Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Ringede til lægen for at få en tid til Noahs knopper i ansigtet der nu har spredt sig til arme og ben det kan altså ikke lægerr være frostknopper!

Jeg kunne så vælge mellem en tid i dag eller i morgen. Vildt! Var sikker på det først kunne blive efter vores ferie, men rart at det kan blive tjekket inden vi skal afsted.

Del dette indlæg

Hjemmelavet burger til frokost :mam (rester fra i går)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg om 36 min skal se min skønne mand :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hende her

wTdoSJZ.jpg

Og hende her

bygLx16.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Idag var dagen hvor Sebastian skulle skrives op til 1 klasse og altså til start i skole. Det var en stor dag og Sebastian var meget spændt :)

Det gik fint, rektoren holdt lidt tale, derefter var der teater og sang optræden fra 2 og 3 klasse og så indskrivning og børnene kunne lege i gymnastikhallen og så kage :) . Vi fik at vide hvilken gave det var at vores børn bliver 2 sprogede og at de fuldt ud kan lære begge sprog når de er startet så tidligt. Det lunede nu at få at vide og hun var så sød hende vi skrev op hos.

Sebastian var glad, men den gladeste var Cassandra, hun synes godt nok det hele var helt fantastisk :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg ligger på sofaen under dynen sammen med min mand og ser tv = William sov før 19:30 for første gang i flere uger.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Idag var dagen hvor Sebastian skulle skrives op til 1 klasse og altså til start i skole. Det var en stor dag og Sebastian var meget spændt :)

Det gik fint, rektoren holdt lidt tale, derefter var der teater og sang optræden fra 2 og 3 klasse og så indskrivning og børnene kunne lege i gymnastikhallen og så kage :) . Vi fik at vide hvilken gave det var at vores børn bliver 2 sprogede og at de fuldt ud kan lære begge sprog når de er startet så tidligt. Det lunede nu at få at vide og hun var så sød hende vi skrev op hos.

Sebastian var glad, men den gladeste var Cassandra, hun synes godt nok det hele var helt fantastisk :)

Al forskning viser jo også at to-sprogethed styrker mange ting :) derfor er det også vigtigt, at indvandrer stadig taler deres modersmål, mens de lærer det danske :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Al forskning viser jo også at to-sprogethed styrker mange ting :) derfor er det også vigtigt, at indvandrer stadig taler deres modersmål, mens de lærer det danske :)

Nemlig og vi har også meget fokus på at de små taler dansk hjemme, men bliver styrket i det tyske når de er ude. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nemlig og vi har også meget fokus på at de små taler dansk hjemme, men bliver styrket i det tyske når de er ude. :)

Sådan :respekt

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg har fået rigtig meget ros og anerkendelse af vores leder i dag - hvilket altid er dejligt, men er specielt dejligt lige i tiden, da ingen af os ved om vi er købt eller solgt i forhold til om vi stadig har arbejde til august (da jeg arbejder på et fritidshjem - og det derfor ikke er så fedt med den skide skolereform)......så håber ikke at jeg ryger....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Backstreet Boys kommer til Dk igen til sommer :loveshower :wee :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

At en af mine medstuderende er gravid :loveshower Superglad på hendes vejne :yay

(Og så er det også lidt godt for mig, for hun var ellers en stærk "konkurrent" til det job, jeg går og ønsker mig, men det er hun jo ikke, hvis hun skal på barsel :badgirl :D)

Del dette indlæg

Annonce ♥

7fojvFG.jpg

At få det her dejlige billede fra min bror, som passer Ida idag, da dp er syg(hun er privat)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg lige var inde i brokketråden, og ved i hvad? Jeg kunne slet ikke finde på noget at brokke mig over!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg endelig har fri.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lang weekend og nyder solen i udestuen ahh :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min fantastiske vejleder, der - på trods af at jeg har sendt hende noget sjusk, ikke fattet det halve af noget, er bagud og total grøn i det, jeg har kastet mig ud i - er så rolig og sikker på, at jeg nok skal klare mig fint, at det faktisk smitter, så jeg selv tror på det :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

At mandens aftale i aften er aflyst!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Græsset er slået for første gang i år! Hele familien var ude og hjælpe til efter aftensmaden (mor, far og Luna) Luna hyggede sig gevaldigt og ville bare IKKE med ind igen! Jeg fik samlet græsset op og kørt væk imens Mads rev det sammen til mig. ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vores nye køkken nu er leveret :yay

At solen skinner og Marius og jeg vil prøve en tur i Aqua

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg har inviteret A og Theodor ud at spise i aften! Glæder mig! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Isaac skal have Jakob med hjem og vores nabo kommer ind til aftensmad :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fridag som står på cafetur med min mand og bror til middag :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vores nye køkken nu er leveret :yay

At solen skinner og Marius og jeg vil prøve en tur i Aqua

God tur! Det er rigtig godt (jeg vil gerne se billeder ;) ).

Del dette indlæg

Annonce ♥

At det er fredag og at jeg allerede har fået syet noget tøj til Pixie :)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.