Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

En SKØN aften med 4 dejlige piger og god mad!!!

Den bedste dag i 100 år!!!

Del dette indlæg

At sidde i sofaen i mit hus for første gang :O :glad

At vi med stor hjælp fra mine forældre har fået pakket rigtig, rigtig mange flyttekasser ud, så det allerede føles hjemligt :yay

At vi skal hente Filippa hjem i morgen formiddag :loveshower

Hvor er det skønt for jer, at I er kommet på plads i jeres hus :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, hvor er han en vatnisse! :prik

Ja, helt vildt! Jeg har lidt på fornemmelsen at hans chef har været inde over og givet ham kontraordre, men jeg det ikke (endnu).

Del dette indlæg

Annonce ♥

Oh em gee.. At sove længe er åbenbart til kl 8 :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At overskuddet endelig er her til Babyklar igen :D :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

make-up sex :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

make-up sex :D

Og sex uden grund :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og sex uden grund :D

Jeg vil også snart have sex ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil også snart have sex ;)

Så må du have fat i din mand ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så må du have fat i din mand ;)

Ja ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

En skøn weekend med dejlige mennesker og sommerfugle i maven over denne her skønne mand som jeg har mødt :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bestået neurologitest - med et 10-tal! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay 

Er du blevet frisk igen søde?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan seje!!! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger! :kiss Så mangler jeg kun tre latin tests på onsdag - retstavning, diagnose dannelse (bøjninger) og fordanskning!

Stephi, ja jeg er frisk igen! :) Lidt kvalme i weekenden, men er helt ok nu!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger! :kiss Så mangler jeg kun tre latin tests på onsdag - retstavning, diagnose dannelse (bøjninger) og fordanskning!

Stephi, ja jeg er frisk igen! :) Lidt kvalme i weekenden, men er helt ok nu!

Cool :loveshower

Ih jeg vil også ha latin. Hjælper K med hans knogler, muskler osv. Det er så spændende :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Cool :loveshower

Ih jeg vil også ha latin. Hjælper K med hans knogler, muskler osv. Det er så spændende :)

Jeg sender dig gerne alt mit, når jeg om knap to uger er færdig med skidtet :p haha

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sender dig gerne alt mit, når jeg om knap to uger er færdig med skidtet :p haha

Gerne tak :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gerne tak :D

Du ved ikke hvad du siger ja til :p Latin i form af anatomiske betegnelser - substantiver - det er til at hygge sig med. Men når den latinske betegnelse står sammen med flere substantiver, en håndfuld adjektiver og præpositioner, så er det pludselig noget andet. For så er alle substantiver ikke bare i nominativ singularis, og adjektiverne skal bøjes efter egne bøjninger, men styres af substantiverne i køn, tal og kasus. Bedst som man tror diagnosen er dannet, så er der et præposition som styrer ablativ og akkusativ.. Og jeg kan blive ved!

:kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du ved ikke hvad du siger ja til :P Latin i form af anatomiske betegnelser - substantiver - det er til at hygge sig med. Men når den latinske betegnelse står sammen med flere substantiver, en håndfuld adjektiver og præpositioner, så er det pludselig noget andet. For så er alle substantiver ikke bare i nominativ singularis, og adjektiverne skal bøjes efter egne bøjninger, men styres af substantiverne i køn, tal og kasus. Bedst som man tror diagnosen er dannet, så er der et præposition som styrer ablativ og akkusativ.. Og jeg kan blive ved!

WHAT??? Jeg forstod nærmest 0% af det du lige skrev der. Er du bare total brainy, eller er jeg dum? hehe

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du ved ikke hvad du siger ja til :p Latin i form af anatomiske betegnelser - substantiver - det er til at hygge sig med. Men når den latinske betegnelse står sammen med flere substantiver, en håndfuld adjektiver og præpositioner, så er det pludselig noget andet. For så er alle substantiver ikke bare i nominativ singularis, og adjektiverne skal bøjes efter egne bøjninger, men styres af substantiverne i køn, tal og kasus. Bedst som man tror diagnosen er dannet, så er der et præposition som styrer ablativ og akkusativ.. Og jeg kan blive ved!

Hehe jeg er godt tosset ;) i know. På gym var latin mit yndlings fag netop pga al den bøjning

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe jeg er godt tosset ;) i know. På gym var latin mit yndlings fag netop pga al den bøjning

:ditto :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

- At Valdemars dp er raskmeldt igen :loveshower

- At Valdemar (hans far) kom hjem med en kæmpe buket tulipaner til mig

- At jeg fik trænet på trods af at morgenen startede skævt

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vi har fået vuggestueplads i vores 1. prioritet til 1. juni, som er vores behovsdato :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.