Besvaret December 21, 2013 At fremvisninger igår gik godt - de vil nok se lejligheden igen i Januar!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2013 At de sidste julegaver endelig er købt. :jul8: Og at jeg fik et scanningsbillede af en lille ny med tap, jeg skal være faster til en lille dreng til juni :kuller måtte straks hen og kigge på tøj til babyboy, hvor er det kært - jeg blir jo helt blød og glad ved tanken. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2013 At fremvisninger igår gik godt - de vil nok se lejligheden igen i Januar!!!Uh håber og krydser for jer Maja :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2013 At fremvisninger igår gik godt - de vil nok se lejligheden igen i Januar!!!:yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2013 At fremvisninger igår gik godt - de vil nok se lejligheden igen i Januar!!! Fedt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2013 At tegne med Valdemar :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2013 At vi er færdige med at købe julegaver og at vi kom til at spontan shoppe en "mine første år" som jeg slet ikke har fået købt til William. Har allerede skrevet lidt i den, og hvor er det hyggeligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2013 at det går godt med Elliots rytme - vi har puttet ham til kl. 19 uden de store problemer.. og igår sov han igennem! :glad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2013 at det går godt med Elliots rytme - vi har puttet ham til kl. 19 uden de store problemer.. og igår sov han igennem! :glad :yay :yay :glad :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2013 At søde Anna bare har klaret julefrokosten hos farmor og farfar SÅ fint! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2013 At vi har haft den hyggeligste dag hos mine forældre! Og at Luna endelig ikke synes at min papfar er så farlig længere... hun har både sendt smil og grin i hans retning + holdt lidt i hånd :wub Det betyder bare rigtig meget for mig. Og så kan jeg se at min papfar bare bliver helt igennem glad, når hun sender smil og snakker til ham. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Min mor, far og søster kommer idag og bliver henover julen :yay Jeg har ikke set dem i nogle mdr. så jeg glæder mig :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 At vi nu er helt færdig med at shoppe gaver og handle ind til jul - så nu er det bare hygge tid. Jeg mangler faktisk kun at pakke de sidste gaver ind, og så kan det godt blive jul. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 At jeg lige har løbet 4km i stiv kuling i det vestjyske! Jeg havde virkelig ikke lyst og det var aldeles ikke en fest undervejs, men jeg gjorde det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Ihhh!! :biglove Mit hjerte smelter simpelthen.. Jeg rakte tunge til Elliot - så grinte han og så rakte han tunge af mig.. Og han gjorde det flere gange i træk :loveshower Min søde, dejlige dreng altså :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Ihhh!! :biglove Mit hjerte smelter simpelthen.. Jeg rakte tunge til Elliot - så grinte han og så rakte han tunge af mig.. Og han gjorde det flere gange i træk :loveshower Min søde, dejlige dreng altså :wub :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 At Jespers bedste ven og sin forlovede lige kom forbi og offentliggjorde at de skal være forældre til juni :loveshower (at jeg så havde luret det da vi besøgte dem 1. December er så en anden ting. En gul konvolut ER bare afslørende :lol) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Mulig udsigt til mindre fyrværkeristøj :yay http://mobil.dr.dk/smartphone/#artikel/nyheder/indland/2013/11/30/075341.htm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2013 Mulig udsigt til mindre fyrværkeristøj :yay http://mobil.dr.dk/smartphone/#artikel/nyheder/indland/2013/11/30/075341.htm Skønt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2013 At Jespers bedste ven og sin forlovede lige kom forbi og offentliggjorde at de skal være forældre til juni :loveshower (at jeg så havde luret det da vi besøgte dem 1. December er så en anden ting. En gul konvolut ER bare afslørende :lol) Fedt :D men ja, den er bare afslørende :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2013 Mulig udsigt til mindre fyrværkeristøj :yay http://mobil.dr.dk/smartphone/#artikel/nyheder/indland/2013/11/30/075341.htm :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2013 Total morgenhygge med min dejligste hyggemus! :biglove ELSKER at være mor! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2013 Vores hund er passet første gang med overnatning og det er gået godt :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2013 At jeg fik mandelgaven i går aftes :) og min dejlige mand, der sover sødt ved siden af mig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2013 At jeg fik mandelgaven i går aftes :) og min dejlige mand, der sover sødt ved siden af mig :loveshower Mandelgaven? Det var da tidligt? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites