Besvaret December 26, 2013 Et 10-tal på eksamensbeviset :Yay Var så sindssygt bange for at jeg havde dumpet den, og jeg skulle søge om dispensation og alt muligt for at få lov til at starte på kandidaten til februar, og så fik jeg s*tme 10 :o :Yay Sådan!! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2013 At Mie er ved at være sig selv igen - tryghed, ro og kærlighed var det der skulle til!!! Jul er måske nok børnenes fest, men ikke altid så småbørns venlig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2013 At Mie er ved at være sig selv igen - tryghed, ro og kærlighed var det der skulle til!!! Jul er måske nok børnenes fest, men ikke altid så småbørns venlig! :ditto Bare med Noah. Har lige været til super-hyggelig julefrokost hos min far, men et hus på 80 m2 og ca. 25 mennesker, heraf 10 børn er altså ikke optimalt med en baby på 4 måneder der pt. har brug for ro i spisesituationer... Er glad for vi kun skal een ting mere ude af huset den næste uges tid... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2013 At vi i nu er blevet enige om at lave et ekstra værelse på 1.salen. dvs. Luna skal have værelse der. stuen skal rykkes nedenunder igen og vores soveværelse skal rykkes tilbage til det oprindelige. OG OG OG Han begynder sq allerede i morgen! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2013 :ditto Bare med Noah. Har lige været til super-hyggelig julefrokost hos min far, men et hus på 80 m2 og ca. 25 mennesker, heraf 10 børn er altså ikke optimalt med en baby på 4 måneder der pt. har brug for ro i spisesituationer... Er glad for vi kun skal een ting mere ude af huset den næste uges tid... Åh jeg husker godt Mie sidste år - hun var også 4 mdr og det var virkelig den værste jul EVER! Hun var i den værste tiger, hun sov ikke og skreg konstant og ingen fattede at vi bare trængte til ro. I år har vi derfor INGEN planer og har takket nej til alt undtagen nytårs taffel hos venindens forældre den 29 og hvor er jeg dog glad for den beslutning :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2013 At vi i nu er blevet enige om at lave et ekstra værelse på 1.salen. dvs. Luna skal have værelse der. stuen skal rykkes nedenunder igen og vores soveværelse skal rykkes tilbage til det oprindelige. OG OG OG Han begynder sq allerede i morgen! :glad :wee :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 At jeg har en fantastisk mand, der nærmest er solo-far, mens jeg er dvask. At vi skal til italian-style julefrokost senere idag (hvor der samtidig er dejlig afslappet "det er helt tilladt at flade ud i sofaen"-stemning :7himmel) At se, hvor glad Valdemar er for sit nye legetøj. :wub Han har dimset rundt med sin støvsuger hele morgenen. Det ville have været den bedste julegave i hele verdenshistorien, hvis den havde virket som en ægte støvsuger :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 At sove til kl 9! Tak Caroline :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 At jeg har en fantastisk mand, der nærmest er solo-far, mens jeg er dvask. At vi skal til italian-style julefrokost senere idag (hvor der samtidig er dejlig afslappet "det er helt tilladt at flade ud i sofaen"-stemning :7himmel) At se, hvor glad Valdemar er for sit nye legetøj. :wub Han har dimset rundt med sin støvsuger hele morgenen. Det ville have været den bedste julegave i hele verdenshistorien, hvis den havde virket som en ægte støvsuger :lolhit Vi ville også have MEGET rene gulve, hvis det havde været ægte :D Lækkert med afslappende julefrokost, jeg magter slet ikke noget socialt i dag, det gør M. Heller ikke! Hun faldt i søvn til middagslur kl. 12, og sov jo længe til kl. 8.46, så er spændt på hvor lang en lur det bliver denne gang ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Manden arbejder..., måler, saver og skruer! Glæder mig så meget til at se det endelige resultat! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Min fantastiske mand der stod op k. 06 med Elliot og lod mig sove til 10.30.. :blink Kæft det var godt! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Min fantastiske mand der stod op k. 06 med Elliot og lod mig sove til 10.30.. :blink Kæft det var godt! :yay Vidunderlig mand du har :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 At jeg har fået overstået julenedpyntning, 1 hold vasketøj, oprydning og rengøring (dog ikke støvsugning) - nu skal julepynten bare i kasser og diverse papkasser (jøsses så meget pap man får skrabet ind sådan en jule aften) skal i papcontaineren så er vi klar til weekend hygge! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 At være hjemme igen!Også mig!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Den skide gode rødkålssalat jeg lavede til aften :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 At vi er hjemme for en stund. Nytårs-dag går turen atter mod mine forældre, men lige for nu, nyder jeg at være hjemme og bare slappe af. Og så reddede det min dag, at Maliva også var TOTALT klar på at komme hjem. Hun løb ud til bilen og fra bilen til opgangen :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 At jeg har det meget bedre end i går! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 At Luna og jeg tager op til mine forældre i dag! - så kan Mads få arbejdsro! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 At jeg igen har fået lov at sove længe.. Hurra for at Rasmus har ferie! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 At vi er på vej hjem, men lige skal et stop hos min skønne kusine og se resten af min mors familie og spise lækker julefrokost :yay I nat sover vi i vores egen seng!!! :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Retsfilosofi :) Stærkt! I min tid var retsfilosofi, retssociologi og retshistorie én uhellig eksamen - som jeg kun lige gik igennem, så vidt jeg husker:-s Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 At være rask og have LYST til mad! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites