Besvaret December 10, 2013 At Anna på trods af vældig meget hoste i går aftes, har sovet uden en lyd i nat og stadig sov da jeg kørte kl. 07.10 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Hvor er du bare stang-smart Tina! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 At manden har sagt sit job op for at følge sin drøm! Nu skal hav være IT-ingeniør, og jeg er bare så glad for, at han har fundet sin hylde og kan få anvendt sit potentiale, i stedet for at tage på et uinteressant arbejde, hvor han slet ikke kan med chefen. :yayGlade mænd er bare SÅ meget federe at være sammen med, og det betyder alt, at de laver noget de kan li'! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Piiiiift Tina! ;) At J har besluttet at rykke videre i tdc og søge en lederstilling. Faktisk for det team han selv er i! Det betyder nye opgaver og mere i løn! :yay Tror det vil være godt til ham, hvis han får det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Hold da op, Tina, det ser bare supergodt ud til dig! :superTusind tak - det betyder faktisk meget, fordi jeg har haft den samme frisure i 10 år eller mere... Så mange tak Mette Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Hvor er du bare stang-smart Tina!Mange tak Sara Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Piiiiift Tina! ;) At J har besluttet at rykke videre i tdc og søge en lederstilling. Faktisk for det team han selv er i! Det betyder nye opgaver og mere i løn! :yay Tror det vil være godt til ham, hvis han får det :) Mange tak taz! Uh jeg krydser fingre for J - det ku da være dejligt med en leder stilling ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Glade mænd er bare SÅ meget federe at være sammen med, og det betyder alt, at de laver noget de kan li'! :glad Ja, jeg er også rigtig glad for at han sprang ud i det. Selv om det bliver en kæmpe omvæltning, så er der ikke noget, der er bedre end at se ens mand glad! :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Hvor er du lækker, Tina! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Mange tak taz! Uh jeg krydser fingre for J - det ku da være dejligt med en leder stilling ... Det var da så lidt :D Det ser hammer godt ud! Og tak - det ville gøre utroligt meget både for ham, men også her hjemme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Dovenbukser, SATC, latte og en dreng i vuggestue ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 At begge drenge jeg skal hente om knap 2 timer i børnehaven glæder sig til deres lege aftale.. Og at Isaac morede sig over de unoder Nissen Rasmus fra børnehaven havde lavet i nat... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Dovenbukser, SATC, latte og en dreng i vuggestue ;) Årh bare det var mig! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Her er det lovede billede... Så godt som det nu kan blive... :whistling <--- pifte smiley ;) det ser herre godt ud!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Dovenbukser, SATC, latte og en dreng i vuggestue ;) Total tabt bag en vogn, men hvad er SATC? Indsæt selv en flov smiley :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Total tabt bag en vogn, men hvad er SATC? Indsæt selv en flov smiley :) Sex and the city ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 At jeg har fået en ny veninde :loveshower en sød nabo jeg har snakket med mange gange inviterede på kaffe og vi har bare rigtig meget til fælles. Glæder mig til næste "kaffebesøg". At 2 pakker ankom i dag, den ene med nyt kagebagelegetøj, bl.a en luxus sprøjtepose, så nu har vi fået den flotteste kartoffelmos til frokost :D det blir jo totalt sjovt at dekorere kager nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Sex and the city ;) Tak.. :) der kan man bare se.. Nå, men jeg ser ikke SATC.. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 At jeg har fået en ny veninde :loveshower en sød nabo jeg har snakket med mange gange inviterede på kaffe og vi har bare rigtig meget til fælles. Glæder mig til næste "kaffebesøg". At 2 pakker ankom i dag, den ene med nyt kagebagelegetøj, bl.a en luxus sprøjtepose, så nu har vi fået den flotteste kartoffelmos til frokost :D det blir jo totalt sjovt at dekorere kager nu. Ej, det var da dejligt :) tillykke med det. Og fedt med pakker. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Hvor er du lækker, Tina! :yay He he lækker er nok så meget sagt, men jeg lapper det hele i mig alligevel! Tak Fru Nielsen!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Det var da så lidt :D Det ser hammer godt ud! Og tak - det ville gøre utroligt meget både for ham, men også her hjemme :) Ja da! Det ville da betyde SÅ meget for jer alle Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Dovenbukser, SATC, latte og en dreng i vuggestue ;) That's life.... :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 :whistling <--- pifte smiley ;) det ser herre godt ud!!! Ej tak Maja! Det er jo alt for galt med alle de komplimenter - det ender jo med at stige mig til hovedet... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2013 Piiiift :whistling He he... tak! Del dette indlæg Link to post Share on other sites