Besvaret March 30, 2014 Ja lige præcis - det vil vi meget gerne - det er også en overkommelig tur nu hvor vi ikke er i topform som dig haha! :D I skal være så velkommen! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2014 At sidde i solen og lave ingenting sammen med manden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2014 De her fra mand og datter :wub Årh hvor fint :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2014 Ja det synes jeg egentlig også - men han havde så mange ønsker, så var bange for at han ville være træt af ikke at have fået nogen af dem... men så sku han også være et skarn.... Hehe jeg tror, jeg ville have det på samme måde med at være nervøs, men godt at han blev glad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2014 Ja lige præcis - uden at kende din mand, så har han garanteret virkelig gerne ville købe den dukke, og Mar ville gerne have værktøjsbænken - og så har de indgået et kompromis og købt begge dele haha! :D Hehe det er nok nærmere modsat. Men begge dele hitter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2014 Vi har holdt Dictes 2 års fødselsdag, 8 timer i haven med hele familien :) Alle 9 børn har været så søde og leget så fint hele dagen, og der blev hygget med indvielse af vores bådplads, med pølser, popcorn og pandekager over bål :) Så nu er vi helt trætte men også helt lykkelige :7himmel Vi har bare sådan en dejlig familie, og det har været årets bedste dag :) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2014 Kan ikke multiqoute fra mobilen... Hold nu k***, hvor er I skønne :lovebk :lovebk :lovebk Jeres indlæg gør MIG glad :) Tillykke :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2014 At vi vandt håndboldkampen idag, og derved har sikret os endnu en sæson i Jyllandsserien :D :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2014 Barbamama kan det passe jeg så dig i går - lørdag - ved 18 tiden inde ved Nytorv nede omkring John Bull. Hvis det var dig, så gik du med din far/ middelaldrende mand og i var lidt pæne i tøjet? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2014 Barbamama kan det passe jeg så dig i går - lørdag - ved 18 tiden inde ved Nytorv nede omkring John Bull. Hvis det var dig, så gik du med din far/ middelaldrende mand og i var lidt pæne i tøjet? :) Det kan sagtens passe ja :) Vi var på vej til åbningskoncert i musikkens hus :) (Og ja, det er min far ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2014 At jeg skal mødes med pigerne fra Smertefri Fødsel kurset.. Det er altid så hyggeligt og de har nogle skønne unger! :biglove Og efter en god nat bliver det næsten ikke bedre! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2014 At Storm sov til kl. 6.50 i morges! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2014 Det kan sagtens passe ja :) Vi var på vej til åbningskoncert i musikkens hus :) (Og ja, det er min far ;)) Hvis du følte der var en kvinde der stirrede, så var det bare mig ;) Jeg stod nemlig udenfor bøf og vin og ventede på nogle veninder ;) Og total babyklar skadet som jeg er, tænkte jeg straks at det lignede dig der kom gående ;) Jeg ser åbenbart BK folk over alt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2014 At der er gået SU ind på vores meget pressede konto :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2014 Hvis du følte der var en kvinde der stirrede, så var det bare mig ;) Jeg stod nemlig udenfor bøf og vin og ventede på nogle veninder ;) Og total babyklar skadet som jeg er, tænkte jeg straks at det lignede dig der kom gående ;) Jeg ser åbenbart BK folk over alt :D Haha det lagde jeg overhovedet ikke mærke til, du skulle da bare have sagt Hej :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2014 At vi har en rigtig god børnehaveleder :yay Vi har haft problemer med Sebastians børnehave pædagog (se brokketråden ) og har nu talt med lederen om hvorvidt han kan skifte stue. Dette er hun meget åben overfor, men vi skal lige have et møde med den nuværende pædagog først, for at se om vi kan løse det her. Den nuværende pædagog har sagt at Sebastian har mange daglige konflikter. Det kom sådan ud af intet at hun sagde det og vi stod paffe tilbage, for det er ikke lige sådan vi er vant til at se vores søn. Sebastian har dog specielt den sidste mdr. følt hun var ude efter ham og skældte ham konstant ud. Lederen var indtil for 1-1½ mdr. siden fast på stuen. Hun sagde at på daværende tidspunkt havde Sebastian IKKE mange daglige konflikter og kan altså ikke genkende pædagogens udsagn, hun sagde dog at børn kan ændre sig. Jeg syne dog det underbygger Sebastians version at han følte at pædagogen er ude efter ham, efter lederen er holdt op at være der fast på stuen. Jeg må indrømme jeg er super glad for, han ikke er et barn der har mang konflikter, men er et godt tilpasset barn og jeg er glad for at hans version lader til at være det der giver bedst mening :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2014 Haha det lagde jeg overhovedet ikke mærke til, du skulle da bare have sagt Hej :D Tænk nu hvis ikke det var dig :D Så ville jeg være hende den skøre der siger Hej til fremmede mennesker :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2014 Tænk nu hvis ikke det var dig :D Så ville jeg være hende den skøre der siger Hej til fremmede mennesker :D Hehehe :D Det kunne ellers have været hyggeligt at hilse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2014 At det i dag er min mand og jegs 2 års bryllupsdag, svigermekanikken samt min mand har købt blomster og chokolade :-) dejligt at komme hjem til efter arbejde :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2014 At det i dag er min mand og jegs 2 års bryllupsdag, svigermekanikken samt min mand har købt blomster og chokolade :-) dejligt at komme hjem til efter arbejde :-) Tillykke, med dagen. Ret pudsigt manden og jeg har også 2 års bryllupsdag i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2014 At der lige om snart (d. 13. maj) udkommer et nyt Michael Jackson album :yay :yay :yay :yay :yay Hvis ikke det ville skræmme Aron, ville jeg hoppe og og ned og skrige af begejstring :lol Det bliver så godt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2014 Tænk nu hvis ikke det var dig :D Så ville jeg være hende den skøre der siger Hej til fremmede mennesker :DDa Barbamama og jeg ventede tumlingene spottede jeg hende og manden i et næsten fyldt auditorie på Nord, jeg vidst godt de kom, men jeg ville heller ikke være hende den mærkelige :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2014 Tillykke, med dagen. Ret pudsigt manden og jeg har også 2 års bryllupsdag i dag. Mange tak og selv tillykke ja det var da pudsigt vi lige begge har 2 års dag...:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2014 At Mie er kommet om til en fantastisk sød gæste dagplejer, og hendes dag har bare været god. At min mor har passet Mie og de har KLUK grinet hele aftenen At mit møde her til aften var VILDT inspirerende - har lige fundet gejsten i mit arbejde igen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2014 Hehehe :D Det kunne ellers have været hyggeligt at hilse :) I lige måde :) Det må vi have til gode :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites