Besvaret March 17, 2014 At Elliot lige har trillet fra ryg til mave.. Og jeg fik det på video! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 At Elliot lige har trillet fra ryg til mave.. Og jeg fik det på video! :biglove Store dygtige dreng :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 Stod op kl. 5.30. A var stadig hjemme der, så han gjorde Theodor klar. Men jeg afleverede i vs. Mødte på arbejde kl. 7.30. Har haft en GOD arbejdsdag. Hentede Theodor efter arbejde. Ud og handle lidt med glad dreng, som var i rigtig fjollehumør. Hjem og hygge med rosiner og vand. Så var jeg lige overskudsagtig og lavede kylling, ovnstegte jordskokker med hvidløg, dampet blomkål og rød flødesauce til mig og Theodor til aften. I øvrigt monster hygge ved spisebordet. A kommer først hjem onsdag eller torsdag, og jeg er bare helt cool :yay :loveshower Har ikke haft den slags overskud i noget der ligner to år! DET gør mig glad i dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 Stod op kl. 5.30. A var stadig hjemme der, så han gjorde Theodor klar. Men jeg afleverede i vs. Mødte på arbejde kl. 7.30. Har haft en GOD arbejdsdag. Hentede Theodor efter arbejde. Ud og handle lidt med glad dreng, som var i rigtig fjollehumør. Hjem og hygge med rosiner og vand. Så var jeg lige overskudsagtig og lavede kylling, ovnstegte jordskokker med hvidløg, dampet blomkål og rød flødesauce til mig og Theodor til aften. I øvrigt monster hygge ved spisebordet. A kommer først hjem onsdag eller torsdag, og jeg er bare helt cool :yay :loveshower Har ikke haft den slags overskud i noget der ligner to år! DET gør mig glad i dag! Fantastisk :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 At jeg er kommet igang med jobsøgningen :) Selv hvis jeg ikke får jobbet, så er det rart at være i gang, at have anbefalinger scannet ind, cv'et skrevet og et en ansøgning, hvor i hvert fald dele af den vil kunne "genbruges". Så begynder det at lugte lidt af snart at være færdiguddannet :7himmel (Og så shhh med at det betyder lange dage, udfordringer med dp-logistikken og det faktum at jeg "liiiiige" skal skrive et speciale først :blush) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 Stod op kl. 5.30. A var stadig hjemme der, så han gjorde Theodor klar. Men jeg afleverede i vs. Mødte på arbejde kl. 7.30. Har haft en GOD arbejdsdag. Hentede Theodor efter arbejde. Ud og handle lidt med glad dreng, som var i rigtig fjollehumør. Hjem og hygge med rosiner og vand. Så var jeg lige overskudsagtig og lavede kylling, ovnstegte jordskokker med hvidløg, dampet blomkål og rød flødesauce til mig og Theodor til aften. I øvrigt monster hygge ved spisebordet. A kommer først hjem onsdag eller torsdag, og jeg er bare helt cool :yay :loveshower Har ikke haft den slags overskud i noget der ligner to år! DET gør mig glad i dag! :yay :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 Hvor er I skønne, piger! :loveshower I min overskudsrus kastede jeg mig over at lave friske forårsruller til madpakken i morgen :o Nu sidder jeg så helt død på sofaen, og magter slet ikke at tage det der bad, jeg noget så kraftigt trænger til. :lolhit Men jeg er stadig glad! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 Stod op kl. 5.30. A var stadig hjemme der, så han gjorde Theodor klar. Men jeg afleverede i vs. Mødte på arbejde kl. 7.30. Har haft en GOD arbejdsdag. Hentede Theodor efter arbejde. Ud og handle lidt med glad dreng, som var i rigtig fjollehumør. Hjem og hygge med rosiner og vand. Så var jeg lige overskudsagtig og lavede kylling, ovnstegte jordskokker med hvidløg, dampet blomkål og rød flødesauce til mig og Theodor til aften. I øvrigt monster hygge ved spisebordet. A kommer først hjem onsdag eller torsdag, og jeg er bare helt cool :yay :loveshower Har ikke haft den slags overskud i noget der ligner to år! DET gør mig glad i dag! Hvor er I skønne, piger! :loveshower I min overskudsrus kastede jeg mig over at lave friske forårsruller til madpakken i morgen :o Nu sidder jeg så helt død på sofaen, og magter slet ikke at tage det der bad, jeg noget så kraftigt trænger til. :lolhit Men jeg er stadig glad! :yay De her to indlæg :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 At jeg skal på FED konference de næste to dage, med mulighed for top-klasse networking i den branche, hvor jeg virkelig synes jeg har fundet mig tilpas og kan se en fremtid :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 At jeg skal på FED konference de næste to dage, med mulighed for top-klasse networking i den branche, hvor jeg virkelig synes jeg har fundet mig tilpas og kan se en fremtid :) Hvor dejligt søde! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2014 At jeg er kommet igang med jobsøgningen :) Selv hvis jeg ikke får jobbet, så er det rart at være i gang, at have anbefalinger scannet ind, cv'et skrevet og et en ansøgning, hvor i hvert fald dele af den vil kunne "genbruges". Så begynder det at lugte lidt af snart at være færdiguddannet :7himmel (Og så shhh med at det betyder lange dage, udfordringer med dp-logistikken og det faktum at jeg "liiiiige" skal skrive et speciale først :blush) Det betyder også en baby snart :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2014 Det betyder også en baby snart :loveshower Haha hvor er det hyggeligt at du er så skruk på vores vejne :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2014 Jeg vågnede kl 4 og kunne ikke sove mere, hvilket var ret irriterende. Jeg kom til at tænke på Dictes fødsel, og hvor vildt det er at hun er blevet til i min mave, jeg har skabt og født hende, det lille fantastiske menneske :wub og tanken om jeg snart skal opleve det hele igen! Hun vågnede kl 4:45, og kom ind og sov videre i mine arme, hvilket bare var en helt perfekt start på dagen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2014 Hvor er I skønne, piger! :loveshower I min overskudsrus kastede jeg mig over at lave friske forårsruller til madpakken i morgen :o Nu sidder jeg så helt død på sofaen, og magter slet ikke at tage det der bad, jeg noget så kraftigt trænger til. :lolhit Men jeg er stadig glad! :yay :kram2 :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2014 At Noah har spist GRØD til morgen :yay Plejer ellers kun at kunne få ham til at spise mos. At det så var coops købegrød og ikke min hjemmelavede siger vi ikke til nogen.... Men der var flager i, så det er et skridt tættere på hirsegrøden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2014 Haha hvor er det hyggeligt at du er så skruk på vores vejne :loveshowerMit navn siger alt :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2014 Mit navn siger alt :p Haha det må man sige :P Jeg kan nu også godt mærke skrukheden efterhånden :wub Men job i god tid inden er altså at foretrække. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2014 Haha det må man sige :P Jeg kan nu også godt mærke skrukheden efterhånden :wub Men job i god tid inden er altså at foretrække. :)Du er da også så fornuftigt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2014 At Noah har spist GRØD til morgen :yay Plejer ellers kun at kunne få ham til at spise mos. At det så var coops købegrød og ikke min hjemmelavede siger vi ikke til nogen.... Men der var flager i, så det er et skridt tættere på hirsegrøden :) Det der købegrød er ikke så skidt endda ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2014 Et rigtig godt møde med min vejleder. Begynder at føle mig ret meget på bølgelængde med hende og hun virkede tilfreds med det, jeg havde lavet, så nu skrider det endelig lidt fremad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2014 Et rigtig godt møde med min vejleder. Begynder at føle mig ret meget på bølgelængde med hende og hun virkede tilfreds med det, jeg havde lavet, så nu skrider det endelig lidt fremad :yay :yay :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2014 Jeg er altså en meeeeget heldig pige! :yay Jeg havde virkelig meget lyst til en jordbær milkshake.. Og så kørte D lige over og hentede en til mig - selvom han næsten lige er kommet hjem fra arbejde og er træt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2014 At jeg skal til jobsamtale imorgen :glad at det så betyder MEGET lange dage for Ayah i vuggestuen er en anden ting. Men jeg håber jeg får jobbet da jeg er på vej ud af dagpenge systemet om knap 6 mdr. Så begynder at føle mig presset. Kryds fingre for mig imorgen piger! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2014 Jeg er altså en meeeeget heldig pige! :yay Jeg havde virkelig meget lyst til en jordbær milkshake.. Og så kørte D lige over og hentede en til mig - selvom han næsten lige er kommet hjem fra arbejde og er træt :biglove Du ER heldig! Nu fik jeg helt lyst til jordbærmilkshake... :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 19, 2014 At jeg stadig elsker at være i praktik..... Det giver mig SÅ meget :loveshower Og at praktikken er blevet forlænget en måned, ringede min vejleder så lige og fortalte. 100x :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites