Besvaret April 15, 2014 Shopping i London! :glad :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 At have tørret vasketøj udenfor = tøjet er allerede tørt og lagt væk med en skøn duft af frisk luft :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 At manden og jeg i dag har været sammen i 8 år :loveshower Tillykke! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 At der på den anden side af en arbejdsdag i morgen, venter 5 dages ferie hjemme med min dejlige familie, hvor vi bare skal være i haven, slappe af og en tur i Zoo :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 At jeg igen har energi og ikke bare lyst til at ligge på sofaen dagen lang.Og det blev brugt på at rydde op i ikke mindre end 8(!) kæmpeposer drenge-arvetøj, så de nu igen kan være i skabet. Så lillebror, du kan bare tage at komme! :P Og skønt at jeg har med ro i sindet kunnet rydde op i det trods den sidste uges oplevelse. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2014 At have tørret vasketøj udenfor = tøjet er allerede tørt og lagt væk med en skøn duft af frisk luft :) Det er også bare fantastisk!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Shopping i London! :glad:loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Og det blev brugt på at rydde op i ikke mindre end 8(!) kæmpeposer drenge-arvetøj, så de nu igen kan være i skabet. Så lillebror, du kan bare tage at komme! :P Og skønt at jeg har med ro i sindet kunnet rydde op i det trods den sidste uges oplevelse. Hvor er du sej :O :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 at vi henter vores dejlige dreng til middag og så tager i zoo en tur, bare os tre..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 At sidde op af husmuren i solen og kigge på William der leger i sandkassen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Den dejligste dag med hende her: Vi har været i centret hvor hun simpelthen er så dejlig, hører efter når hun får at vide st hun ikke må pille ved tingene og ligger selv det tilbage hvis hin har fået lov, halvdelen af gangene helt uden jeg behøver sige noget. Og så var hun bare i STRÅLENDE humør og fik da også smilet frem på flere. Og så ELSKER hun at handle og putte ting i vognen og på båndet. SKØN dag!!! Nu sidder vi og ser hr. Skæg og venter på at Anders kommer hjem så vi kan overraske ham med fransk picnic! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Den dejligste dag med hende her: Vi har været i centret hvor hun simpelthen er så dejlig, hører efter når hun får at vide st hun ikke må pille ved tingene og ligger selv det tilbage hvis hin har fået lov, halvdelen af gangene helt uden jeg behøver sige noget. Og så var hun bare i STRÅLENDE humør og fik da også smilet frem på flere. Og så ELSKER hun at handle og putte ting i vognen og på båndet. SKØN dag!!! Nu sidder vi og ser hr. Skæg og venter på at Anders kommer hjem så vi kan overraske ham med fransk picnic! Ej hvor lyder det bare dejligt :loveshower Pg hvor er hun sød :wub Hun er da også lidt fransk klædt på? ;) Rød, hvid og blå? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Valdemar. Han er bare verdens største charmetrold idag :wub Og så er han blevet klippet, så nu ser han helt sommerlig og æggeagtig ud igen :kuller Og så havde frisøren givet ham en slikkepind (:rolleyes) som han bare var SÅ stolt over og spiste SÅ fint. Søde dygtige dreng :wub Og BK som hepper og trøster mens jeg sidder på nåle med jobchance :lovebk :tak Og at jeg har købt nye sko (:badgirl Har ikke vildt godt råd, men bunden var på vej ud af de gamle :shooter) Og så har jeg købt ind til sund chokoladeis :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Ej hvor lyder det bare dejligt :loveshower Pg hvor er hun sød :wub Hun er da også lidt fransk klædt på? ;) Rød, hvid og blå? ;) Jeps der er tænkt over det :p elsker også bare det frække look (omend lidt upraktisk med det store skørt i det daglige :p ). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 Jeps der er tænkt over det :p elsker også bare det frække look (omend lidt upraktisk med det store skørt i det daglige :p ). Hehe, jeg tror også at Valdemar havde haft mange strutskørter, hvis han havde været en pige. Det ser bare så sødt ud :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 At vi har fået sat hylder op og flyttet rundt i stuen :biglove Har nærmest fået en anden stue nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2014 En spontan grill aften med vores skønne naboer. Og ungerne hygger sig så fint sammen også. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2014 Min søde dreng, der er lige lovligt morgenfrisk, men til gengæld løser det ret fint selv :D Startede morgen vældigt tidligt med noget, der minder om scenen fra Løvernes Konge, hvor Simba aser og maser på Mufasa og Zarabi for at få dem til at vågne, men hvor de bare er helt flade. :rolleyes Og efter at Valdemar har råbt "Heeeeej MUAR!" ind i begge vores hoveder et par gange, kravler han ud af sengen, tager sin Plys med sig, finder ipad'en (desværre stadig ikke sin egen :rolleyes), kravler op i sengen igen, putter sig mellem os og finder yndlingsspillet frem. Det er faktisk ret hyggeligt :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2014 At der var plads på toget fra Århus til Aalborg så om en god time er jeg tæt på hjemme efter en lækker ferie i London med en skøn veninde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 4 km på 25 min - plads til forbedring! Men har ikke ondt i knæet og det er positivt :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 At jeg nærmer mig at blive rask! Stadig snottet og lidt hoste, men behøver kun ipren mod visdomtamdsmerte nu :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 At jeg nåede at se min mormor igår og fik sagt til hende at jeg elskede hende, inden hun tabte kampen til kræften og sov stille ind i morges Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 At jeg nåede at se min mormor igår og fik sagt til hende at jeg elskede hende, inden hun tabte kampen til kræften og sov stille ind i morges Det gør mig ondt :kiss Men godt du fik sagt farvel. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2014 At jeg nåede at se min mormor igår og fik sagt til hende at jeg elskede hende, inden hun tabte kampen til kræften og sov stille ind i morges:kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites