Besvaret November 18, 2013 At jeg føler den tunge dyne der har lagt over mig hele året, er ved at løfte sig…. Det er først når man får det bedre, at man kan se hvor slemt det egentlig har været. Ubeskriveligt at føle man vender tilbage til livet lige så langsomt, når man faktisk lidt havde opgivet håbet…... At jeg føler jeg kunne skrive i den her tråd hele dagen lige pludselig :wub Skønherlig læsning! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 At høre min skønne datter sige "Hej far" da han hentede hende fra hendes værelse i morges. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 At jeg føler den tunge dyne der har lagt over mig hele året, er ved at løfte sig…. Det er først når man får det bedre, at man kan se hvor slemt det egentlig har været. Ubeskriveligt at føle man vender tilbage til livet lige så langsomt, når man faktisk lidt havde opgivet håbet…... At jeg føler jeg kunne skrive i den her tråd hele dagen lige pludselig :wub :loveshower :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 At jeg føler den tunge dyne der har lagt over mig hele året, er ved at løfte sig…. Det er først når man får det bedre, at man kan se hvor slemt det egentlig har været. Ubeskriveligt at føle man vender tilbage til livet lige så langsomt, når man faktisk lidt havde opgivet håbet…... At jeg føler jeg kunne skrive i den her tråd hele dagen lige pludselig :wub Hvor er det fedt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 Det her: At jeg føler den tunge dyne der har lagt over mig hele året, er ved at løfte sig…. Det er først når man får det bedre, at man kan se hvor slemt det egentlig har været. Ubeskriveligt at føle man vender tilbage til livet lige så langsomt, når man faktisk lidt havde opgivet håbet…... At jeg føler jeg kunne skrive i den her tråd hele dagen lige pludselig :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 Glæder mig over lidt koncentreret mor-datter hygge, imens de andre stadig sover! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 At jeg føler den tunge dyne der har lagt over mig hele året, er ved at løfte sig…. Det er først når man får det bedre, at man kan se hvor slemt det egentlig har været. Ubeskriveligt at føle man vender tilbage til livet lige så langsomt, når man faktisk lidt havde opgivet håbet…... At jeg føler jeg kunne skrive i den her tråd hele dagen lige pludselig :wub Hvor er det fedt at høre Christina :yay Du har så meget fortjent at det skulle lette for dig :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 At jeg føler den tunge dyne der har lagt over mig hele året, er ved at løfte sig…. Det er først når man får det bedre, at man kan se hvor slemt det egentlig har været. Ubeskriveligt at føle man vender tilbage til livet lige så langsomt, når man faktisk lidt havde opgivet håbet…... At jeg føler jeg kunne skrive i den her tråd hele dagen lige pludselig :wub :kiss :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 Hvor er i altså bare skønne!! Sidder og bliver helt rørt...... Føler jeg har forsømt en hel del herinde, og så får man alligevel sådan en respons. Det betyder meget for mig :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 At finde ud af at Backstreet Boys kommer til kbh på deres forårs turné :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 At min søn, blev ovenudlykkelig og glad for noget så simpelt, som min hjemmelavede rababermarmelade. Hvor er det skønt, med de små glæder i livet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 At finde ud af at Backstreet Boys kommer til kbh på deres forårs turné :wee Tænkte sådan på dig, da jeg så det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 At Mie har nogle fantastiske bedsteforældre der bestemt ikke syntes Mie skal i gæste DP når nu moren ikke er glad for hende, så de tager da lige Mie hele ugen :biglove Mie elsker at være derude så det er perfekt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 At jeg føler den tunge dyne der har lagt over mig hele året, er ved at løfte sig…. Det er først når man får det bedre, at man kan se hvor slemt det egentlig har været. Ubeskriveligt at føle man vender tilbage til livet lige så langsomt, når man faktisk lidt havde opgivet håbet…... At jeg føler jeg kunne skrive i den her tråd hele dagen lige pludselig :wub Hvor gør det mig GLAD at læse :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 At Mie har nogle fantastiske bedsteforældre der bestemt ikke syntes Mie skal i gæste DP når nu moren ikke er glad for hende, så de tager da lige Mie hele ugen :biglove Mie elsker at være derude så det er perfekt! Det er fantastisk med sådanne bedsteforældre :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 At Filippa kom ind for at give sin ynkelige, syge mor et kram og et kys før hun skulle i seng :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 At Mie har nogle fantastiske bedsteforældre der bestemt ikke syntes Mie skal i gæste DP når nu moren ikke er glad for hende, så de tager da lige Mie hele ugen :biglove Mie elsker at være derude så det er perfekt! Ej hvor fedt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 At jeg føler den tunge dyne der har lagt over mig hele året, er ved at løfte sig…. Det er først når man får det bedre, at man kan se hvor slemt det egentlig har været. Ubeskriveligt at føle man vender tilbage til livet lige så langsomt, når man faktisk lidt havde opgivet håbet…... At jeg føler jeg kunne skrive i den her tråd hele dagen lige pludselig :wub Alle andre har allerede skrevet det, men jeg vil også være med! YAY! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 Tænkte sådan på dig, da jeg så det :)Hvor er du sød :kram2Skal så meget med. Og det er en løøøørdag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 At jeg føler den tunge dyne der har lagt over mig hele året, er ved at løfte sig…. Det er først når man får det bedre, at man kan se hvor slemt det egentlig har været. Ubeskriveligt at føle man vender tilbage til livet lige så langsomt, når man faktisk lidt havde opgivet håbet…... At jeg føler jeg kunne skrive i den her tråd hele dagen lige pludselig :wub Hvor er det dog dejligt!! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 Alle andre har allerede skrevet det, men jeg vil også være med! YAY! :biglove :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 At Filippa kom ind for at give sin ynkelige, syge mor et kram og et kys før hun skulle i seng :wub :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 At Mie har nogle fantastiske bedsteforældre der bestemt ikke syntes Mie skal i gæste DP når nu moren ikke er glad for hende, så de tager da lige Mie hele ugen :biglove Mie elsker at være derude så det er perfekt! Fantastisk :loveshower Hvor skal man bare sætte pris på den mulighed. Forleden passede min mor også Theo, fordi der var sygdom blandt de voksne i vuggestuen. Så syntes vi ikke at han skulle være der, når det var så stresset. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 Hvor er du sød :kram2 Skal så meget med. Og det er en løøøørdag :yay Hvis du ikke allerede er klar over det, er der måske en mulighed for at få adgang til at kunne købe billetter før alle andre, ved at skrive dig på maillisten hos ICO koncerts (som er koncert arrangøren). På den måde har jeg haft held med at købe billetter til rigtig mange store koncerter, som hurtigt blev udsolgt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2013 VALG I MORGEN!!! :D Det er ikke heeeelt det samme, som når man har været aktiv under en hel valgkamp, men jeg elsker det alligevel! Jeg bliver helt glad i låget ved tanken om al det valg tv der skal ses i morgen. Exit polls :glad Spændingen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites