Besvaret December 15, 2013 Jeg har bagt hindbærsnitter og julesmåkager.. :biglove :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 Jeg har bagt hindbærsnitter og julesmåkager.. :biglove :sandie Snyd! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 Snyd! :D Mmmhm.. ;) De holder heller ikke særlig mange timer :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 At jeg har fødselsdag og nu har lavet al maden klar til gæsterne kommer :yay -Kyllingespyd -Pizzasnegle -Frugtspyd -Pølsehorn -3 forskellige slags ost -Brødsnitter m. oliventapenade -Minitærter -Agurke- og gulerodsstænger -Spyd m. tomat og mozzarella -Fiskefrikadeller -Kyllingefrikadeller -Lagkage :mam Godt gået :respekt Og tillykke med fødselsdagen! :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 35 måneder med kæresten.... Og godt julemarked med smuksakken og hans far Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 35 måneder med kæresten.... Og godt julemarked med smuksakken og hans far Tillykke :biglove Hvor var I til julemarked henne? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 At Mie er en fryd at have med ud og handle, det er tydeligt at hun nyder det! At juletræ og juleand nu er i hus, de sidste julegaver er købt og over halvdelen af julehovedrengøringen er overstået!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 At A's søster, som fødte en dreng i torsdags, lige har haft ringet til mig for at få råd. Er helt rørt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 Stort tillykke med fødselsdagen, Maria! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 Tak allesammen :glad Kan ikke quote alle fra mobilen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 At Erica både i går og i dag faldt i søvn alene på værelset! :glad Håber så meget vi er på vej ind i en god fase igen! Hun er også begyndt at sove flere og flere hele nætter i egen seng igen - så dejligt! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2013 Tillykke :biglove Hvor var I til julemarked henne? :)Mange tak, vi var i Ridehuset i Aarhus - altid godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 At vi nu har haft 3 gode nætter i streg :yay :yay :yay Det er ALDRIG sket før :yay :yay :yay :yay hvor er det godt til dig!! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 At Erica har sovet i sin seng HELE natten! Så manden og jeg kunne morgenhygge ( :hump ) - SÅ DEJLIGT! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 At der var friskbagte kanelsnegle og gammeldags æblemost til morgenmaden. Engang imellem må man altså godt! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 At vi nu har haft 3 gode nætter i streg :yay :yay :yay Det er ALDRIG sket før :yay Jeg jubler med dig! :yay :wee :glad :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 At Erica har sovet i sin seng HELE natten! Så manden og jeg kunne morgenhygge ( :hump ) - SÅ DEJLIGT! :yay Håber det fortsætter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 At vi nu har haft 3 gode nætter i streg :yay :yay :yay Det er ALDRIG sket før :yay Hvor er det SKØNT at høre :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 At jeg har kunnet komme på toilet de sidste tre dage :) farvel forstoppelse :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 At Erica har sovet i sin seng HELE natten! Så manden og jeg kunne morgenhygge ( :hump ) - SÅ DEJLIGT! Sejt! Og så endda på en mandag morgen :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 Sejt! Og så endda på en mandag morgen :bunny Lige min tanke :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 At vi nu har haft 3 gode nætter i streg :yay :yay :yay Det er ALDRIG sket før :yay :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 Min lille fyr som bare er et total fjolle hoved mellem nys og gråd :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2013 Lige min tanke :D Sejt! Og så endda på en mandag morgen :bunny Man er vel i gang med projekt lillebror ;) :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites