Besvaret April 11, 2014 Så blev min feriedag lige endnu bedre, med en frokostdate med min mor :yayDet lyder bare dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2014 Solen skinner! Og jeg har det bedre! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2014 LCHF-foredrag med Pada :yay :loveshower Og en fedtprocentmåling, der slet ikke var så slem som frygtet. Jeg skal "bare" tabe ca 4,5 kg ren fedt for at være i det "lovlige" interval :box Ej hvor var det henne? Det lyder da vildt spændende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2014 Ej hvor var det henne? Det lyder da vildt spændende :) Det var i Aabybro (Eller Birkelse, hed det vist? :unsure) Jeg synes faktisk ikke, at hun sagde så meget, som jeg ikke allerede havde læst på madbanditten, men det var sjovt at høre hende "live" og det var da lidt inspirerende at mærke stemningen :) Og så kunne man få målt sin fedtprocent og muskelmasse og alt det der. Og man kunne købe LCHF-venligt brød og (semi) LCHF-venlig kage (med flødeskum! :sandie) Så ingen revolutionerende ny viden for mig, men en god aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2014 Hehe Valdemars reaktion, når han får en ostehaps. Først lidt trippen/step/løb på stedet, så decideret glædesdans, så klapsalve og så jubel med armene i vejret. Pænt glad for ost alligevel :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2014 Hehe Valdemars reaktion, når han får en ostehaps. Først lidt trippen/step/løb på stedet, så decideret glædesdans, så klapsalve og så jubel med armene i vejret. Pænt glad for ost alligevel :D Det lyder som Edith :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2014 Fridag, hygge med svigermor og hund...samt positivt besøg hos gynækolog i morges :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2014 Hehe Valdemars reaktion, når han får en ostehaps. Først lidt trippen/step/løb på stedet, så decideret glædesdans, så klapsalve og så jubel med armene i vejret. Pænt glad for ost alligevel :D Luna er også kæmpe glad for "Ått" :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2014 At overraske Felix med denne her når han kommer hjem fra bedsterne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2014 Min dejlige dreng som er så nem at gøre glad. Idag tænkte jeg at vi slækker lidt på reglerne, så vi spiste i dagligstuen og så fjernsym imens. Sebastian blev såååå glad og sagde " det er den bedste dag i hele mit liv" også fik jeg et kæmpe kys og da han så fandt ud af, jeg havde lavet budding til dessert, så var hele hans dag reddet og jeg fik flere kæmpe kys :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2014 At der nu kun er 15,5 time til den 3D scanning jeg har gået og glædet mig til i halvanden måned! Er SÅ spændt på at se ham, men endnu mere på at finde ud af hvor stor han er (jeg er blevet 'lovet' en baby under gennemsnittet da jeg selv er petite og formentlig ikke får lov at føde selv, hvis han er gennemsnitlig eller over - så hans størrelse fylder alt i mine tanker i disse dage) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2014 Det lyder bare dejligt :)Og det var bare skide hyggeligt! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 11, 2014 Hehe Valdemars reaktion, når han får en ostehaps. Først lidt trippen/step/løb på stedet, så decideret glædesdans, så klapsalve og så jubel med armene i vejret. Pænt glad for ost alligevel :DOgså M.'s reaktion :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2014 At min mand idag har 40 års fødselsdag og vi rigtig skal hygge med at fejre ham og at min mand og jeg derudover har 11 års dag for hvornår vi fandt sammen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2014 At jeg fik liv at sove helt til kl 10 (næsten, de skulle lige op og ødelægge søvnen et par gange), men er også piv syg, så det manglede da også bare :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2014 At sidde i solen i haven, med en kop kaffe og nyde sommerfugle og brumbasser der flyver rundt om mig :yay :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2014 At lejligheden nu er ren og støvfri. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2014 At Elliot har hygget sig helt vildt med mormor hele eftermiddagen og indtil han skulle puttes. Han har været bange for hende de sidste mange gange, men idag kunne de både lege, skifte og grine sammen. Så dejligt, både for os, mormor og Elliot :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2014 At Elliot har hygget sig helt vildt med mormor hele eftermiddagen og indtil han skulle puttes. Han har været bange for hende de sidste mange gange, men idag kunne de både lege, skifte og grine sammen. Så dejligt, både for os, mormor og Elliot :biglove Super dejligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2014 Super dejligt :loveshower Helt vildt.. Jeg sad og blev helt rørt over deres lange samspil, og jeg kunne bare SÅ tydeligt se hvor glad min mor blev.. :loveshower Og så er pasning måske lidt tættere på igen :P :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2014 Vi taler om hvad lillesøster skal hedde og Dicte siger: ikk' Bodil.. Og ikk' Dorthe. :p :) Ha ha, hvor kom det fra?! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2014 At Elliot har hygget sig helt vildt med mormor hele eftermiddagen og indtil han skulle puttes. Han har været bange for hende de sidste mange gange, men idag kunne de både lege, skifte og grine sammen. Så dejligt, både for os, mormor og Elliot :biglove Hvor skønt! Min mor og E er også bare monster gode sammen og jeg bliver også helt varm om hjertet, når jeg ser dem lege :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites