Besvaret February 8, 2014 At komme ned i stuen hvor børnene er alene og høre Sebastian sige til Cassandra " du er jordens allerbedste lillesøster " :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 At jeg har fået lov til at sove helt til 8.10 :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 At vi tog en rask beslutning og tog et familiebad :) Så hyggeligt! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Sidde i sofaen mellem mine 2 drenge og bare nyde tilværelsen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Kærestedag med Brian mens Mar har hygget med sin "marmar" :biglove Og at afslutte dagen med at spise med hos min søde mor, der huskede at jeg prøver at spise low-carb og som derfor har købt rosenkål og blandet salat for min skyld :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 At min lille familie elsker hinanden og bare nyder tid uden mor! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 En fantastisk dag med min dejlige familie :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 Dejlig dag i kurbad med to veninder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2014 At jeg har så meget mere energi efter jeg er begyndt at spise sundt! Det er skønt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2014 Gode venner, der har fået baby i weekenden! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2014 At min søde mand tog både lørdag og søndag morgen, så jeg kunne sove længe :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2014 At Anders er en superhelt med 2 syge piger i huset!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2014 Glæder mig til min mand snart kommer hjem! og så bliver jeg så dejlig varm indeni, når jeg ser på min lille krølle-mus der bare går og tuller og hygger sig. :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2014 At jeg endelig fik taget mig sammen til sy pude og dynebetrækkene fra IKEA til. Jeg hader at de er for store! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2014 Min mand gør mig glad :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2014 At jeg har set min gamle mormor idag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2014 Min dejlige, skønne sjove datter ❤️ Bare at lege bø-leg med hende, lege i det nye legekøkken. Elsker at kigge på hendes smukke ansigt og nyde hendes dejlige grin! ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2014 Da jeg puttede Dicte sagde hun 'mor holde i hånden' og da hun fik min hånd sagde hun 'det dejligt' og faldt i søvn :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2014 Da jeg puttede Dicte sagde hun 'mor holde i hånden' og da hun fik min hånd sagde hun 'det dejligt' og faldt i søvn :7himmel :biglove Anna beder også om at holde i hånd - det er virkelig svært at sige nej :rolleyes :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2014 Morgenkaffen som min mand laver til mig hver morgen.. Det er nu en god start på dagen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2014 At manden og Erica har ferie => jeg har næsten også ferie da jeg kun skal tage mig af mig selv = masser af tid! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2014 At manden og Erica har ferie => jeg har næsten også ferie da jeg kun skal tage mig af mig selv = masser af tid! :ditto Man føler sig helt fri :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2014 Vejret!!!! :yay det er jo total forår :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2014 At hente sin datter i Dagplejen, hvor hun har sovet godt 2 timer og har ellers snakket som et vand fald hele dagen. "moar kommer" "far kommer" osv. :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2014 At det bare har været noget nær en perfekt dag indtil nu :wub :ditto :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites