Besvaret March 1, 2014 At skulle mødes med en masse BK piger lige om snart :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2014 At ligge i sengen og lytte til S og E lege i stuen :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2014 At vi har sovet til kl 8. Det dejligste morgenkram fra min lille trold. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2014 Sove længe, putte med hunden og nu skal igang med at pakke...30 dage tilbage her i lejligheden...jubii :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2014 Snart 4 timer helt alene i Lyngby! :yay En skjorte, et par bukser og 3 bluser rigere. Og så endda betalt med gavekort udstedt af forsikringen ifm indbrud, så føler mig ikke fattige :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2014 At vi har købt ny (brugt) bil :yay At jeg skal til koncert med en veninde i aften At Noah er blevet passet af storesøster i to timer, og han bare havde været jordens nemmeste baby :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2014 At det bare er gået helt fantastisk med Ayah og hendes første overnatning hos farmor (og sammen med hendes far :o ) det gør mig virkelig glad og lettet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2014 At vi har fået kylling = at nu er foråret på vej. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2014 BK møde :biglove Oh yeah!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2014 BK møde :biglove:ditto :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2014 At have en søn der er så fantastisk, at det er okay at stå op kl. 5.30 på en søndag! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2014 Min skønne dejlige minimus som er i godt humør i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2014 At det bare er gået helt fantastisk med Ayah og hendes første overnatning hos farmor (og sammen med hendes far :o ) det gør mig virkelig glad og lettet! Det kan jeg godt forstå, at du er glad for :yay Dejligt for Ayah, at hun føler sig fint tilpas hos farmor (og far) :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 2, 2014 Det kan jeg godt forstå, at du er glad for :yay Dejligt for Ayah, at hun føler sig fint tilpas hos farmor (og far) :wee Tak :) det er virkelig skønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2014 Dicte og jeg har været i køkkenet i eftermiddag og har bagt til hendes fødselsdag imorgen :) vi skal have dagplejen på besøg, og hun glæder sig og det gør de andre børn også. Det bliver så hyggeligt at holde børne fødselsdag for første gang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2014 FORÅR Rask familie At smide 2 sække med bras fra skabene ud! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2014 At jeg beholder mit job. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2014 At cykle på arbejde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites