Besvaret January 16, 2014 Der gør mig glad at hente gonal-f i dag. Det betyder at vi sådan rigtigt er i gang med vores første IVF forsøg :glad Held og lykke, masser af krydsede fingre her fra. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Held og lykke, masser af krydsede fingre her fra. Tusind tak. Håber at det lykkes meget snart :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 A er endelig hjemme nu!! :loveshower :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Vi har mødt et hold naboer til og de var bare rigtig søde :) At Felix bare leger så fint med den anden hold naboers børn. En dreng på 6 og en pige på 1,5 år. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Sp besøg i dag, barselsbesøg på lørdag og en cafedate på søndag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Sp besøg i dag, barselsbesøg på lørdag og en cafedate på søndag :loveshowerHerligt! :LoveshowerGlæder os sådan til på lørdag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Besøg af en god veninde (med de vildeste flødeboller!) Et helt vildt overraskende 12-tal til eksamen (hephey for den "nye" karakterskala) Udsigt til en solrig rejse lige om lidt At de hårde dage bliver afløst af gode (når man er bange for om en ny hård stime er på vej) Et lille T snurrer rundt og rundt og rundt og laver sjov Hvor er du sej! :yay :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 At min søde Søren helt på egen hånd begyndte at sidde og se de små videoer vi har af Anna fra de første 1½ døgn af hendes liv. Han er vist i sandhed klar til at gøre det igen :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 At min søde Søren helt på egen hånd begyndte at sidde og se de små videoer vi har af Anna fra de første 1½ døgn af hendes liv. Han er vist i sandhed klar til at gøre det igen :wub :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 At min søde Søren helt på egen hånd begyndte at sidde og se de små videoer vi har af Anna fra de første 1½ døgn af hendes liv. Han er vist i sandhed klar til at gøre det igen :wub :wub det kan vist kun være tegn på at han er klar! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 At vi skal have en lillesøster :wub :kuller Tænk at være SÅ heldig, endnu en dejlig datter :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 At vi skal have en lillesøster :wub :kuller Tænk at være SÅ heldig, endnu en dejlig datter :biglove :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2014 Kort og godt ; BABYKLAR....! At læse om hvor meget folk gør og betyder for hinanden herinde... Det kan jeg godt blive glad over... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2014 Det er fredag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2014 At jeg har WEEKEND!!! Det er første gang i så længe at jeg ikke kan huske det..... Fed følelse!! :loveshower Og at det går rigtig godt på "job"..... Gik sammen med en sygeplejerske i dag, og elsker bare at det er det jeg skal være :yay At jeg har fundet ud af at mine chancer for at komme ind på uddannelse er MEGET større end jeg troede... Søger 3 forskellige steder denne gang, og var kommet ind 2 af stederne sidste år, hvis jeg havde søgt der. Så håbet er i den grad lysegrønt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2014 At jeg har fået ryddet op på min skænk, og har nu pyntet den fint i stedet for at have bærbar og papirstakke på den! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2014 At jeg har WEEKEND!!! Det er første gang i så længe at jeg ikke kan huske det..... Fed følelse!! :loveshower Og at det går rigtig godt på "job"..... Gik sammen med en sygeplejerske i dag, og elsker bare at det er det jeg skal være :yay At jeg har fundet ud af at mine chancer for at komme ind på uddannelse er MEGET større end jeg troede... Søger 3 forskellige steder denne gang, og var kommet ind 2 af stederne sidste år, hvis jeg havde søgt der. Så håbet er i den grad lysegrønt :yay Det her indlæg! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2014 At jeg har WEEKEND!!! Det er første gang i så længe at jeg ikke kan huske det..... Fed følelse!! :loveshower Og at det går rigtig godt på "job"..... Gik sammen med en sygeplejerske i dag, og elsker bare at det er det jeg skal være :yay At jeg har fundet ud af at mine chancer for at komme ind på uddannelse er MEGET større end jeg troede... Søger 3 forskellige steder denne gang, og var kommet ind 2 af stederne sidste år, hvis jeg havde søgt der. Så håbet er i den grad lysegrønt :yay Ej hvor er det dejligt at læse søde Chris! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2014 At jeg har WEEKEND!!! Det er første gang i så længe at jeg ikke kan huske det..... Fed følelse!! :loveshower Og at det går rigtig godt på "job"..... Gik sammen med en sygeplejerske i dag, og elsker bare at det er det jeg skal være :yay At jeg har fundet ud af at mine chancer for at komme ind på uddannelse er MEGET større end jeg troede... Søger 3 forskellige steder denne gang, og var kommet ind 2 af stederne sidste år, hvis jeg havde søgt der. Så håbet er i den grad lysegrønt :yay Betyder det, at du kunne komme til at læse i Aalborg? :whistling (:yay) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2014 Duften af lakridsfudge.. :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2014 At jeg har WEEKEND!!! Det er første gang i så længe at jeg ikke kan huske det..... Fed følelse!! :loveshower Og at det går rigtig godt på "job"..... Gik sammen med en sygeplejerske i dag, og elsker bare at det er det jeg skal være :yay At jeg har fundet ud af at mine chancer for at komme ind på uddannelse er MEGET større end jeg troede... Søger 3 forskellige steder denne gang, og var kommet ind 2 af stederne sidste år, hvis jeg havde søgt der. Så håbet er i den grad lysegrønt :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2014 At jeg har WEEKEND!!! Det er første gang i så længe at jeg ikke kan huske det..... Fed følelse!! :loveshower Og at det går rigtig godt på "job"..... Gik sammen med en sygeplejerske i dag, og elsker bare at det er det jeg skal være :yay At jeg har fundet ud af at mine chancer for at komme ind på uddannelse er MEGET større end jeg troede... Søger 3 forskellige steder denne gang, og var kommet ind 2 af stederne sidste år, hvis jeg havde søgt der. Så håbet er i den grad lysegrønt :yay :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2014 Årh, hvor er i søde!!! Tusind tak :kiss Mette - Aalborg frister :kram2 Meeeen det er nok lige langt nok væk :P Jeg søger i Holstebro, Vejle og Viborg... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2014 Den her sang: Pharrell Williams - Happy Skru op og dans :glad (elsker Grusomme Mig 1+2) Del dette indlæg Link to post Share on other sites