Besvaret January 9, 2014 Har netop talt i telefon med min far i 45 min (den mand knævrer værre end nogen kvinde), og der er fuld gang i projekt-basset-til-mig :loveshower Hannen er på plads, og han er max lækker! Han er fra Belgien og ejes af en vi kender gennem blodhunde verdenen. Han har tre parringer det næste år. Skal lige have kigget nærmere på tæverne, men det bliver nok til en hvalp til efteråret. :loveshower Jeg er helt høj! :yay Det er vel nok 10 år siden jeg sidst har handlet en hund - det bliver så vildt kommet i gang igen! Og så med min helt egen basset :glad Jeg havde en gang en idé om at jeg ville til USA og være professionel handler, og så senere hjem og blive voksen og opdrætte :P haha. Der er sket meget siden de drømme. Professionel handler blev jeg aldrig. Men når jeg får min basset, overdrager min far samtidig kennelmærket til mig. Så når jeg er klar, så har jeg navnet og kan opdrætte. Det er sikkert sort snak for nogen.. Jeg er bare GLAD! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 Har netop talt i telefon med min far i 45 min (den mand knævrer værre end nogen kvinde), og der er fuld gang i projekt-basset-til-mig :loveshower Hannen er på plads, og han er max lækker! Han er fra Belgien og ejes af en vi kender gennem blodhunde verdenen. Han har tre parringer det næste år. Skal lige have kigget nærmere på tæverne, men det bliver nok til en hvalp til efteråret. :loveshower Jeg er helt høj! :yay Det er vel nok 10 år siden jeg sidst har handlet en hund - det bliver så vildt kommet i gang igen! Og så med min helt egen basset :glad Jeg havde en gang en idé om at jeg ville til USA og være professionel handler, og så senere hjem og blive voksen og opdrætte :P haha. Der er sket meget siden de drømme. Professionel handler blev jeg aldrig. Men når jeg får min basset, overdrager min far samtidig kennelmærket til mig. Så når jeg er klar, så har jeg navnet og kan opdrætte. Det er sikkert sort snak for nogen.. Jeg er bare GLAD! :D :yayOg os der ikke har forstand på hunde: billede af racen? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 Har netop talt i telefon med min far i 45 min (den mand knævrer værre end nogen kvinde), og der er fuld gang i projekt-basset-til-mig :loveshower Hannen er på plads, og han er max lækker! Han er fra Belgien og ejes af en vi kender gennem blodhunde verdenen. Han har tre parringer det næste år. Skal lige have kigget nærmere på tæverne, men det bliver nok til en hvalp til efteråret. :loveshower Jeg er helt høj! :yay Det er vel nok 10 år siden jeg sidst har handlet en hund - det bliver så vildt kommet i gang igen! Og så med min helt egen basset :glad Jeg havde en gang en idé om at jeg ville til USA og være professionel handler, og så senere hjem og blive voksen og opdrætte :P haha. Der er sket meget siden de drømme. Professionel handler blev jeg aldrig. Men når jeg får min basset, overdrager min far samtidig kennelmærket til mig. Så når jeg er klar, så har jeg navnet og kan opdrætte. Det er sikkert sort snak for nogen.. Jeg er bare GLAD! :D Lidt sort, men er glad på dine vegne! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 Jeg kan nu godt undværre hvalpedelen :P Det er er HÅRDT at have hundehvalp :P Meeeen, det kommer jeg nok ikke uden om. Og jeg skal have en DRENG :loveshower Hahahaha! Jeg så først den sidste sætning og blev HELT forvirret. Troede lige du var gravid igen :lol Tillykke med (at du får) en hunsebasse!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 Barselsbesøg fra Diden og sp-besøget :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 :yay Og os der ikke har forstand på hunde: billede af racen? :D Haha. Selvfølgelig :D Her er faren til min kommende hund :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 Hahahaha! Jeg så først den sidste sætning og blev HELT forvirret. Troede lige du var gravid igen :lol Tillykke med (at du får) en hunsebasse!! Nej for fanden :P Haha. Jeg skal først have en to-benet mere og laaaang tid :P Men tak :D Har allerede én hund - en löwchen. Hun er dejlig, men det er bare slet ikke min type hund. Det er bassets jeg brænder for! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 Ømme bryster! :glad Uhhhhh :o :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 Haha. Selvfølgelig :D Her er faren til min kommende hund :) Jeg kom straks til at tænke på denne her KLIK :D :lolhit Tillykke med den! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 Jeg kom straks til at tænke på denne her KLIK :D :lolhit Tillykke med den! :) Hæhæ :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 Haha. Selvfølgelig :D Her er faren til min kommende hund :) Taaaaak :D Sådan en tror jeg vores tidligere naboer i lejligheden havde. Den var bare herlig, men blev godt godt nok overrasket over hvor stor den pludselig blev fra den ene dag til den anden. Men ingenting ift den Berner Sennen min søster lige (i december) fik :O :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 Jeg kan nu godt undværre hvalpedelen :P Det er er HÅRDT at have hundehvalp :P Meeeen, det kommer jeg nok ikke uden om. Og jeg skal have en DRENG :loveshower Ihhh.. :loveshower Manden fik hund sidste år, da M. Var 8 mdr. - jeg husker ALT for godt hvalpedelen :blink Og det afholder mig fra en hvalp ;) Men en lille killing :kuller Glæder mig til billeder af din egen basset :D Det er en rigtig dejlig rullepølsehund :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 - At kyle alle mine grimme efterfødselstrusser ud og erstatte dem med nogle pæne nye - At købe køredragt til Mar med 30% rabat - Brian og hans åndede japanske tegnefilm. De er nu lidt hyggelige. - Bassethunde, der løber :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 Haha. Selvfølgelig :D Her er faren til min kommende hund :) Årh den er sgu da sød :biglove Minder mig om dem fra Aristocats. Er det ikke også sådan en? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 Årh den er sgu da sød :biglove Minder mig om dem fra Aristocats. Er det ikke også sådan en? :DÅh pas, det aner jeg intet om :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 Åh pas, det aner jeg intet om :p ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 ;) Jeg ELSKER de to og især Lafayette! "Det er JEG som bestemmer hvornår det er slut" er en ofte brugt frase i min familie :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 Jeg ELSKER de to og især Lafayette! "Det er JEG som bestemmer hvornår det er slut" er en ofte brugt frase i min familie :D De er nemlig herlige! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 At jeg har haft en fantastisk dag, dagen startede med god tid sammen med E og afleverede hende sent, fordi jeg havde fri idag. Så 5 kvarter med massage og hovedbundsmassage, hvor jeg faldt liiiiidt i søvn.. Haha! Og så tog jeg på strøget og købte tøj til Edith i den næste str, lidt tøj, undertøj og to stk teæg som fødselsdagsgave til mig selv :yay At jeg har fødselsdag imorgen og S og jeg skal på date :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 At jeg har haft en fantastisk dag, dagen startede med god tid sammen med E og afleverede hende sent, fordi jeg havde fri idag. Så 5 kvarter med massage og hovedbundsmassage, hvor jeg faldt liiiiidt i søvn.. Haha! Og så tog jeg på strøget og købte tøj til Edith i den næste str, lidt tøj, undertøj og to stk teæg som fødselsdagsgave til mig selv :yay At jeg har fødselsdag imorgen og S og jeg skal på date :kuller Det lyder som en Daaaajjlig dag! -_- teæg?! :blink Vidste ikke du har fødselsdag samme dag som min yngste lillesøster Nicoline :loveshower :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2014 Det lyder som en Daaaajjlig dag! -_- teæg?! :blink Vidste ikke du har fødselsdag samme dag som min yngste lillesøster Nicoline :loveshower :toot Ja, sådan et til løst te.. Har købt af af disse http://www.trendyliving.dk/shop/normann-copenhagen-tea-5906p.htmlOg det var virkelig en dejlig dag! Var først hjemme kl 17.30 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites