Besvaret February 21, 2014 At jeg lige har fået pakket alt til i morgen, hvor vi tager til Thailand :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2014 At jeg endelig er blevet færdig med min bog og derfor kan holde weekend nu :yay Har smidt mig i sækkestolen på stuegulvet med et tæppe og om lidt kommer der paradise-hotel, som jeg vil se indtil Brian og Valdemar kommer hjem. Mmmmm :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2014 Ja til kanelsnegle fra madbanditten, når jeg på et tidspunkt har alle ingredienser til det ;) (mangler kokosmel, sukrin og vist en ting mere) Jeg har bare aldrig hørt om kokossukker ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2014 Jeg har bare aldrig hørt om kokossukker ;) Det havde jeg heller ikke, men de snegle der trækker :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2014 Jeg har bare aldrig hørt om kokossukker ;) Jeg synes det er rigtig godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2014 Sejt mht. Kokossukker. Kan det erstatte sukker i alle sammenhænge eller er det kun til lækre snegle? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2014 Min skønne datter som bare er helt igennem elefantastisk!!! Hun rykker bare på så mange fronter i øjeblikket og det er så vildt at overvære, synes hun er så rocker-sej! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2014 En ualmindelig god dag på arbejde!!! En ualmindelig glad Mie Weekend Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2014 En ualmindelig god dag på arbejde!!! En ualmindelig glad Mie Weekend :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2014 At jeg føler mig 10 kg. Lettere efter jeg klippede mit hår :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2014 Jeg synes det er rigtig godt! Hvad bruger du det ellers til? Jeg er ved at spare sammen til de snegle (eller bare til et godt basis-kage-bage-lager generelt) men ved faktisk ikke hvad jeg ellers skal bruge det til? :blush Udover brændte mandler :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2014 Sejt mht. Kokossukker. Kan det erstatte sukker i alle sammenhænge eller er det kun til lækre snegle? Jeg tænker at det kan erstatte alle steder, hvor man ellers ville bruge farin :) (eftersom det er brunt ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2014 At jeg føler mig 10 kg. Lettere efter jeg klippede mit hår :) Det kræver billede! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2014 Jeg tænker at det kan erstatte alle steder, hvor man ellers ville bruge farin :) (eftersom det er brunt ;)) Ahh! :D oki! Hvor købes det egentligt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2014 At min mand er hjemme på weekend og vi skal holde fødselsdag for ham og Felix i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2014 At der ikke er længe til klokken 20 hvor manden får fri fra arbejde og faktisk har ferie i en hel uge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2014 Hvad bruger du det ellers til? Jeg er ved at spare sammen til de snegle (eller bare til et godt basis-kage-bage-lager generelt) men ved faktisk ikke hvad jeg ellers skal bruge det til? :blush Udover brændte mandler :sandie Lchf Pandekager, mega-overdrevet-god lchf kage, varm kakao, øhm alle de steder hvor jeg ville putte sukker i. Jeg kan godt lide at det er naturligt, fx ville jeg godt putte det i noget til William (til særlige lejligheder), det vil jeg ikke med sukrin. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2014 Og IS! Må snart have is! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2014 At min dejlige søn, har klaret skole screenings testen uden anmærkninger :) Så nu skal han stensikkert i 1 klasse efter sommerferien. Jeg havde nu ikke regnet med andet, men det er nu meget dejilgt alligevel og sejt at han har lært så meget tysk på 1½ år, at han bare klare det uden problemer ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2014 Ahh! :D oki! Hvor købes det egentligt? Netto har det imorgen til 18 kr ;) (Jeg gav 25 i helsekosten <_<) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2014 Lchf Pandekager, mega-overdrevet-god lchf kage, varm kakao, øhm alle de steder hvor jeg ville putte sukker i. Jeg kan godt lide at det er naturligt, fx ville jeg godt putte det i noget til William (til særlige lejligheder), det vil jeg ikke med sukrin. Nej jeg er også ret tilfreds med tanken om at bruge det i stedet for sukrin :) (Jeg ender nok med at købe en pose og prøve det, men jeg ER bare skeptisk overfor sødestoffer) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2014 Netto har det imorgen til 18 kr ;) (Jeg gav 25 i helsekosten <_<) :super tak! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2014 Rigtig god tur :) Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2014 At manden er hjemme og vi rigtigt hygger med slik og go' film ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites