Besvaret February 15, 2014 En SKØN aften med 4 dejlige piger og god mad!!! Den bedste dag i 100 år!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2014 At sidde i sofaen i mit hus for første gang :O :glad At vi med stor hjælp fra mine forældre har fået pakket rigtig, rigtig mange flyttekasser ud, så det allerede føles hjemligt :yay At vi skal hente Filippa hjem i morgen formiddag :loveshower Hvor er det skønt for jer, at I er kommet på plads i jeres hus :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2014 Ej, hvor er han en vatnisse! :prik Ja, helt vildt! Jeg har lidt på fornemmelsen at hans chef har været inde over og givet ham kontraordre, men jeg det ikke (endnu). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2014 Oh em gee.. At sove længe er åbenbart til kl 8 :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2014 At overskuddet endelig er her til Babyklar igen :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2014 make-up sex :D Og sex uden grund :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2014 Og sex uden grund :DJeg vil også snart have sex ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2014 Jeg vil også snart have sex ;) Så må du have fat i din mand ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2014 Så må du have fat i din mand ;)Ja ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2014 En skøn weekend med dejlige mennesker og sommerfugle i maven over denne her skønne mand som jeg har mødt :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 Bestået neurologitest - med et 10-tal! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 Bestået neurologitest - med et 10-tal! :yay :yay Er du blevet frisk igen søde? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 Bestået neurologitest - med et 10-tal! :yay Sådan seje!!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 Tak piger! :kiss Så mangler jeg kun tre latin tests på onsdag - retstavning, diagnose dannelse (bøjninger) og fordanskning! Stephi, ja jeg er frisk igen! :) Lidt kvalme i weekenden, men er helt ok nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 Tak piger! :kiss Så mangler jeg kun tre latin tests på onsdag - retstavning, diagnose dannelse (bøjninger) og fordanskning! Stephi, ja jeg er frisk igen! :) Lidt kvalme i weekenden, men er helt ok nu! Cool :loveshowerIh jeg vil også ha latin. Hjælper K med hans knogler, muskler osv. Det er så spændende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 Cool :loveshower Ih jeg vil også ha latin. Hjælper K med hans knogler, muskler osv. Det er så spændende :) Jeg sender dig gerne alt mit, når jeg om knap to uger er færdig med skidtet :p haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 Jeg sender dig gerne alt mit, når jeg om knap to uger er færdig med skidtet :p hahaGerne tak :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 Gerne tak :DDu ved ikke hvad du siger ja til :p Latin i form af anatomiske betegnelser - substantiver - det er til at hygge sig med. Men når den latinske betegnelse står sammen med flere substantiver, en håndfuld adjektiver og præpositioner, så er det pludselig noget andet. For så er alle substantiver ikke bare i nominativ singularis, og adjektiverne skal bøjes efter egne bøjninger, men styres af substantiverne i køn, tal og kasus. Bedst som man tror diagnosen er dannet, så er der et præposition som styrer ablativ og akkusativ.. Og jeg kan blive ved!:kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 Du ved ikke hvad du siger ja til :P Latin i form af anatomiske betegnelser - substantiver - det er til at hygge sig med. Men når den latinske betegnelse står sammen med flere substantiver, en håndfuld adjektiver og præpositioner, så er det pludselig noget andet. For så er alle substantiver ikke bare i nominativ singularis, og adjektiverne skal bøjes efter egne bøjninger, men styres af substantiverne i køn, tal og kasus. Bedst som man tror diagnosen er dannet, så er der et præposition som styrer ablativ og akkusativ.. Og jeg kan blive ved! :kiss WHAT??? Jeg forstod nærmest 0% af det du lige skrev der. Er du bare total brainy, eller er jeg dum? hehe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 Du ved ikke hvad du siger ja til :p Latin i form af anatomiske betegnelser - substantiver - det er til at hygge sig med. Men når den latinske betegnelse står sammen med flere substantiver, en håndfuld adjektiver og præpositioner, så er det pludselig noget andet. For så er alle substantiver ikke bare i nominativ singularis, og adjektiverne skal bøjes efter egne bøjninger, men styres af substantiverne i køn, tal og kasus. Bedst som man tror diagnosen er dannet, så er der et præposition som styrer ablativ og akkusativ.. Og jeg kan blive ved! :kiss Hehe jeg er godt tosset ;) i know. På gym var latin mit yndlings fag netop pga al den bøjning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 Hehe jeg er godt tosset ;) i know. På gym var latin mit yndlings fag netop pga al den bøjning :ditto :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 - At Valdemars dp er raskmeldt igen :loveshower - At Valdemar (hans far) kom hjem med en kæmpe buket tulipaner til mig - At jeg fik trænet på trods af at morgenen startede skævt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 At vi har fået vuggestueplads i vores 1. prioritet til 1. juni, som er vores behovsdato :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites