Besvaret February 1, 2014 At vi allesammen sov til kl. 08 :o At være til gymnastik med Anna. Hvorhenne går I til gymnastisk? Har prøvet på at finde noget her i nærheden til David uden held. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2014 At mine skildpadde cupcakes ser ud til at lykkedes :loveshower Hjemmelavet karamel, swiss merengue buttercreme og chokoladecupcakes er hvert fald færdigt nu... Så skal det bare samles til vi får brunchbesøg i morgen formiddag. Men hold da op hvor er det de mest tidskrævende cupcakes jeg har lavet til dato!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2014 * Søsterhygge og min nye taske :) * At hunden elsker at tumle rundt i sneen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2014 At mine skildpadde cupcakes ser ud til at lykkedes :loveshower Hjemmelavet karamel, swiss merengue buttercreme og chokoladecupcakes er hvert fald færdigt nu... Så skal det bare samles til vi får brunchbesøg i morgen formiddag. Men hold da op hvor er det de mest tidskrævende cupcakes jeg har lavet til dato!! Billede :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2014 At kærestehygge-spise på Dyrby's :biglove AVS i mavsi! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2014 Hvorhenne går I til gymnastisk? Har prøvet på at finde noget her i nærheden til David uden held.Via fof. Vi går på et hold i Lyngby :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2014 Billede :toot Jeg skal lige se om jeg kan huske på det i morgen ;) (who am I kidding, jeg kommer til at tage billeder :P ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2014 At Elliot sover ovenpå i tremmesengen for første gang. Er spændt på hvor længe han sover og hvordan han reagerer når han vågner.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2014 AVS i mavsi! Uh spændende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2014 ??? Jeg tror, Majs tænkte på ligamentsmerter ;) (jeg tænkte proppet mave :D) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2014 Jeg tror, Majs tænkte på ligamentsmerter ;) (jeg tænkte proppet mave :D) Præcis :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2014 Jeg tror, Majs tænkte på ligamentsmerter ;) (jeg tænkte proppet mave :D) KÆMPE burger med ovn kartofler.... Jeg ville IKKE lævne! -av av av i proppet mave! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2014 Præcis :D mht. Spændingen, så overtolker jeg HELT vildt! Synes der er lang tid til lørdag i næste weekend! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2014 At Sophia for første gang har sagt "far" i går og "mor" i dag, og begge fuldstændig klart og rigtigt :wub :kuller :loveshower Hvis hun i dag spurgte om hun måtte få en bil, havde jeg spurgt hvilken, og om vi skulle tage ud og kigge med det samme :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2014 Vægten - kunne kysse det dejlige elektroniske udyr :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2014 Glæder mig over skønne mennesker derude i verden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2014 Top 12 kl 12 - Backstreet Boys = nostalgi på den gode måde :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2014 At vi skal hente Albert så snart han vågner fra hans middagslur :yay Han har været på weekend hos bedstemor og bedstefar siden igår kl 11. Jeg savner han, men kl 9.30 i morges tikkede der en sms ind om at vi vi ikke måtte hente han før han havde sovet middagslur :) Det har så resulteret i at hele hytten nu er rengjort så vi er klar til en ny hektisk uge, hvor jeg starter i praktik i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2014 3 km på 20 min - (løb) havde så godt nok spist morgenmad, så det gav sure opstød. Ok tilfreds. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2014 At være husejer :yay Feedtt! Tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2014 At vi nu har fået købt en tørretumbler og endda fået 2500 i rabat :yay At Edith nærmer sig rask og charmede alle i Lyngby storcenter idag :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2014 At vi har fundet drømmekøkkenet = jeg er glad, så er manden glad :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites