Besvaret January 22, 2014 At S er gået med til at holde 2x30 års fødselsdag i telt i haven til sommer.. Han bliver 30 i maj og jeg bliver i januar næste år! Glæder mig til min første fødselsdagsfest, der ikke er i sne/slud/kulde :yay :wee :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 At Erica ikke har kastet op siden kl 19 - det tyder på en god nat! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2014 Anders :biglove han er min helt personlige Helt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2014 At S er gået med til at holde 2x30 års fødselsdag i telt i haven til sommer.. Han bliver 30 i maj og jeg bliver i januar næste år! Glæder mig til min første fødselsdagsfest, der ikke er i sne/slud/kulde :yay :wee :gladEeej hvor fedt! :gladVi render også med festtanker, og hvor gad jeg godt at fest med telt i haven var muligt :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2014 Egentlig gjorde det mig glad i går- men også i dag :D At jeg er nogenlunde ovenpå efter maveinfluenza- dog er appetitten stadig ret sparsom. At vi så på små hundehvalpe i går, jeg savner både min afdøde hund og kat så meget, så mand og familien har "besluttet", at jeg "skal" have et andet dyr at kaste min kærlighed på :wub Jeg tror vi har fundet HVALPEN :kuller Vi kom til intim koncert i går og havde kæresteaften og var ude at spise, selvom jeg mest stak til maden :rolleyes Det havde været perfekt, hvis ikke M. Havde sovet imellem os i nat :P Når det så er sagt, så var det rigtig hyggeligt at falde i søvn sammen alle mand- hun var nemlig vågen da vi kom hjem ;) Vi nænnede bare ikke flytte hende over i hendes kolde seng, når hun sov så lunt og dejlig mellem os :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2014 Eeej hvor fedt! :glad Vi render også med festtanker, og hvor gad jeg godt at fest med telt i haven var muligt :p Det er mega fedt! Er også allerede i gang med at kigge på telt og skal lige ud og kigge på hvor stort et telt vi har plads til idag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2014 Det er mega fedt! Er også allerede i gang med at kigge på telt og skal lige ud og kigge på hvor stort et telt vi har plads til idag :yay :loveshower yay manner - Stemmer dog også for at kælderen bliver inddraget :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2014 At Inger er 0,1 grad fra normaltemperatur her til morgen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2014 :loveshower yay manner - Stemmer dog også for at kælderen bliver inddraget :lolhit Oh yeah! Maden kommer nok indenfor at stå i kælderen og så ryddes billardbordet til fri leg senere! Arhmen, jeg har det hele planlagt allerede ;) :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2014 At Inger er 0,1 grad fra normaltemperatur her til morgen :loveshower :yay Skal hun så i vugger? Eller tager I en hyggedag hjemme? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2014 At jeg har sovet til kl 10 og har det MEGET bedre!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2014 Egentlig gjorde det mig glad i går- men også i dag :D At jeg er nogenlunde ovenpå efter maveinfluenza- dog er appetitten stadig ret sparsom. At vi så på små hundehvalpe i går, jeg savner både min afdøde hund og kat så meget, så mand og familien har "besluttet", at jeg "skal" have et andet dyr at kaste min kærlighed på :wub Jeg tror vi har fundet HVALPEN :kuller Vi kom til intim koncert i går og havde kæresteaften og var ude at spise, selvom jeg mest stak til maden :rolleyes Det havde været perfekt, hvis ikke M. Havde sovet imellem os i nat :P Når det så er sagt, så var det rigtig hyggeligt at falde i søvn sammen alle mand- hun var nemlig vågen da vi kom hjem ;) Vi nænnede bare ikke flytte hende over i hendes kolde seng, når hun sov så lunt og dejlig mellem os :blush Årh hundehvalp :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2014 At jeg kun skulle ind til James kl 23.20, 03.00 og 4.30! Se det er en god nat! (I mine øjne, alt er relativt ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2014 8 dage til ny lejlighed :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2014 Har bagt mini muffins og whoopie pies + lavet daddelkugler til jeg får besøg af kaffeklubben i aften! Og så har Luna sovet godt 2 timer til middag!!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2014 Har bagt mini muffins og whoopie pies + lavet daddelkugler til jeg får besøg af kaffeklubben i aften! Og så har Luna sovet godt 2 timer til middag!!! :yay Det lyder lækkert, hvad er whoopie pies? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2014 Det lyder lækkert, hvad er whoopie pies? :) Det er små chokoladekage tingester, der er lagt sammen med flødeoste-creme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2014 Det gør mig glad at jeg har fri om en time og 3 kvarter. Er vildt træt i dag med hovedpine (skønne bivirkninger fra hormonerne) men glædes over at det føles som om der sker noget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2014 Har fri i morgen ❤️❤️❤️ sammen med min lille tuller! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2014 At vi rejser 14 dage til Thailand om en måned :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2014 At der igen er hul igennem Noahs mave efter 3 dage uden bonus :loveshower At manden kommer hjem fra skiferie 4 timer før beregnet i morgen :biglove Hyggedag med en god veninde hele dagen :) At jeg nu har været sukkerfri i 6 dage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2014 At vi rejser 14 dage til Thailand om en måned :yay Årh skønt! Det gad jeg godt vi skulle :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 At Laurits blev lagt kl 20.30 og sov til kl 2.30, fik mad, til kl 5.30, fik mad og igen til kl 8.30 :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 Min mor kommer i dag! og hun har min renoverede cykel med! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites