Besvaret November 11, 2013 Er der noget i gærde, siden i snakker navne???? hva? hva? hva? :P Ja.................................... Regner da med at blive gravid til sommer :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2013 At jeg er gravid igen :biglove Det er endelig ved at 'sætte' sig og jeg er VILD med tanken om vi bliver en familie på 4 :) :) Tillykke! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2013 Ja.................................... Regner da med at blive gravid til sommer :p :biglove (Tænk hvis vi kan følges igen :biglove :kiss) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2013 Gåturen hjem fra dp :wub og da Maliva og jeg legede gemmeleg i kælderen. Noget andet der gør mig glad, er at jeg fil sovet lidt ud i dag. Jeg har den sidste uges tid ikke fået sovet ordentligt pga. Js snorken <_< Det påvirkede mig så meget, at det gik ud over Maliva - jeg magtede hende slet ikke og jeg græd konstant og var totalt styg :( Så jeg tog en fridag i dag og fik sovet et par timer. Det hjalp en del!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2013 Charlie hedder Charlie Silas ;) Aha - se det vidste jeg faktisk ikke ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2013 :biglove (Tænk hvis vi kan følges igen :biglove :kiss) Det kunne være helt fantastisk :wub :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2013 min lille søn.. Damn, jeg er vist blevet ekstra ramt af moderfølelserne efterhånden. Han er så skøn! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2013 min lille søn.. Damn, jeg er vist blevet ekstra ramt af moderfølelserne efterhånden. Han er så skøn! :biglove :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2013 Ja.................................... Regner da med at blive gravid til sommer :p Er i gået i træning? (så vidt jeg husker, er du ret god til at blive gravid??) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2013 At kunne rette min ticker :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2013 At jeg er 300 gram under min før-graviditets-vægt! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2013 Er i gået i træning? (så vidt jeg husker, er du ret god til at blive gravid??) Vi begynder træningen til sommer ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2013 Vi begynder træningen til sommer ;) Nå nå... Jamen Så kan det jo snildt være at vi kommer til at følges! (vi starter nok bare lidt før :p ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2013 At kunne rette min ticker :glad Og der fik du mig til at tage mig sammen og rette min også! Dejligt at få den rettet! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2013 Er i gået i træning? (så vidt jeg husker, er du ret god til at blive gravid??) :lol god måde at sige det på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2013 :lol god måde at sige det på Ja hun bliver jo gravid med lynets hast og føder på termin.... :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2013 At jeg er 300 gram under min før-graviditets-vægt! :yay Så må der jubles. Hvor er det flot :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2013 Så må der jubles. Hvor er det flot :yay Tak! :yay Har dælme ellers ikke gjort noget for det :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2013 Tak! :yay Har dælme ellers ikke gjort noget for det :blush Er da sikkert din diabetiker kost under graviditeten, så du må godt klappe dig selv på skulderen :) Det er da skønt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2013 Tak! :yay Har dælme ellers ikke gjort noget for det :blush Miraklet ved amning ;) :D (Men :respekt alligevel :)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2013 At kunne gå fra vejledning uden røde øjne og nagende tvivl om egne evner :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2013 Min skønne datter, der kan lyse hele dagen op med smil og grin, på en ellers lidt træls dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2013 Klyx :) hvor er det dejligt, endelig at være sådan rigtig på toilettet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2013 At brændeovnen virker igen og der derfor er varmt i huset :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites