Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Vi taler om hvad lillesøster skal hedde og Dicte siger: ikk' Bodil.. Og ikk' Dorthe. :p :)

Ha ha, hvor kom det fra?!

:lol

Del dette indlæg

At Edith har sovet igennem i nat :yay Nu må hun gerne komme tilbage i den rutine!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor skønt! Min mor og E er også bare monster gode sammen og jeg bliver også helt varm om hjertet, når jeg ser dem lege :kuller

Ja, jeg tog da også mig selv i at få lidt våde øjne :blush 

Del dette indlæg

Annonce ♥

At Edith har sovet igennem i nat :yay Nu må hun gerne komme tilbage i den rutine!!

:yay :yay :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

At Maliva ikke har tisset i sin seng i nat.

At vi fik en god morgen og at hun helt selv tog sine bukser på :yay

At jeg i dag, vil forsøge kun at fokusere på det positive :) (også selvom det regner)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har købt de første julegaver fra M. :P :yay I Netto har de sådan nogle mal-selv fuglehuse, så sådan et får mormor, oldefar og moster-moster (min moster- i mangel af andre navne til hende :D)

Og at jeg generelt har en god dag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har købt de første julegaver fra M. :P :yay I Netto har de sådan nogle mal-selv fuglehuse, så sådan et får mormor, oldefar og moster-moster (min moster- i mangel af andre navne til hende :D)

Vi kalder min moster og faster for 'gammel moster' og 'gammel faster' ;) De bruger også selv betegnelsen. Det er ret hyggeligt.

Og I er da vist i god tid :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her hedder mine mostre "bedstemoster" - hvilket af og til er blevet til bedstemoster og næstbedstemoster, eller endda til bedstemonster. Hvilket er lidt unfair for de er utroligt søde og deltagende i vores familie.  :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi kalder min moster og faster for 'gammel moster' og 'gammel faster' ;) De bruger også selv betegnelsen. Det er ret hyggeligt.

Og I er da vist i god tid :D

Vi kan godt lide at være i god tid :P Jeg plejer at ville være færdig med julegaverne inden december ;)

Jeg har selv forslået gammel moster, den røg ikke i god jord :P Så derfor blev det moster-moster :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her hedder mine mostre "bedstemoster" - hvilket af og til er blevet til bedstemoster og næstbedstemoster, eller endda til bedstemonster. Hvilket er lidt unfair for de er utroligt søde og deltagende i vores familie. :glad

Det var faktisk en god ide, der er kun hende, så bedstemoster kunne måske accepteres ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her hedder mine mostre "bedstemoster" - hvilket af og til er blevet til bedstemoster og næstbedstemoster, eller endda til bedstemonster. Hvilket er lidt unfair for de er utroligt søde og deltagende i vores familie. :glad

Den snakkede vi også om. Men min niece har en 'rigtig' faster så min faster ville ikke at hun skulle tro, at hun var den bedste - altså bedre end den min svogers søster.

Men det er jo bare med at finde det alle kan acceptere og forstå, så man ved hvem man snakker om :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha! Min moster er også moster-moster :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ham her der var utrolig glad for sin overraskelse :biglove

RUgYzwS.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

At badeværelset er rent og jeg har fået sovet en lur

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ham her der var utrolig glad for sin overraskelse :biglove

RUgYzwS.jpg

Det var da også en god en :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg har klaret morgen-dagens pligter og at dagen i morgen kan blive en "Maliva-dag" :)

Jeg regner med at vi skal på legeplads i morgen, om det så bliver i regntøj, jeg er ligeglad. Ud det skal vi! :)

Og så skal vi lave gækkebreve efterfølgende...

Tirsdag skal vi også ud, hvis vejret er godt :yay

I think it's going to be a great week :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg fik vasket Tiger (det trængte han godt nok til!)

At jeg kom ud og løbe og at den gigantiske regnskylle kom, mens jeg lige var i Irma efter æg til sidst :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh, og at jeg kan gå ud i haven og lave sådan en to her :yay

1907309_10152095213957685_73269622883308

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tandlæge besøg! Ja, sørme så.. Hun hev min visdomstand ud - vupti! Og det kostede under 500kr...! Meget meget positivt! Sidder med en "det er jo ingenting det at gå til tandlæge".. Hvilket er vildt, for har tandlægeskræk!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tandlæge besøg! Ja, sørme så.. Hun hev min visdomstand ud - vupti! Og det kostede under 500kr...! Meget meget positivt! Sidder med en "det er jo ingenting det at gå til tandlæge".. Hvilket er vildt, for har tandlægeskræk!

Skønt! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var faktisk en god ide, der er kun hende, så bedstemoster kunne måske accepteres ;)

Min moster hedder mor-moster :) Det hedder min mor også for mine kusiners børn!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

FERIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:super

Del dette indlæg

Annonce ♥

FERIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:glad

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.