Besvaret February 27, 2014 Svømmehalstur med Valdemar :loveshower Vi var endda i den store rutschebane sammen og selvom det var liiiidt skræmmende først, så STORgrinede han hurtigt, da han opdagede, hvad det gik ud på :loveshower Min store seje vandhund :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2014 Et smil fra en ung pige jeg cyklede forbi på hjemvejen. Hun sendte mig det gladeste smil som om hun lige havde fået 12 til eksamen, havde scoret drømmefyren og fået drømmejobbet! Vejret - 5 timer ude, uden så meget som at fryse næsen :yay Ej hvor skønt :-) det er bare så fedt med et smil fra en "fremmed" :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2014 Lækker tur i svømmehallen - hvor er det skønt at være vægtløs :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2014 At høre en af mine yndlings sange i radioen i morges og nu på Vidzone :) Uhhh hvor den sang giver mig lyst til at danse og giver godt humør :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2014 At modtage et billede fra Valdemars dp af tre drenge, der spiser frokost i solskin :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2014 At modtage et billede fra Valdemars dp af tre drenge, der spiser frokost i solskin :loveshowerHvor har I dp henne? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2014 Hvor har I dp henne? Her i Vejgaard (Eller hedder det mon Aalborg Øst, der hvor hun bor?) :) Eller er det et navn du tænker på, eller? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2014 Her i Vejgaard (Eller hedder det mon Aalborg Øst, der hvor hun bor?) :) Eller er det et navn du tænker på, eller?Godt spørgsmål :p er det let at få plads hos en dp? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2014 Dejlige bk piger :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2014 At jeg idag skal hjem i min egen seng. Selvom det nu har været en mega god ferie. Både for os og ISÆR for Ida. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2014 Tanken om flæskesteg. Og at min mand kommer hjem fra Polen og er hjemme i 2 uger. Trænger til normal hverdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2014 At jeg tror jeg er ved at være på toppen igen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2014 Godt spørgsmål :p er det let at få plads hos en dp? I Aalborg er det svært at få andet ;) Der er vist ikke så mange vuggestuer. Vores dp er kommunal, så vi fik jo bare en efter behovsdato, men vi er glade for hende og hun bor tæt på, så det kan vi ikke klage over :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2014 I Aalborg er det svært at få andet ;) Der er vist ikke så mange vuggestuer. Vores dp er kommunal, så vi fik jo bare en efter behovsdato, men vi er glade for hende og hun bor tæt på, så det kan vi ikke klage over :)Dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2014 Dejligt :) Bestemt ja :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2014 At min lille pige var så god til at være påfugl i vuggestuen i dag, og vist nok blev kattedronning (det var en paptønde, og den gik ikke helt i stykker :D) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2014 Min mand har købt flyttekasser så jeg kan komme igang med at pakke i weekenden...yay :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2014 At jeg for alvor har indset, at jeg sagtens kan føre min (og mange andres) hyggelige barndomstradition med disneyshow og fredagsguf videre, selvom jeg nægter at videregive mine dårlige slikvaner til Valdemar! Har lavet en fin lille bøtte med blåbær og jordbær i mundrette bider, så nu venter vi bare på bubbibjørnene :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2014 At jeg for alvor har indset, at jeg sagtens kan føre min (og mange andres) hyggelige barndomstradition med disneyshow og fredagsguf videre, selvom jeg nægter at videregive mine dårlige slikvaner til Valdemar! Har lavet en fin lille bøtte med blåbær og jordbær i mundrette bider, så nu venter vi bare på bubbibjørnene :loveshowerDet lyder godt nok hyggeligt. Herhjemme gik Ida kold inden Disney sjov. Så barndomstraditionen må vente til næste uge herhjemme. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2014 Det lyder godt nok hyggeligt. Herhjemme gik Ida kold inden Disney sjov. Så barndomstraditionen må vente til næste uge herhjemme. Valdemar også kun med på den første tegnefilm måske også nr 2 og så er det også slut ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2014 En hjemmedag med en lille syg solstråle! Kram af en lille syg solstråle Aftenhygge med en lille syg solstråle Hjælp til alt muligt praktisk af en lille syg solstråle At lege med en stor grinene lille syg solstråle Lange dybe samtaler om alt muligt med en lille syg solstråle En tur i Bilka med en lille syg solstråle..... Derudover gør en spontan hygge aften med en veninde mig glad. At jeg har fået shinet køkkenet, nu er det ligefrem hyggeligt :yay At jeg har fået ordnet en HELT masse løse ender herhjemme når nu Mie var syg men i super humør! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2014 At det er 1. marts og dermed officielt forår! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2014 At min mand magtede at styre sin brandert og kom hjem 01.20. Det er store sager her. At jeg har fået mine 7.5 times søvn og er vågnet af mig selv. Kan høre Anna vågner nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2014 At jeg skal ud og spise med manden i aften Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2014 At det er 1. marts og dermed officielt forår! :loveshower:yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites