Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

Det fantastiske solskinsvejr!!

At have været i mødregruppen, at få besøg af et venindepar med overnatning, uventet besøg af svoger og svigerinde - som så lige fik den gode nyhed ;)

Alt i alt en dejlig weekend!! :loveshower

Del dette indlæg

Lidt tilbage i skat :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vi nok er blevet enige om en løsning til at få hegnet haven ind, så Marius ikke kan løbe på vejen ( selvom det nok først bliver helt perfekt til næste år, når resten skal skiftes)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At ham der kørte rundt på kæmpe traktor med gyllevogn ovre ved siden af os, lige holdt ind og spurgte om drengene + far ikke ville med..... KÆMPE oplevelse for mine drenge!! Marlon kørte med ham selv bagefter, og var nok med ca 3 kvarter....... Er sgu stolt af at han turde helt selv, og SÅ glad på deres vegne for den oplevelse! Hurra for rar landmand :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der kan man bare se. Kan alle så se det idag? (For så kunne det vel lige så godt gå ned idag :D)

Lige præcis.. Men ja alle har kunne se det siden igår klokken 24, mener jeg det er.. :P

Eeeeej, jeg forstår altså ikke hvor i andre ser det henne :unsure ligger jeres årsopgørelse inde på skat.dk? :unsure

Har været inde og lede efter min, men kan ikke finde den... Og jeg er SÅ nysgerrig :P (og måske en smuuuule bange, har absolut ingen anelse om, om jeg får penge tilbage eller skal betale)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sauce bearnaise ::biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eeeeej, jeg forstår altså ikke hvor i andre ser det henne :unsure ligger jeres årsopgørelse inde på skat.dk? :unsure

Har været inde og lede efter min, men kan ikke finde den... Og jeg er SÅ nysgerrig :P (og måske en smuuuule bange, har absolut ingen anelse om, om jeg får penge tilbage eller skal betale)

Nå, Dennis fandt ud af det for mig... Og vi skal have en GOD "slat" penge tilbage :D yay!!!!!!!!!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yeay! Dejlig mængde penge tilbage i skat!

Del dette indlæg

Annonce ♥

8 timer i selskab med en af mine allerkæreste veninder :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

En hyggelig formiddag i dejligt selskab, lige hvad jeg trængte til :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

En hyggelig formiddag i dejligt selskab, lige hvad jeg trængte til :biglove

:kram det var super hyggeligt

Del dette indlæg

Annonce ♥

En god aften i gode venners selskab. Og Marius var bare i hopla hele aftenen og har ville lege med dem begge 2 :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gymnastik opvisning med min skønne tulle i dag! :)

Dejligt besøg af familien i går! :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mnjaeh, men når man nu er i humør til at proppe sig... :badgirl

Så kan jeg anbefale hjemmelavet bounty (madbanditten) - dem kan man spise væsentligt flere af !!!! :-D

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg har taget mig sammen til at søge en kæmpe røvfuld jobs i dag, og skat.dk :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den søde IKEA-mand der gav mig family-rabat selvom jeg havde glemt mit kort :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vi nok alligevel er blevet enige om, at Marius skal være storebror på et tidspunkt. Så idag røg alt babysagerne på loftet istedet for at blive sat til salg :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg nu kan rykke fra "vil gerne være gravid" til "graviditet"-forummet  :yay

Det her gør mig i hvert fald også glad!!!! :loveshower :loveshower :loveshower TILLYKKE!!! :balloon

Kæmpe tillykke!!! :loveshower

Tillykke!! Hvor fantastisk :yay

Fantastisk :loveshower

STORT tillykke!!! :wub :kiss

TILLYKKE :yay

Tillykke :yay hvor er det fantastisk

(så kom jeg endelig på fra computeren igen, så jeg kunne multiqoute)

TAK allesammen!! :loveshower Det er nemlig fantastisk!! :yay

Jeg er sq* lidt rørt over hvor mange herinde der har brugt tid på at skrive tillykke til mig, både herinde og i "vil gerne være gravid smalltalk"  :lovebk 

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vi får mange penge tilbage i skat, det havde jeg ikke lige set komme :D ( At de så skal bruges på nyt tag er knap så ophidsende ;) )

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vi nok alligevel er blevet enige om, at Marius skal være storebror på et tidspunkt. Så idag røg alt babysagerne på loftet istedet for at blive sat til salg :glad

:loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yay en ny fætter eller kusine :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hæh! Når man sådan er tvunget til at holde barn syg, så kan man sgu lige så godt få det bedste ud af det. Så vi har lavet en rejecocktail til mor (han elsker at lave mad og er ikke helt dvask og slatten) og bærskål til ham og nu planter vi os i sofaen med en film. Sygdom eller ej, det SKAL være en god dag ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih hvor stort! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor stort og dejligt for jer :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

At møde på arbejde og alle eleverne fra indgang til lærerværelse bare vil have krammer og synes det er godt jeg er tilbage på arbejde :)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.