Besvaret March 6, 2014 At jeg skal til frisør i dag (må gøre et eller andet for at prøve at muntre mig selv op) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 At jeg skal til frisør i dag (må gøre et eller andet for at prøve at muntre mig selv op) :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 At jeg skal til stillesvøming med manden i aften Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 At jeg skal til stillesvøming med manden i aftenHvad er det ? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 At jeg har været oppe og svømme i morges efter jeg havde afleveret Ayah i vs :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2014 At der endelig bliver taget prøver på min datter... (På tirsdag) :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Jeg beslutter hermed, at idag SKAL være en god dag! Den skal forløbe sådan her: Nu: sund og lækker morgenmad og en stor kande vand med økocitron - træning Ca fire timers læsning/ uni arbejde Ca 12/13: Træning og frokost (hvad der kommer først afhænger af sult) Bad og blive pæn (Muligvis sex?) Til købmanden og købe ind til snickers fudge Ca 15/16: Lave snickers fudge (kan det så ikke godt nå at stivne til X factor?) Hygge med Valdemar God aftensmad med masser af grøntsager 20: Se X-factor og Star wars med Brian og guffe snickers fudge og måske bær/ost. Lyder det ikke som en plan? Det synes jeg. SÆT IGANG! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Jeg beslutter hermed, at idag SKAL være en god dag! Den skal forløbe sådan her: Nu: sund og lækker morgenmad og en stor kande vand med økocitron - træning Ca fire timers læsning/ uni arbejde Ca 12/13: Træning og frokost (hvad der kommer først afhænger af sult) Bad og blive pæn (Muligvis sex?) Til købmanden og købe ind til snickers fudge Ca 15/16: Lave snickers fudge (kan det så ikke godt nå at stivne til X factor?) Hygge med Valdemar God aftensmad med masser af grøntsager 20: Se X-factor og Star wars med Brian og guffe snickers fudge og måske bær/ost. Lyder det ikke som en plan? Det synes jeg. SÆT IGANG! :glad Det lyder som en fantastisk dag! Hvis du kan lave fudge tidligere, så tror jeg det er en god ide. Dengang jeg lavede det var det i hvert fald længe om at stivne! Så må vi se om du kan lide det ;) :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Ej har total misset din fødselsdag :( tillykke med i går :hurra Man kan ikke være alle steder på én gang :) Og tusind tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 At jeg nu kan rykke fra "vil gerne være gravid" til "graviditet"-forummet :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 At jeg nu kan rykke fra "vil gerne være gravid" til "graviditet"-forummet :yay Det her gør mig i hvert fald også glad!!!! :loveshower :loveshower :loveshower TILLYKKE!!! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 At jeg nu kan rykke fra "vil gerne være gravid" til "graviditet"-forummet :yay Kæmpe tillykke!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Jeg beslutter hermed, at idag SKAL være en god dag! Den skal forløbe sådan her: Nu: sund og lækker morgenmad og en stor kande vand med økocitron - træning Ca fire timers læsning/ uni arbejde Ca 12/13: Træning og frokost (hvad der kommer først afhænger af sult) Bad og blive pæn (Muligvis sex?) Til købmanden og købe ind til snickers fudge Ca 15/16: Lave snickers fudge (kan det så ikke godt nå at stivne til X factor?) Hygge med Valdemar God aftensmad med masser af grøntsager 20: Se X-factor og Star wars med Brian og guffe snickers fudge og måske bær/ost. Lyder det ikke som en plan? Det synes jeg. SÆT IGANG! :glad Lyder som en herlig dag!.hvis du putter dit snickers-fudge i fryseren, så er det spiseklart inden for en time - glæd dig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 At jeg nu kan rykke fra "vil gerne være gravid" til "graviditet"-forummet :yay Tillykke!! Hvor fantastisk :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Hvad er det ? :) Det er hvor svømmehallen holder åbent mellem 20-21.30, så er der dæmpet lys, klassisk musik, kaffe og te, fri adgang til helsebad og man skal være fyldt 15 for at komme ind. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Det er hvor svømmehallen holder åbent mellem 20-21.30, så er der dæmpet lys, klassisk musik, kaffe og te, fri adgang til helsebad og man skal være fyldt 15 for at komme ind.Ej, hvor lækkert :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Billede fra dp af "motorcykelbanden", dvs Mar og hendes to andre drenge på hver deres scooter :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 At jeg skal til frisør idag :glad Er virkelig tiltrængt og er gået en uge længere denne gang. Det kan ses ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Billede fra dp af "motorcykelbanden", dvs Mar og hendes to andre drenge på hver deres scooter :wub:loveshower, skal det ikke deles ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 At blive vækket af sødt kort fra manden i dag og bare fødselsdagsfejring hele dagen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 :loveshower, skal det ikke deles ? Jamen det var jeg fristet af, men jeg tænker, at jeg nok hellere må lade være, for der er jo også billeder af de andre børn og jeg ved jo strengt taget ikke, om deres forældre synes det er fedt at deres børn sådan kommer på nettet :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 At blive vækket af sødt kort fra manden i dag og bare fødselsdagsfejring hele dagen :) Hov tillykke med fødselsdagen :balloons Dejligt med et sødt kort :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Jamen det var jeg fristet af, men jeg tænker, at jeg nok hellere må lade være, for der er jo også billeder af de andre børn og jeg ved jo strengt taget ikke, om deres forældre synes det er fedt at deres børn sådan kommer på nettet :unsureDet lyder meget fornuftigt :) godt tænkt ! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 At jeg nu kan rykke fra "vil gerne være gravid" til "graviditet"-forummet :yay Fantastisk :loveshower STORT tillykke!!! :wub :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Hov tillykke med fødselsdagen :balloons Dejligt med et sødt kort :loveshower Tak :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites