Besvaret March 10, 2014 Det skønne dejlige vejr! Foråååår :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2014 Det skønne dejlige vejr! Foråååår :wub Ditto!! Det er skøøønt! Tænk, sidste år var der sne nu. Der var i hvert fald snestorm d. 18. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2014 At have været ude i mindst 3 timer sammen med Erica :) Vi har været på legepladsen med madpakker og sluttede af i haven med at lege i sand og hoppe på trampolin - SÅ hyggeligt! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2014 At naboerne er så glade for Mie og syntes hun er så sød at de tænker på hende når de finder ting. I dag fik hun nogle beskyttelses briller og en perlehalskæde - afskyeligheder men ikke desto mindre er tanken faldet på Mie da de fandt det, det varmer dybt ind i morhjertet!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 10, 2014 Synet og lyden af Brian og Valdemar, der galoperer rundt i lejligheden rodeo style :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2014 Min fine og glade pige, der jublende vågnede kl. 5.30 i morges efter at have sovet hele natten i sin egen seng :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2014 Sol sol og sol! - SKØN tur på cykel hjem med Luna der spiste rosiner i vognen bag mig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2014 At jeg og manden netop har bestilt vores sommerferie til costa de almeira Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2014 Min fine og glade pige, der jublende vågnede kl. 5.30 i morges efter at have sovet hele natten i sin egen seng :biglove Hurra, hvor jeg under Jer det! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2014 Gåtur med tille :glad det gjorde godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2014 At jeg kom ud af min selv-ynkelighed og fik lavet 20min intensiv sjipning/styrke foran Breaking Bad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2014 Gåtur med tille :glad det gjorde godt!:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2014 Min kusine med sommerhus, som vi kan låne gratis en uge i juli! :glad Ihhhh jeg glæder mig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2014 Har lige købt cykel - så nu skal foråret nydes på to hjul :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2014 At jeg og manden netop har bestilt vores sommerferie til costa de almeira Uhh der skal vi også ned Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2014 Har været til samtale i dag vedr. et sygevikariat og jeg skal starte i morgen :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2014 Venindehygge med bedste veninden og hendes Wilma <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2014 Har været til samtale i dag vedr. et sygevikariat og jeg skal starte i morgen :yay :yayDet er jeg virkelig glad for at høre!!! :yay :glad :wee Stort tilykke!!! :balloon :hurra :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2014 Har været til samtale i dag vedr. et sygevikariat og jeg skal starte i morgen :yay :yayTillykke :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2014 Min kusine med sommerhus, som vi kan låne gratis en uge i juli! :glad Ihhhh jeg glæder mig!Ikke dårligt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2014 Det er jeg virkelig glad for at høre!!! :yay :glad :wee Stort tilykke!!! :balloon :hurra :balloons Tillykke :glad Tak skal i have, glæder mig meget til at starte :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2014 Har været til samtale i dag vedr. et sygevikariat og jeg skal starte i morgen :yay :yay Uh det kører for dig Ditte. Hvor du fortjener det. Stort tillykke :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2014 Uh det kører for dig Ditte. Hvor du fortjener det. Stort tillykke :yay Tak søde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2014 har været til jordmoder for 1. gang idag og alt var fint og godt så det var dejligt og vi hørte hjertelyd og alt var godt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 12, 2014 Har været til samtale i dag vedr. et sygevikariat og jeg skal starte i morgen :yay :yay SÅ godt for dig :yay kæmpe tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites