bare har været næsten perfekt!!! Er glad og varm helt ind i hjerte hulen over hvor dejlig en familie jeg har. Er så taknemmelig i dag ikke mindst for muligheden for at bruge sommerhuset så vi har rammerne i orden til at skabe sådan nogle fantastiske dage! Solen :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2014 At dagen bare har været næsten perfekt!!! Er glad og varm helt ind i hjerte hulen over hvor dejlig en familie jeg har. Er så taknemmelig i dag ikke mindst for muligheden for at bruge sommerhuset så vi har rammerne i orden til at skabe sådan nogle fantastiske dage! Solen :biglove :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites