Besvaret January 12, 2014 Denne buket roser :kuller :kuller Ih hvor fint, hvem er den fra? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Denne buket roser :kuller :kuller Ih hvor dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2014 Ih hvor fint, hvem er den fra? :) Hehe.. Har vist fået mig en ny beundrer! :P Ej, er begyndt at date lidt igen.. bare lige så stille og roligt. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Så er invitationerne til Theodors fødselsdag bestilt :yay Åhhh jeg glæder mig! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 Så er invitationerne til Theodors fødselsdag bestilt :yay Åhhh jeg glæder mig! :loveshower Fedt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 At det sneeeeeeer :loveshower Og at jeg lige nøjagtig nåede at købe en uld-køredragt med 30% rabat som jeg skal hente idag. Det er sgu da god timing :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 At det sneeeeeeer :loveshower Og at jeg lige nøjagtig nåede at købe en uld-køredragt med 30% rabat som jeg skal hente idag. Det er sgu da god timing :bunny Så dejligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 jeg har fri fra job om lidt - det har dælme været en laaaaaaaaaaang dag........ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 At min mand snart kommer hjem :bigLove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 At vi fik vinterdæk på vores spritnye bil i morges.. Genial timing! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2014 At jeg endelig føler mig rask igen, og appetitten er vendt tilbage! Hentede Caroline ved 14.15 tiden og gik tur i sneen, spiste tidligt aftensmad. Kan se at hun står og laver i bleen, så tager hun mig i hånden og går ind til puslepuden og lægger sig! :) Dygtige store piger! Glæder mig til at se min dejlige kæreste. Skønne skønne mand, der ligesom mig er fuldstændig skruk og gerne vil ha et barn til :-) Men vi må vente lidt endnu, desværre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 At jeg har fået ny cykel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Tanken om den lakridsfudge jeg har i køleskabet! :yay Den er desværre bare først klar til at blive skåret ud i morgen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Tanken om den lakridsfudge jeg har i køleskabet! :yay Den er desværre bare først klar til at blive skåret ud i morgen :( Jeg glæder mig til en anmeldelse! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Tanken om den lakridsfudge jeg har i køleskabet! :yay Den er desværre bare først klar til at blive skåret ud i morgen :(Vi smed det i fryseren, så blev det hurtigere klar :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 At jeg fik 7 til min eksamen i dag :yay SÅ skal jeg bare nyde resten af min barsel! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 At jeg fik 7 til min eksamen i dag :yay SÅ skal jeg bare nyde resten af min barsel! Sådan! :super Tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Vi smed det i fryseren, så blev det hurtigere klar :) Ja, det tænkte jeg også på, da jeg skrev den anden besked. Men tænkte det var sent, for nu er jeg på vej i seng. Tror dog nogle af dem skal på frys, hvs de ikke skal forsvinde for hurtigt! Cremen smagte i hvert fald godt!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 Mit nye hår :yay At jeg måske får en halv time tidligere fri om onsdagen (åh jeg håber :goodluck ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2014 At mad klubben gik over al forventning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2014 At jeg skal starte i praktik i dag.... Og ikke er ved at gå i panik over det :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2014 At jeg skal starte i praktik i dag.... Og ikke er ved at gå i panik over det :goodluckHåber du får en dejlig første dag. Og husk det er normalt at være fuldstændig færdig og mættet af indtryk den næste stykke tid :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2014 Mit nye hår :yay At jeg måske får en halv time tidligere fri om onsdagen (åh jeg håber :goodluck ) :yayVi vil seeee :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2014 At jeg skal starte i praktik i dag.... Og ikke er ved at gå i panik over det :goodluck Ønsker dig en god første dag :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites