Besvaret February 5, 2014 At jeg er hjemme igen :) :) :) :) At jeg fik overbevist en meget sur dame til at indse at jeg ikke skal arbejde i grupper på skolen. Nu kan jeg overskue det en lille bitte smule mere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 Hentningen af Maliva :wub dejligt med lidt mor-Maliva tid. Og så lille knas Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 Min venindes søns reaktion da hun sagde "Alice kommer og spiser aftensmad" "Tak!" Sagde han så :D :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 Min venindes søns reaktion da hun sagde "Alice kommer og spiser aftensmad" "Tak!" Sagde han så :D :loveshower Haha hvor cute :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 Min venindes søns reaktion da hun sagde "Alice kommer og spiser aftensmad" "Tak!" Sagde han så :D :loveshower:biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 Valdemar, der efter et par lidt hårde dage, er blevet endnu dejligere, sødere og sjovere :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 Her er resultatet ;) Åh hvor ser de bare gode ud mums Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 At jeg både har løbet og svømmet i dag :yay (og cyklet til undervisning. Det er jo nærmest Triathlon :D ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 At jeg både har løbet og svømmet i dag :yay (og cyklet til undervisning. Det er jo nærmest Triathlon :D ) Ironman, here you come! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 Dejlig nem putning :yay har nu siddet i sofaen en hel time uden at flytte mig :) det var tiltrængt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 Ironman, here you come! :D Ha ha ja det må blive det næste :box :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 At Anders er på vej hjem! At de 2 dage alene med Mie har været SKØNNE!!! Hun har været en solstråle 90% af tiden, vi har hygget og jeg har fået overraskende meget fra hånden. At jeg tog på arbejde og fik klaret 2,5 af mine "små" problem stillinger som bare fyldte for meget i nat OG fik taget 2 i opløbet!!! At jeg kun har en dag tilbage i de 3 "30 Day Challenges" = jeg er ROKKER SEJ!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2014 At Anders er på vej hjem! At de 2 dage alene med Mie har været SKØNNE!!! Hun har været en solstråle 90% af tiden, vi har hygget og jeg har fået overraskende meget fra hånden. At jeg tog på arbejde og fik klaret 2,5 af mine "små" problem stillinger som bare fyldte for meget i nat OG fik taget 2 i opløbet!!! At jeg kun har en dag tilbage i de 3 "30 Day Challenges" = jeg er ROKKER SEJ!!!! :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2014 At jeg skal til stillesvømning i aften med mine 2 bedste veninder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2014 Igen gråd ved aflevering i dag! :yay hun vinkede fint farvel til mig og gik ud på badeværelset som åbenbart er et ret sjovt sted at være ;) Mor er glad, rolig og STOLT! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2014 At min mor fylder 50 år idag og vi skal bare forkæle hende så meget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2014 At når jeg har fri i eftermiddag så har jeg weekend frem til tirsdag. Ingen ferie, da semester lige er startet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2014 Mail fra min vejleder, hvor hun er rigtig positiv overfor mine specialetanker :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2014 At Dicte og jeg holder fri dag idag, og den starter på perfekt med lyden af hun snork sover ved siden af mig :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2014 Lalandia :yay David er helt vild med det indtil videre, og vi er ikke engang nået i vandet endnu :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2014 At jeg har weekend her kl. 13 :yay At jeg er mega spændt på det tilbud vi skal have ved hth i morgen. Håber vi får et super tilbud, så vi kan få nyt køkken :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2014 At jeg snart kan vente på mens eller positiv test, fremfor at vente på en ÆL, der måske ikke kom :) I går var det min gyn der gjorde mig helt glad! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2014 Besøg af to gode hold venner i aften :) felix og deres ældste finder hinanden med det samme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites